här snackar VI motard

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Får väl hänga lite här i motard-tråden nu när jag är team-husaberg-webbdesigner! :)

Kollar över bilderna och ser vad vi kan visa på hemsidan! :tummenupp

Säg till om du vill ha bilderna i fullstorlek, många bilder skulle nog må bra av lite beskärning/efterbehandling och det är ju alltid trevligare att jobba med originalbilden då.

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Nu har jag kanske övergett er helt på motardbanan :( Sålde min älskling i Lördags och letar nu 450cross. Hoppas på att jag kommer komma över ett motardkit till den cykel jag nu kommer köpa vad det nu blir så jag kan lägga några slöa varv på banan om jag känner för det.

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Jahopp, tog inte mer än 3 dagar efter att jag sålt Husan tills jag skaffa annat. Blev en CRF 450 -07a rullat 15timmar på SM crosstävling förra året.
En del lullul på den var det oxå så som helsystem, Hinson kopplingskorg, förstärkt styrkrona, Twinwal styre, trimtändbox, Eklöf kittad fjädring, lite blå eloxerade skruvar/olje pluggar mm :yoparty

Känns riktigt bra faktiskt, det ända som suger lite är ju att jag ej har motardhjul till den men ska försöka hitta några som inte är tillsalu för fantasipriser som dom annonser jag hittat. Ska meka i sär hojen i helgen och puttsa å dona lite så den blir ännu finare :)

Bifogat

• CRF450.jpg
    CRF450.jpg
    135.2 KB · Visningar: 89
  • avgas.jpg
    avgas.jpg
    61.9 KB · Visningar: 70

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Nu har jag kanske övergett er helt på motardbanan :( Sålde min älskling i Lördags och letar nu 450cross. Hoppas på att jag kommer komma över ett motardkit till den cykel jag nu kommer köpa vad det nu blir så jag kan lägga några slöa varv på banan om jag känner för det.

Går det att sälja hojjar nuförtiden? Ingen vill ha mina 04or, inte ens för 25 tusen. :mad: Får väl åka ett år till på dom, för det är ju inget fel på dom.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Går det att sälja hojjar nuförtiden? Ingen vill ha mina 04or, inte ens för 25 tusen. :mad: Får väl åka ett år till på dom, för det är ju inget fel på dom.

absolut INTE, och är det oreggat så är det ännu värre, jag vet vilka problem jag hade med min KTM. men efter 13 jävlar och 7 fyfan så blev den såld till ett lågt pris.. det är ju som sagt va priset som styr

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
jocke o jag va ute och kollade banan idag, det kommer inte gå att köra grus på ett bra tag, det så mjukt på gruset så det går knappt att gå på det. Bara hoppas att det torkar snart

om du inte får 25 för dina så är det konstigt, då får jag betala för att bli av med min, inte värt att sälja då utan köra vidare på samma ett tag till

Last edited:

Jånte

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Masturbike
Bli med och gasa lite grusväg om ni känner för det. Var ute för några veckor sedan och körde safari med ett gäng glada offroad åkare, 17 mil blev det allt som allt på vägar (av blandad kvalitet :D)söder om Tisaren. Inte en aning om var vi var någonstans men vi tankade i Rönnäshytta iallafall och hem till Kumla kom man ju åxå :)

För min del blir det inget på några veckor (ska åka skidor:yoparty ) men kolla på SOE under "Grusbus i örebro med omnejd" tråden, där brukar det skrivas om det är nått gasa på G

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...