Såg precis att kvadd var välkomna imorrn också, hoppas ingen kommer.
Ni glömmer väl inte kolla x-games ikväll?
http://expn.go.com/expn/summerx/2007/live/index
Tror det börjar 22.45, tyvärr råkade jag få reda på hur det slutade..
mer tråkiga nyheter, ett ledband i foten va oxå av
Stoffy De Dycker behöver tömma sin inbox.
Om det är någon som undrar varför Erik gör framsteg i körningen även när han inte varit på banan så beror det på att han tjuvtränar i mitt vardagsrum.
Tyvärr är banan uthyrd till SMC de närmsta planerade torsdagarna så kanske nybörjarkvällarna skulle byta vecka så det blir den 23:e nästa gång? Vill du inte vänta är det bara att dyka upp vilken av de andra träningsdagarna som helst, du är välkommen.
Är det en 04 eller nyare så kan du ju tra ut varmstarten. Den röda knappen som många förväxlar med choke.Jo, absolut, kan komma titta lite innan jag samlar mod att ge mig ut på banan.
Det kan ta några veckor
Åkte idag en sväng med en kompis som har likadan Husa, av tre timmar vi var ute, så körde vi c.a. 20min, resten av tiden kämpade vi att få igång hans eller min hoj. Tänkte bara fråga, min går inte igång när den är varm, enligt förra ägaren får han inte soppa och bör ombestyckas, väntar man en kvart går den igång rätt så fort. Nu har jag rätt så svullen vänster fot så jag uppskattar alla råd som ni kan ge, är inte medlem här men jävligt tackam för svar.
Är det en 04 eller nyare så kan du ju tra ut varmstarten. Den röda knappen som många förväxlar med choke.
Är det för låg tomgång så är även det ett problem när hojen ska igång.
Kan även vara bra att kicka rent den med intryckt dekomp en tio kickar innan du startar.
Sen är det bra att ge den två snabba snappsar. ( gasa till snabbt innna du börjar kicka) Du får absolut inte röra gasen när du kickar.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|