Eller för att bidragsgänget möjliggjort en "sjukskrivning" så man kan åka till Asien och träffa "tjejer".
Vad bettar du på att "någon" är på boom-boom resa på skattebetalarnas ?
Med lite tur vet vi inom kort.
Eller för att bidragsgänget möjliggjort en "sjukskrivning" så man kan åka till Asien och träffa "tjejer".
Vad bettar du på att "någon" är på boom-boom resa på skattebetalarnas ?
Kilometerskatt fungerar ju utmärkt på andra ställen i europa...
Good old duckMed lite tur vet vi inom kort.
Good old duck
Kanske vill jag undanroja lite tvivel eller sa e jag bara lite skrivsugen
-Gick ut gymnasiet
-sedan var det 1 ars tjanst i "Hans Kungliga Majestäts flotta"
-muckade o skulle fylla 20 bast
-laste pa hogskola i 3 ar
-sedan dess har jag jobbat utan avbrott och till hosten fyller gubben 45
Visst, det finns de som kan tanka sig att "utnyttja" systemet.. Fast ska dom som jag anda uppskattar som fa leda utvecklingen av det fina som vi trots allt har byggt upp tillsammans i Sverige..!
Skall berätta en hemlis. Du är yngre än jag.
I vår ålder får man väl trots allt förutsätta att man har råd att åka vart man vill, även om vi för stunden skulle råka ha världens högsta skattetryck. Vilket vi lyckligtvis inte har just nu.
det här kan bli riktigt kul
Jomenvisst.
Det är riktigt kul att färre svenskar kommer att kunna leva på sin lön.
Det är riktigt kul att investeringsklimatet återigen blir sämre och kapitalet flyr utomlands.
Det är riktigt kul att människors möjligheter att fritt välja vårdgivare begränsas och att vårdköerna växer.
Det är riktigt kul att flumskolan återinförs.
Det är riktigt kul att fler människor kommer att lämnas i utanförskap med förtidspensioner.
Listan kan göras bra mycket längre. Det, däremot, är inte kul alls.
säg det till dina örgryte å lidingöpolare, det är dom som ligger på locket
Förstår inte vad du menar. Alla mina bekanta arbetar heltid utan undantag. Inte minst de i Örgryte.
Dessutom så skrev jag inget om latmaskar som ligger på locket.
Jag har ännu inte sett ett enda argument från dig, varför rött är bättre än blått. Varför tycker du som du gör egentligen? Kan du inte förklara. Det blir liksom bättre diskussion då.
jag argumenterar inte, gillar bara å retas lite med er om du inte fattat det ännu
Fattat har jag. Jag är bara nyfiken på om du kan argumentera för dina åsikter eller om du är ett sådant där hjärntvättat punduvud (inget offense) som röstar rött utan att egentligen förstå innebörden av politiken, bara därför att pappa och farfar var arbetare och sossar.
vem har sagt att jag röstar rött
Jag kan säga det om du vill: Du röstar rött.
Eller så är han soffliggare.
Jag kan säga det om du vill: Du röstar rött.
härliga h-vindar, inte i sverige iaf mackan
Jorå, på valnatten får Jimmy å Björn välja sida och de väljer borgarna. Nyamko avgår, Leijonborg och Westerberg beklagar sig, sedan blir det fint som smör serru.
jupp ligger i soffan å kollar fria motogp-träningen från spanien, orka inte jobba utan nyttjar ersättning från staten idag, jobba med dig nu så att jag kan få mina (dina) pengar
Jorå, på valnatten får Jimmy å Björn välja sida och de väljer borgarna. Nyamko avgår, Leijonborg och Westerberg beklagar sig, sedan blir det fint som smör serru.
Fifan, jag har åtminstone den goda smaken att kolla på jobbet. Och staten betalar inte min lön.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|