wheelie82
Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Såg att jag kom med på ett par bilder, gött! Tyvärr rasade ju motorn min, suck. Och på vägen ner till göteborg rasade växellådan på "nya" bilen. Billig helg. Men det var skoj så länge det varade!
Såg att jag kom med på ett par bilder, gött! Tyvärr rasade ju motorn min, suck. Och på vägen ner till göteborg rasade växellådan på "nya" bilen. Billig helg. Men det var skoj så länge det varade!
Är det åkning på Torsdag eller är det Tisdag som gäller denna vecka.
Nej nej! Det här är nått att ha http://www.sporthoj.com/annonser/?id=6741
Jag titta jag titta3081309Eftersom man inte kan bifoga bilder i PM får Kycklot en liten bild här....
Bara kyckling som får glo - INGEN ANNAN - det är hemligheter på G !!
Jo visst vet jag att husorna är fina, men man blir lockad av allt godis som satt på den hojen, lite rädd är jag att motorn har fått gjort sitt + lite till
Jaha då är man hemkommen från akuten, brorsan klotade hårt efter trippeln och hade 2 frakturer på vänster ben. han kommer att opereras under morgondagen. sen kommer han ha gips i 6-8 veckor. tyvärr kommer vi nog tappa en medlem nu
Jaha då är man hemkommen från akuten, brorsan klotade hårt efter trippeln och hade 2 frakturer på vänster ben. han kommer att opereras under morgondagen. sen kommer han ha gips i 6-8 veckor. tyvärr kommer vi nog tappa en medlem nu
Tråkigt, du får hälsa till honom. Tappa medlem? Tänker han lägga av nu?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |