Håller Lunarstorm på att sjunka och alla är på väg hit?

Kajan

återvandrad
Gick med
22 Jun 2005
Ort
Landet
Hoj
BMW 1100 GS / Suzuki 750 gs -77
morlock skrev:
2300827 Ville bara säga att du är lite inkonsikvent. Fungerar inte ÅÄÖ på alla ord du skriver?

:va

När jag är hemma så har jag svenskt tangent bord men på jobbet har jag engelskt. Fast även hemma glömmer jag ibland o använder o & A istället för åäö.
 
Last edited:

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojlös =/
Kajan skrev:
2300957 När jag är hemma så har jag svenskt tangent bord men på jobbet har jag engelskt.
Skriver du halva meningen på jobbet, åker hem och skriver klart? :hihi

(Ja, jag förstår att det blir en vana att använda andra bokstäver)
 
Last edited:

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Gör ett enkelt test för att se om Sporthoj.com kanske inte är rätt sida för dig.

Klicka in på din egen profil.
Klicka på Hitta alla inlägg från 'ditt anvnamn'

Har du majoriteten av dina senaste 40 inlägg i Överflödiga diskussioner kanske Sporthoj.com växt ifrån dig.

Slutar 90% av dina inlägg med

":rofl :rofl haaaaaaaa haaaaaaaaaaaaaaa :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar *kjamisar*"

så behöver du inte fundera så mycket mer.
 

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Mille
Som lite lätt trögtänkt person så här tidigt på mórgonen fattar jag inte en sak: Vad är problemet? Ogillar man en tråd är det väl bara att 1. Strunta i att läsa den? eller 2. Om det gäller en speciell person: Använda ignore?
Jag har oxå försökt att hitta något system på prametrarna: mogen, smart och mc eller inte och inte funnit någon hög korrelation. Ser mer ut som ett slumpmässigt plotterdiagram. Kan det vara mitt statisktikprogram som är fel eller är det några andra parametrar som borde användas? :va
 

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Ort
E-tuna
Hoj
Hayabusa K4
bonny skrev:
2301722 Som lite lätt trögtänkt person så här tidigt på mórgonen...

Menar du att det är skillnad på morgonen & resten av dagen? Då måste varje inlägg du gör vara tidigt på morgonen. Är det fransk stavning på morgonen? :va
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Wheelie_babe skrev:
2300311 Nu får ni fan ta o ger er! Lägg ner energin på annat än att sitta o hacka på andra! Fyfan vad patetiska sånna som dig är! USCH! :hihi
''wannabesiliconbabes kring 14-17årsåldern'' Haha ja det är ju bra att dom har någonting att vara stolta över, men går ditt liv ut på att köra helatiden? Låt folk snacka om någonting annat om dom känner för det !? ''överflödiga diskussioner'' betyder att man inte behöver hålla sig till mc relaterade ämnen helatiden! Läs igenom alla trådar som ligger uppe så ser du att även erfarna hojåkare snackar om annat än bara mc!!!!! :4skrika :dummer
Undrar vad endel går på, här på Sh... :hihi
Vem har sagt att häst brudar inte kan köra hoj? Har dom hamnat i ett speciellt fack?Jag lovar dig att jag har nog större erfarenhet av körning än vad vissa andra här inne har;) ..fast man e häst tjej :hihi :3freak
Hoppsan, vilken sida vaknade damen på imorse?
Jag har också hållt på med hästar, (tiden räcker inte till längre), och det är inget fel med det.
Det var bara typexempel på ett antal nyinkomna medlemmar. Det är ganska kul att läsa dessas inlägg, stundvis.

RebelZero skrev:
2300330 Jag gillar siliconstinna hästtjejer som luktar hubbabubba... Skicka över dom till mig bara....

Edit: Shit vad det lät peddo... måste lägga till: dock över 18år..

Reb0
Good for U!
:)
Alltså, jag har ju inte skrivit någonstans att jag hatar dessa människor, som en del här inne verkar tro.
Jag tycker bara att är man mest intresserad av att få tag på baguetten innanför herrarnas skinnställ, så kan man ju söka sig till en dejting-sajt istället.
 

Sigvard

Helt enkelt underbar!
Gick med
17 May 2006
Ort
Norra Uppland
Hoj
KTM 660 SMC -06
TinaTjejen skrev:
2301909
Alltså, jag har ju inte skrivit någonstans att jag hatar dessa människor, som en del här inne verkar tro.
Jag tycker bara att är man mest intresserad av att få tag på baguetten innanför herrarnas skinnställ, så kan man ju söka sig till en dejting-sajt istället.

Faktiskt! Börjar bli lite jobbigt med alla PM jag får från brudarna. Massor av skamliga förslag :wiggle
 

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Mille
Valen skrev:
2301753 Menar du att det är skillnad på morgonen & resten av dagen? Då måste varje inlägg du gör vara tidigt på morgonen. Är det fransk stavning på morgonen? :va
Jag böjer mig som vanligt i stoffet för alla de som jag inser är mig kognitiv överlägsna!
Jag föstår oxå att med all den kapacitet som du har kan det vara svårt att förstå ord, och därigenom sammanhang, om en eller två bokstäver, eller ord för den delen, är felplacerade.
Så om det är något du inte förstår i mina inlägg så hör av dig så ska jag försöka att utveckla dem för dig, men då får du oxå ha respekt för att jag är trögtänkt! Ber dessutom om ursäkt för att jag gjorde dig så förvirrad med min stavning att du glömde att hålla dig till ämnet. :pannkyss
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Gottis skrev:
2300241 hehe okej det går ju inte :tuttar men licens och körkort alt lämp att man håller på att ta känns som det är för många "ragga få åka med din fina stora motorcykel du är cooool nu...." :3freak

Vilken tur då får jag vara kvar :) har lämp läser teori som en "galning" och hoppas att jag har kortet till våren :banana


Men kan hålla med om att det har blivit en del "fjortis" snack men om man inte gillar det så är det bara att låta bli att läsa
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Mitra skrev:
2302011

...om man inte gillar det så är det bara att låta bli att läsa

Visst är det så, men det är inte så beträffande andra trådar som folk stört sig på att det bara avfärdats med att man kan låta bli att läsa.
 

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Täby
Hoj
CBR 1000 RR
TinaTjejen skrev:
2301909 ...
Alltså, jag har ju inte skrivit någonstans att jag hatar dessa människor, som en del här inne verkar tro.
Jag tycker bara att är man mest intresserad av att få tag på baguetten innanför herrarnas skinnställ, så kan man ju söka sig till en dejting-sajt istället.

Nej jag vet, jag var mest ironisk över situationen.. Eftersom det är alltid massa som klagar på att det är för lite tjejer här (inkl andra tjejer), så är det väl bra att det kommer hit en massa tjejer som senare kanske blir sugna på att åka lite hoj, kanske bakpå eller rentutav ta kortet.

Alla tjejer här oavsett ursprung (inte etniskt utan forum) är ju en potentiell sporthojstjej, eller??

Reb0
 

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Täby
Hoj
CBR 1000 RR
Biturbo skrev:
2300357 Testa Ungdomssektionen av bukefalos eller lunarstorm...

Du tycker alltså att jag skall hänga där trots mitt ointresse för hästar bara för att träffa tjejer? Är inte det lite dubbelmoral?

Reb0
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
RebelZero skrev:
2302387

Alla tjejer här oavsett ursprung (inte etniskt utan forum) är ju en potentiell sporthojstjej, eller??

Varför skulle inte alla tjejer med olik etnisk bakgrund kunna köra båge?
 

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Täby
Hoj
CBR 1000 RR
Markus skrev:
2302566 Varför skulle inte alla tjejer med olik etnisk bakgrund kunna köra båge?

Jag vet att det där med att läsa och skriva inte alltid är så enkelt.. Men om du läser det som står inom parantes så förstår du nog vad jag menar. Om inte....
Så menar jag att oavsett vilket forum dom kommer ifrån så är dom i framtiden en potetiell sporthojstjej. Sedan skrev jag inom parentes för att det inte skulle misstolkas att jag just menade vilket forum dom ursprungligen kom ifrån och inte vilken etnisk bakgrund dom hade. Parentesen la jag till för att jag visste att annars skulle någon mindre begåvad person misstolka, tydligen så hjälpte det inte..

Förstår du nu eller vill du att jag förklarar mer ingående?

Reb0
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top