här snackar VI motard

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Jag lyckades faktiskt byta med att ta bort vattenpumpskåpan, men nu sitter nya packningen som har stålring och om den går sönder då blir det svårt peta ut den.

:va Orginalpackboxen är gjord i stål den med. Har du vänt den nya åt fel håll så att den plana metallytan är vänd utåt?

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Missa inte tv4 imorgon, 9.15 och 18.45. Stefan Ljungberg och Henke Karlsson bland annat, två olika inslag tror jag så missa inte något av det. :)

Last edited:

Zandrah

Guest
Jag menade Martin och Sandra men klart du ska komma också, betalt får du ju i form av käk. :)

Haha proffsfunktionär, jo man tackar ja! Ingen motard för mig i helgen dock.. Martin vet jag inte, vi är ju inte längre ett "item", så att säga..

Önskar alla Örebrograbbar lycka till i helgen! :tummenupp

Jånte

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Masturbike
Hörrni, är det nån/några härifrån som är sugna på att gå till sjöss med Bandit båten? Finns en tråd under supermotard/offroad.
Jag skulle tycka det vore kul som en inoficiell avslutning på säsongen. Vet att det kommer att finnas diverse motard piloter på skutan så det kommer troligtvis att sättas ohyggligt snabba varvtider i baren :D

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Hörrni, är det nån/några härifrån som är sugna på att gå till sjöss med Bandit båten? Finns en tråd under supermotard/offroad.
Jag skulle tycka det vore kul som en inoficiell avslutning på säsongen. Vet att det kommer att finnas diverse motard piloter på skutan så det kommer troligtvis att sättas ohyggligt snabba varvtider i baren :D

Jag är på....Vilken helg???

Jånte

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Masturbike
Jahaja, ett gäng bokade på skutan. Marcus, Jimmy, Hempa och jag drar iväg och dricker sprit, diggar hårdrock och skojjar till det i största allmänhet :tummenupp :tuttar :fyllisar :hihi :slicka :Rockbanan :cpparty

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka