här snackar VI motard

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
dax för nya stövlar vilka ska man välja

Bifogat

• 65022-42.jpg
    65022-42.jpg
    23.3 KB · Visningar: 50
  • forma.jpg
    forma.jpg
    30.6 KB · Visningar: 50

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Är "Lennartsson raceway" öppet i helgen eller är det för blött? Min hoj måste luftas snart och just nu är det körning med stora hjul som lockar mest.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
på söndag VM-premiär i SUPERMOTO nu till helgen och Eurosport 2 sänder live från turkiet kl.16!

Last edited:

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
har kyckling, johan erik och co lagt av och köra eller?
Jag har. Iaf Motard men skulle vilja ha ett par hjul till japsen så man kunde gasa lite åtminstone. Men tycker det blir lite mycke pengar att lägga då jag förmodligen inte kommer köra så mycke. Ingen som har några att låna ut så man fick testa lite igen?

I morgon bär det av till Arboga och en nybyggd crossbana. Ska bli skoj att testa..

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
har kyckling, johan erik och co lagt av och köra eller?

Jobbar lite för mycket sen har jag inget drag på bilen, väntar på nya bilen som vi köpt den är det drag på.

sen ska jag plocka ur motorn för att packa om den, tyvärr droppar det lite för mycket om den. men jag hoppas kunna köra snart igen

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
Så va man ute o kolla i lördags på träningen i örebro, så nu blire en ny hoj kan inte låta bli. Banken måste ju få ltie arbete också =)

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Jag har. Iaf Motard men skulle vilja ha ett par hjul till japsen så man kunde gasa lite åtminstone. Men tycker det blir lite mycke pengar att lägga då jag förmodligen inte kommer köra så mycke. Ingen som har några att låna ut så man fick testa lite igen?

I morgon bär det av till Arboga och en nybyggd crossbana. Ska bli skoj att testa..

Klart du ska köpa dig ett par hjul, du tar ju inga risker direkt eftersom du får tillbaks pengarna när du inte längre vill ha dem, lite kapitalbindning bara. :)

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....

Hur var banan?????

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Hur var banan?????
Sand och åter sand men skoj och svårt då jag aldrig åkt en så lös bana. Har alltid tyckt att Ljungås varit lös men den är hård i gämförelse med denna. Blev knappt spår i sanden för det flöt igen efter hojarna. Råka man vurpa så kom man knappt iväg för det bara spann. Skoveldäck är att rekomendera ;)

Blir nog fler ggr under sommaren skulle jag tro.

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Hur lyckas man med detta när man har hjälm + goggels? Prakt vurpa med huvud och axeln före i backen men inte ska man väl få blåöga av det? Tror det är goggelsen som gjort det här på nått sätt då jag körde hjälmen i backen.

Bifogat

• blåöga.jpg
    blåöga.jpg
    46.1 KB · Visningar: 48
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin