Så nästa gång är det fan våran tur att vara beväpnade och köra bort folk.erik skrev:Fast både militär och jägare har ockuperat skjutfältet när vi varit där för att köra...
Så nästa gång är det fan våran tur att vara beväpnade och köra bort folk.erik skrev:Fast både militär och jägare har ockuperat skjutfältet när vi varit där för att köra...
TERMINATOR skrev:Jag är sugen på lite åka på lördag, någon som vill haka på
Ja, förra helgen var jag själv där och fyllde naturen med en del bly...erik skrev:Fast både militär och jägare har ockuperat skjutfältet när vi varit där för att köra...
man kan alltså säga att du säkrade terrängen.Mr Vader skrev:Ja, förra helgen var jag själv där och fyllde naturen med en del bly...allt för att säkerställa att området inte kommer att bebyggas under överskådlig framtid...
Rätt uppfattat...crashtestdummy skrev:man kan alltså säga att du säkrade terrängen.![]()
Du.. din dåre.. sätt på -01:ans sadel och kylarvingar.. sen så tycker jag blått i bak med gula klistermärken som bakgrund. Det e alltid snyggare än bara siffror rätt på tycker jag personligen...Supermoto skrev:Vad sägs om den här idén om hur min kan se ut nästa år????
Det är en salig blandning av plast från olika år...
Det som enkelt går att variera är
gaffelbensskydd - blå, svarta
framskärm - gul, blå, svart
numerplatta fram - gul, blå, svart
(kylarvingar - blå)
tank - gul, blå
sadel - gul, blå, svart
bakskärm - gul, blå, svart
ramkskydden - blå, svart
Det som är styrt är svarta siffror på gul botten så gul bakskärm förenklar ju en del men är inte ett tvång.
Jo, snyggare men dyrare att ha riktiga siffror än bara själva numren. Det håller jag solklart med om.mr_rockster skrev:Du.. din dåre.. sätt på -01:ans sadel och kylarvingar.. sen så tycker jag blått i bak med gula klistermärken som bakgrund. Det e alltid snyggare än bara siffror rätt på tycker jag personligen...
Supermoto skrev:Vad sägs om den här idén om hur min kan se ut nästa år????
Det är en salig blandning av plast från olika år...
Är det inte bättre att hålla sig på hjulen så man slipper sätta på en massa skatebord hjul överallt?erik skrev:Imorgon ska jag hämta mina nya footpeg sliders eller vad det nu hette.
Stefan skrev:Är det inte bättre att hålla sig på hjulen så man slipper sätta på en massa skatebord hjul överallt?
´hur menar du nu?Stefan skrev:Är det inte bättre att hålla sig på hjulen så man slipper sätta på en massa skatebord hjul överallt?
du hade nog tyvär inte klarat dig med ett par skatebordhjul.crashtestdummy skrev:´hur menar du nu?![]()
![]()
?!?!erik skrev:Jag vurpar aldrig, har det bara för att jag ska se snabb och cool ut.
Kyckling skrev:?!?!
Och jag som trodde att det var för att REGLERNA KRÄVER DET!![]()
![]()
Posör-Erkki.![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |