Håller Lunarstorm på att sjunka och alla är på väg hit?

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Markus skrev:
2304562 Nu spelar det ju ingen roll, men du hade faktiskt en presentation där det stod något om att knu**a och stampa, det var på den tiden som du postade om rejv hit och rejv dit.
Min enda poäng var att med en sådan presentation sitter man kanske lite i glashus när nu The Fjortizers invaderar stället med lågupplösta bröstbilder och ringsignaltips, det är som sagt i mina ögon samma mentalitet.
Men nu ska jag inte störa dig mer beträffande det. :hej

Nej, jag har aldrig haft en presentation där det står något om knulla och jag förklarade det i inlägget ovan.
Fortfarande så gillar jag att gå på stamp, det är ett intresse precis som något annat.
Jag förstår vad du menar eftersom jag vet hur folk har irriterat sig på mina jobbilder etc, från deras synvinkel sett med godtagbar anledning.(Förhoppningsvis har jag också mognat något under de fyra åren jag har hängt här, annars vore det illa.)
Det som skiljer mig mot dom(TM) är att jag som tidigare sagt är att jag är här pga. mitt intresse för att köra hoj, precis som de flesta andra här inne.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Markus skrev:
2304628 Du har inga spännande bilder, vem fan vill se en katt liksom?

När han var liten och söt så inbillade jag mig att han var en riktig fi**magnet.
Alla brewdar som var hemma hos mig skulle kela med honom, då satt dom i soffan och hade ingen gard alls uppe. Eller bara att hålla upp honom i camen och fråga om hon oxå har en kissemiss.
Men det gjorde jag såklart aldrig.
 

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Sthlm eller i en stuga nära vattnet.
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
Victor skrev:
2304784 När han var liten och söt så inbillade jag mig att han var en riktig fi**magnet.
Alla brewdar som var hemma hos mig skulle kela med honom, då satt dom i soffan och hade ingen gard alls uppe. Eller bara att hålla upp honom i camen och fråga om hon oxå har en kissemiss.
Men det gjorde jag såklart aldrig.

Jag har kelat med kissen i din soffa. :tomten
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Biturbo skrev:
2300230 Inte alla...

Jag är singelkille och är inte alls speciellt upphetsad av brådmogna 14:isar med babyhulltuttar, taskig självkänsla, rosa vikmobiler och en omvälvande hubbabubba doft..

Brewden på din avatar ser ut att ha samlat östrogen ngt decennium eller två efter puberteten på det mest frodiga sätt. Men vem är det?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top