eller ge böter till någon som redan betalat för sin plats och kan bevisa det.
skön affärsidé.
men förstora hålet på biljetthållaren så kan du sätta den på styret?
eller ge böter till någon som redan betalat för sin plats och kan bevisa det.
skön affärsidé.
Hur kan du bevisa det i efterhand?
Följer man inte de regler som är satta för att parkera (dvs att biljetten ska sitta synligt på fordonet) så kan man inte i efterhand "bevisa" att man har betalat (om det inte gäller elektroniskt för specifikt fordon). Det fanns ingen giltig betalning synlig vid kontrollen!
Är du Parkeringsvakt på helgerna???
Hur kan du bevisa det i efterhand?
Följer man inte de regler som är satta för att parkera (dvs att biljetten ska sitta synligt på fordonet) så kan man inte i efterhand "bevisa" att man har betalat (om det inte gäller elektroniskt för specifikt fordon). Det fanns ingen giltig betalning synlig vid kontrollen!
sant; det har aldrig hänt i världshistorien, att någon har betalat och p-bolagen, hur otroligt det än må låta, hur absurd bara att ens tänka tanken, har gjort fel.
och påvens mellannamn är abdullah
Jag har jobbat som parkeringsvakt, dessutom tycker jag vissa har rätt med att man ska gå ner och kolla biljeten!
e du full
Kan parkeringsbolagen bevisa att du inte betalat själv utan fått biljetten av en polare?
Vill minnas att jag läst flera gånger här på forumet att folk blivit tillsagda av parkeringsbolagen samt lisor att betala biljetten, ta med den och sen när böterna kommer så överklagar de med biljetten de betalat för så fixar det sej.
Jag har jobbat som parkeringsvakt, dessutom tycker jag vissa har rätt med att man ska gå ner och kolla biljeten!
Visst finns det sådana fall, men hur många fall inträffar per år?
Och hur stor är den delen jämfört med det antal böter som delas ut?
Sen om det finns omständigheter runt om som kan påverka varför en bot har tilldelats så tar man det med aktuellt bolag alt en överklagan till polisen.
Jag har fått en bot som jag ansåg det fanns omständigheter till varför bilen stod där den gjorde och inte var berättigad en bot. Företaget höll med efter en förklaring och boten avskrevs.
Hur många känner du som har fått en felaktig bot?
du är en riktigt glad människa märker jag; de positiva energifälten flödar runtomkring dig och människor måste verkligen trivas i din optimistiska aura. t.o.m djur skulle flockas kring dig om det nu inte vore så att de äter utav stödutfordringen vissa av oss har hjärta att bistå dem med.
däremot undrar jag hur många gånger du tappades i golvet vid din födsel...
Har du inte en åsikt eller erfarenhet du kan tillföra istället för att försöka göra dig rolig?
Du svarade aldrig på frågan...
Kan parkeringsbolagen bevisa att du inte betalat själv utan fått biljetten av en polare?
Vill minnas att jag läst flera gånger här på forumet att folk blivit tillsagda av parkeringsbolagen samt lisor att betala biljetten, ta med den och sen när böterna kommer så överklagar de med biljetten de betalat för så fixar det sej.
Har du inte en åsikt eller erfarenhet du kan tillföra istället för att försöka göra dig rolig?
Du svarade aldrig på frågan...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari