Håller Lunarstorm på att sjunka och alla är på väg hit?

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Alicia skrev:
2300265 Skicka iväg ett pm till en moderator om ni ser en tråd som ballar ur.
Man kan inte se allt. Går att skicka till mig också, även fast mitt nick inte är grönt.

Nej, det är inte ens rött. :fakta
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Alicia skrev:
2300265 Skicka iväg ett pm till en moderator om ni ser en tråd som ballar ur.
Man kan inte se allt. Går att skicka till mig också, även fast mitt nick inte är grönt.


Tycker faktiskt att du borde ha rött namn du ligger ju ändå med swedie :tungan :pannkyss
 

Wheelie_babe

Guest
TinaTjejen skrev:
2300052 Iron_fnask :rofl :rofl

Jomen det verkar som några har lurat hit hästtjejer från bukefalo.se, moppeungar från GR:s gästbok/fanclub, wannabesiliconbabes kring 14-17årsåldern och annat löst pack från div. sajter.
Vilken nolla som helst fattar ju att lägger man in ett nickname, skriver att man e tjej, lägger upp avatar/profilbild med tuttinspirerade motiv och sen lägger upp en tråd så har man halvvägs hos en stor del av baguettefolket här på SH..


Nu får ni fan ta o ger er! Lägg ner energin på annat än att sitta o hacka på andra! Fyfan vad patetiska sånna som dig är! USCH! :hihi
''wannabesiliconbabes kring 14-17årsåldern'' Haha ja det är ju bra att dom har någonting att vara stolta över, men går ditt liv ut på att köra helatiden? Låt folk snacka om någonting annat om dom känner för det !? ''överflödiga diskussioner'' betyder att man inte behöver hålla sig till mc relaterade ämnen helatiden! Läs igenom alla trådar som ligger uppe så ser du att även erfarna hojåkare snackar om annat än bara mc!!!!! :4skrika :dummer
Undrar vad endel går på, här på Sh... :hihi
Vem har sagt att häst brudar inte kan köra hoj? Har dom hamnat i ett speciellt fack?Jag lovar dig att jag har nog större erfarenhet av körning än vad vissa andra här inne har;) ..fast man e häst tjej :hihi :3freak
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Wheelie_babe skrev:
2300311 Nu får ni fan ta o ger er! Lägg ner energin på annat än att sitta o hacka på andra! Fyfan vad patetiska sånna som dig är! USCH! :hihi
''wannabesiliconbabes kring 14-17årsåldern'' Haha ja det är ju bra att dom har någonting att vara stolta över, men går ditt liv ut på att köra helatiden? Låt folk snacka om någonting annat om dom känner för det !? ''överflödiga diskussioner'' betyder att man inte behöver hålla sig till mc relaterade ämnen helatiden! Läs igenom alla trådar som ligger uppe så ser du att även erfarna hojåkare snackar om annat än bara mc!!!!! :4skrika :dummer
Undrar vad endel går på, här på Sh... :hihi
Vem har sagt att häst brudar inte kan köra hoj? Har dom hamnat i ett speciellt fack?Jag lovar dig att jag har nog större erfarenhet av körning än vad vissa andra här inne har;) ..fast man e häst tjej :hihi :3freak


Trådar som slutar i att diskussionen endast är mellan några få personer, som lika gärna kan tas via pm eller msn kommer att stängas. Om du är hästtjej och kör hoj, so what. Ingen bryr sig. När det däremot kommer tjejer som varken har A-kort eller hoj, som enligt reglerna är ett måste, så blir folk irreterade. Oavsett tjejer eller killar som inte har körkort eller hoj eller något intresse för det alls har inget här att göra. Intresse för killarna som kör hoj gör det inte godkänt att vara här.
Dessutom att kalla "oss" moderatorer för att vara patetiska och dryga kanske är lite väl överdrivet då vi försöker få alla att trivas.
 

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Täby
Hoj
CBR 1000 RR
TinaTjejen skrev:
2300052 Iron_fnask :rofl :rofl

Jomen det verkar som några har lurat hit hästtjejer från bukefalo.se, moppeungar från GR:s gästbok/fanclub, wannabesiliconbabes kring 14-17årsåldern och annat löst pack från div. sajter.
Vilken nolla som helst fattar ju att lägger man in ett nickname, skriver att man e tjej, lägger upp avatar/profilbild med tuttinspirerade motiv och sen lägger upp en tråd så har man halvvägs hos en stor del av baguettefolket här på SH..

Det är väldigt få tjejs i MC-relaterat, banåkningsforumet o.s.v. om man jämför med OT-delen.
Däremot är de som skriver i övriga delarna ingen fejk.

Jag gillar siliconstinna hästtjejer som luktar hubbabubba... Skicka över dom till mig bara....

Edit: Shit vad det lät peddo... måste lägga till: dock över 18år..

Reb0
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Alicia skrev:
2300265 Skicka iväg ett pm till en moderator om ni ser en tråd som ballar ur.
Man kan inte se allt. Går att skicka till mig också, även fast mitt nick inte är grönt.

Hur blev det med fler moderatorer? var det inte snack om det för nått tag sedan?

Wheelie_babe skrev:
2300311
''wannabesiliconbabes kring 14-17årsåldern''

Det är väl inte någon som gnällt över att det snackas om allt möjligt.. Men du har ju MSN.. Jag skulle föreslå att du addar dina vänner där och håller "chattandet" där.. Annars är du välkommen in i SH chatten där du kan göra detsamma...
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Biturbo skrev:
2300346 Hur blev det med fler moderatorer? var det inte snack om det för nått tag sedan?

Problemet under sommaren är att många är borta och inte sitter dygnet runt på SH som folk gör på hösten och vintern. Många av moderatorerna är på semester. Vi är inte alltid här heller.
Pm:a Swedie, han kan svara på det när han kommer hem.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
RebelZero skrev:
2300330 Jag gillar siliconstinna hästtjejer som luktar hubbabubba... Skicka över dom till mig bara....

Edit: Shit vad det lät peddo... måste lägga till: dock över 18år..

Reb0


Testa Ungdomssektionen av bukefalos eller lunarstorm

Alicia skrev:
2300356 Problemet under sommaren är att många är borta och inte sitter dygnet runt på SH som folk gör på hösten och vintern. Många av moderatorerna är på semester. Vi är inte alltid här heller.
Pm:a Swedie, han kan svara på det när han kommer hem.

Aha.. Så det är fler moderatorer nu iaf...

Det är bra..
 

Paradoxy

Guest
Måste fråga en sak som är lite offtopic men när ni ändå snackar om hästcheyer och bukefalos...

Bukefalos? Vad betyder det? Det låter som en dålig porrfilm eller något :va
 

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Nynäshamn
Hoj
KTM Adventure 640
Biturbo skrev:
2300346 Hur blev det med fler moderatorer? var det inte snack om det för nått tag sedan?

Mer moderatorer skulle inte skada. MEN! Det finns ett "men". Kan det bli för många moderatoret? Alltså att de olika moderatorerna (skumt ord det blev) börjar bråka sins i mellan om vad som är okej och inte okej?
Jag vet inte om det är så troligt men det vara bara en fundering, det kan ju hända...

Fast just nu så är ju många på semester som det sas tidigare...
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Biturbo skrev:
2300346
Det är väl inte någon som gnällt över att det snackas om allt möjligt.. Men du har ju MSN.. Jag skulle föreslå att du addar dina vänner där och håller "chattandet" där.. Annars är du välkommen in i SH chatten där du kan göra detsamma...

:pannkyss

Komsikomsi in i chatten!
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
enduroemil skrev:
2300389 Mer moderatorer skulle inte skada. MEN! Det finns ett "men". Kan det bli för många moderatoret? Alltså att de olika moderatorerna (skumt ord det blev) börjar bråka sins i mellan om vad som är okej och inte okej?
Jag vet inte om det är så troligt men det vara bara en fundering, det kan ju hända...

Fast just nu så är ju många på semester som det sas tidigare...

Swedie har alltid sista ordet.
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
enduroemil skrev:
2300389 Mer moderatorer skulle inte skada. MEN! Det finns ett "men". Kan det bli för många moderatoret? Alltså att de olika moderatorerna (skumt ord det blev) börjar bråka sins i mellan om vad som är okej och inte okej?
Jag vet inte om det är så troligt men det vara bara en fundering, det kan ju hända...

Fast just nu så är ju många på semester som det sas tidigare...

Ähh.. Det är ju bara att stänga det som verkar vara oönskat.. Å sen går det ju alltid att öppna igen om det var fel...
 

Henken

Guest
Dubbelmoralisten (?) i mig säger att det är ok för vuxna människor att vara löjliga i dessa trådar, men när det kommer folk i moppeåldern (utan moppe) & skriver en massa skit så kan jag gärna vara utan. Ok, har du ett intresse, läs då & lär, man behöver inte starta en beundrartråd osv. Små barn ska ses men inte höras! :fakta
 

californication

Guest
Paradoxy skrev:
2300382 Måste fråga en sak som är lite offtopic men när ni ändå snackar om hästcheyer och bukefalos...

Bukefalos? Vad betyder det? Det låter som en dålig porrfilm eller något :va

Bukefalos var Alexander den stores häst. :pannkyss
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top