wheelie82
Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Såg att jag kom med på ett par bilder, gött! Tyvärr rasade ju motorn min, suck. Och på vägen ner till göteborg rasade växellådan på "nya" bilen. Billig helg. Men det var skoj så länge det varade! 

Såg att jag kom med på ett par bilder, gött! Tyvärr rasade ju motorn min, suck. Och på vägen ner till göteborg rasade växellådan på "nya" bilen. Billig helg. Men det var skoj så länge det varade!![]()
Är det åkning på Torsdag eller är det Tisdag som gäller denna vecka.![]()
Nej nej! Det här är nått att ha http://www.sporthoj.com/annonser/?id=6741
Jag titta jag titta3081309Eftersom man inte kan bifoga bilder i PM får Kycklot en liten bild här....
Bara kyckling som får glo - INGEN ANNAN - det är hemligheter på G !!![]()
Jo visst vet jag att husorna är fina,men man blir lockad av allt godis som satt på den hojen, lite rädd är jag att motorn har fått gjort sitt + lite till
![]()
Jaha då är man hemkommen från akuten, brorsan klotade hårt efter trippeln och hade 2 frakturer på vänster ben. han kommer att opereras under morgondagen. sen kommer han ha gips i 6-8 veckor. tyvärr kommer vi nog tappa en medlem nu
Jaha då är man hemkommen från akuten, brorsan klotade hårt efter trippeln och hade 2 frakturer på vänster ben. han kommer att opereras under morgondagen. sen kommer han ha gips i 6-8 veckor. tyvärr kommer vi nog tappa en medlem nu
Tråkigt, du får hälsa till honom. Tappa medlem? Tänker han lägga av nu?
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |