Håller Lunarstorm på att sjunka och alla är på väg hit?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Alla singelkillar blir ju som tokiga när alla dessa trådar uppkommer. Förstör inte deras nöje att få sukta efter cheykroppar nurå ;)
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
men det är ju bara att inse att det va Långa fabron som drog hit dom med sina Häst tjejer.....nä inför Krav på MC kort på Sporthoj tycker jag *roni* lr så skickar vi dom direkt till Bike.se :tomten
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Markus skrev:
2299605
Hur kan en moderator sitta och skriva att han vet att någon Iron_fnask är en flaim, och tråden ligger kvar?
Iron_fnask :rofl :rofl

Jomen det verkar som några har lurat hit hästtjejer från bukefalo.se, moppeungar från GR:s gästbok/fanclub, wannabesiliconbabes kring 14-17årsåldern och annat löst pack från div. sajter.
Vilken nolla som helst fattar ju att lägger man in ett nickname, skriver att man e tjej, lägger upp avatar/profilbild med tuttinspirerade motiv och sen lägger upp en tråd så har man halvvägs hos en stor del av baguettefolket här på SH..

Det är väldigt få tjejs i MC-relaterat, banåkningsforumet o.s.v. om man jämför med OT-delen.
Däremot är de som skriver i övriga delarna ingen fejk.
 

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Ort
E-tuna
Hoj
Hayabusa K4
TinaTjejen skrev:
2300052
Vilken nolla som helst fattar ju att lägger man in ett nickname, skriver att man e tjej, lägger upp avatar/profilbild med tuttinspirerade motiv och sen lägger upp en tråd så har man halvvägs hos en stor del av baguettefolket här på SH..

Tror du får ändra det till "en stor del av moppefuckona som oxå hittat hit". Alla som verkligen kör hoj suktar inte efter Baby_15_med_3_hjärnceller. Så det så!
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Valen skrev:
2300062 Tror du får ändra det till "en stor del av moppefuckona som oxå hittat hit". Alla som verkligen kör hoj suktar inte efter Baby_15_med_3_hjärnceller. Så det så!
Inte ens om du bara såg henne på stan/i en tidning etc. ;)
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Ni får det att låta som något negativt. Dumma människor.

Jag har angett att jag är chey, förresten, men med dåligt resultat. Vad kan jag ha gjort för fel?
 

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Ort
E-tuna
Hoj
Hayabusa K4
TinaTjejen skrev:
2300078 Inte ens om du bara såg henne på stan/i en tidning etc. ;)

Ännu mindre om jag såg henne irl. Jag har helt enkelt bara har vuxit ifrån sånt. Fan, man börjar kanske bli gammal. :död
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Gustav1 skrev:
2300087 Ni får det att låta som något negativt. Dumma människor.

Jag har angett att jag är chey, förresten, men med dåligt resultat. Vad kan jag ha gjort för fel?
Kan vara den otroligt manliga bilden du har som avatar eller så var det för Gbg-festen du dök upp på som avslöjade dig :3freak :7peta
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
sharpedge skrev:
2300089 Kan vara den otroligt manliga bilden du har som avatar eller så var det för Gbg-festen du dök upp på som avslöjade dig :3freak :7peta


Det är Långa Farbrorns fel. :mad:

Men om jag lägger upp en lättklädd bild i profilen då? På en chey?
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Jag undrar också hur trådar med uppenbara flaims får ligga kvar..

Jag är väldigt FÖR ett leberalt OT utan en meassa regler.. Men ta bort skräpet för fan.

Var är moderaterna när man behöver dem?

Trådar kan vara hur flamsiga som helst.. Men MSN funkar väldigt bra när det är bara 2 i dem som pratar...
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Gustav1 skrev:
2300087 Ni får det att låta som något negativt. Dumma människor.

Jag har angett att jag är chey, förresten, men med dåligt resultat. Vad kan jag ha gjort för fel?
Vart är de amatörfotade pattarna då? :7peta
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Gottis skrev:
2300048 men det är ju bara att inse att det va Långa fabron som drog hit dom med sina Häst tjejer.....nä inför Krav på MC kort på Sporthoj tycker jag *roni* lr så skickar vi dom direkt till Bike.se :tomten


Mehh, det skulle ju utestänga Ullis. :näsblod Hon har ju "bara" licens, iaf så hade hon inte körkort förra året.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Bikerbitch skrev:
2300039 Alla singelkillar blir ju som tokiga när alla dessa trådar uppkommer. Förstör inte deras nöje att få sukta efter cheykroppar nurå ;)

Inte alla...

Jag är singelkille och är inte alls speciellt upphetsad av brådmogna 14:isar med babyhulltuttar, taskig självkänsla, rosa vikmobiler och en omvälvande hubbabubba doft..
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Biturbo skrev:
2300230 Inte alla...

Jag är singelkille och är inte alls speciellt upphetsad av brådmogna 14:isar med babyhulltuttar, taskig självkänsla, rosa vikmobiler och en omvälvande hubbabubba doft..
Det kan jag bara hålla med om. Skulle precis skriva nåt liknande men nu slapp jag ju det. :tummenupp
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
anja skrev:
2300223 Mehh, det skulle ju utestänga Ullis. :näsblod Hon har ju "bara" licens, iaf så hade hon inte körkort förra året.


hehe okej det går ju inte :tuttar men licens och körkort alt lämp att man håller på att ta känns som det är för många "ragga få åka med din fina stora motorcykel du är cooool nu...." :3freak
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Biturbo skrev:
2300230 Inte alla...

Jag är singelkille och är inte alls speciellt upphetsad av brådmogna 14:isar med babyhulltuttar, taskig självkänsla, rosa vikmobiler och en omvälvande hubbabubba doft..

Okej det finns undantag som bekräftar regeln, as always.
Du får avnjuta bilden som slängdes upp efter Gustav, LF och Duckies partaj istället då. Med mer mogna kvinns :tuttar
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Skicka iväg ett pm till en moderator om ni ser en tråd som ballar ur.
Man kan inte se allt. Går att skicka till mig också, även fast mitt nick inte är grönt.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top