Hålla ner lite, på isen

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Trodde aldrig att man skulle orka ge sig på att ploga en bana igen då det är såhär mycke snö men vafan, det tog några timmar men värt är det ;)

Fint soligt väder, då kan man ju int hålla sig inomhus!

[YOUTUBE-ID]aERW-wQOcio[/YOUTUBE-ID]
http://www.youtube.com/watch?v=aERW-wQOcio
 

-Freddy-

Guest
Såg jäkligt skoj ut, vill också köra på sånna banor!
 

mellow

Mupp
Gick med
28 May 2007
Ort
Kumla
Hoj
-01 Honda 929rr
Såg hyffsat kul ut! =) Synd att man är feg som en kratta så fort man får en offroad maskin mellan benen!
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Tack tack :)



Du bor ju int så långt bort så det är ju bara komma upp och lira en sväng :tummenupp

:tummenupp Du har ovanligt mjuka fina sladdar. Hur tycker du känslan är i finndubbade däck jämfört med endurodubbade? Blir det mer lättkontrollerade sladdar? Eller är det för att däcken är slitna? Eller bara så att det ser lätt ut när det utförs av någon som är bra på det?
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
:tummenupp Du har ovanligt mjuka fina sladdar. Hur tycker du känslan är i finndubbade däck jämfört med endurodubbade? Blir det mer lättkontrollerade sladdar? Eller är det för att däcken är slitna? Eller bara så att det ser lätt ut när det utförs av någon som är bra på det?

Jag tror det är en blandning av de tre faktiskt, det är svårare att hålla ett ställ utan att det nyper i igen men det blir inte lika ryckigt som på endurodubben och man är ju lite närmare backen :)

Det är ju som det här man lagt mest tid på att träna, och det som man tyckt vart roligast också. Förr körde vi på lite långsammare banor men det är roligare när det går lite fortare och med lite högre insatser ;)
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Skön och lockande rulle som alltid Olle. Får mig att längta ännu mer till Speed Weekend i Funäsdalen. Haru inge mer film med Aprilian? Kraft varv och maskulinitet (trots att Aprilia är ett tjejnamn;) )

Kör hårt:tummenupp
 

duccen900ss

Sportscam.se 4 life!
Gick med
25 Jul 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati 848, Ducati Multistrada & KTM 400EXC
-24!? Fy fan!
Stackars 125á!

Jag ser att du fick användning för styrfästet! ;)
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Skön och lockande rulle som alltid Olle. Får mig att längta ännu mer till Speed Weekend i Funäsdalen. Haru inge mer film med Aprilian? Kraft varv och maskulinitet (trots att Aprilia är ett tjejnamn;) )

Kör hårt:tummenupp

Aprilian använder jag inte på isen, den e för kort och för brant, man får inte dit nå dubbdäck utan att det skrapar i överallt

-24!? Fy fan!
Stackars 125á!

Jag ser att du fick användning för styrfästet! ;)

Det blev kanonbra! Tack för att ni skickade det till mig :) Fungerar över förväntan!
 

-Freddy-

Guest
Skall du upp Freddy så följer jag med såsåom varandes Skåning i exil som aldrig testat isåka. Det ser allt för häftigt ut för att aldrig ha testat.......

Det är bara att hänga på, har ju lite skydd på hojen ifall du råkar dra en lowsider eller liknande. :skrämd
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Det är bara att hänga på, har ju lite skydd på hojen ifall du råkar dra en lowsider eller liknande. :skrämd

Jag kraschar aldrig:fyllisar Har blivit långsam och feg redan innan 25......:gnissla

Det är bara att höra av sig när du hade tänkt åka. Skolan är inte direkt betungande just nu så jag har massor av tid över till bättre aktiviteter.....
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Cykel har jag men inga dubisar då ingen jäkel tycks vilja sälja beg18". Jag får tjata lite på RJ eller skicka mig som bussgods till Skelefteå.....

Endurokillarna ska ju hålla på och dummas med att köra på sten å grejjer med sina däck :/

Ifall det är problem med transporten så går det ju faktiskt bussar, jag bor int såååå långt utanför stan

Dock har jag inte världens bästa dubbar på 250n, men åka går det ju göra iaf ;)
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top