ja det verkar så, vi får väl se när han blir frisk
Hälsa att jag gärna köper crosshjulen, jag kan ta dem direkt om han vill sälja dem till rätt pris
ja det verkar så, vi får väl se när han blir frisk
Jaha då är man hemkommen från akuten, brorsan klotade hårt efter trippeln och hade 2 frakturer på vänster ben. han kommer att opereras under morgondagen. sen kommer han ha gips i 6-8 veckor. tyvärr kommer vi nog tappa en medlem nu
Hälsa att jag gärna köper crosshjulen, jag kan ta dem direkt om han vill sälja dem till rätt pris
du tror inte att någon annan går före i såfall??
du tror inte att någon annan går före i såfall??
Köp min!! Inte lika exotisk som en Quarna men ändå ingen dussinfågel på motard banorna
Jo den var fin, men jag får nog hålla mig till min ett tag till. Kassan är skral och frugan är håååård
ja det var tråkigt att det gick så där .. var tanken att han skulle sälja nu när han ska till sthlm? vet att du snackade om det för ett tag sen
Som någon var inne på tidigare i tråden så tänkte jag kompressormata hojen för att få upp effekten lite.
Jag titta jag titta
Vad har han gjort nu med urhojen from hell? Kan inte tänka mig att nått är trasigt på den pärlan.
Som någon var inne på tidigare i tråden så tänkte jag kompressormata hojen för att få upp effekten lite.
Känner att det saknas ork i motorn, särskilt på Täby...
Nej, det är packboxen till vattenpumpen som ska bytas. Inget allvarligt m.a.o
mer tråkiga nyheter, ett ledband i foten va oxå av
Artikel i onsdagens allehanda från rejset i linköping
Dom har visst plankat din text, för det står ju NA som författare och det är ju inte helt sant...
Bra initiativ att kontakta na, jag tror det är det som folk gör fel när de gnäller att sporten inte syns och att media inte bryr sig. Om ingen kontaktar tidningar och/eller tv vet de heller inte vad de ska rapportera om, i alla fall inte när det gäller lite smalare sporter. Ett "inför sm i Örebro" reportage och sedan lite rapportering från banan under sm-helgen är nog inte helt fel.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|