Markus skrev:2304562Nu spelar det ju ingen roll, men du hade faktiskt en presentation där det stod något om att knu**a och stampa, det var på den tiden som du postade om rejv hit och rejv dit.
Min enda poäng var att med en sådan presentation sitter man kanske lite i glashus när nu The Fjortizers invaderar stället med lågupplösta bröstbilder och ringsignaltips, det är som sagt i mina ögon samma mentalitet.
Men nu ska jag inte störa dig mer beträffande det.
Nej, jag har aldrig haft en presentation där det står något om knulla och jag förklarade det i inlägget ovan.
Fortfarande så gillar jag att gå på stamp, det är ett intresse precis som något annat.
Jag förstår vad du menar eftersom jag vet hur folk har irriterat sig på mina jobbilder etc, från deras synvinkel sett med godtagbar anledning.(Förhoppningsvis har jag också mognat något under de fyra åren jag har hängt här, annars vore det illa.)
Det som skiljer mig mot dom(TM) är att jag som tidigare sagt är att jag är här pga. mitt intresse för att köra hoj, precis som de flesta andra här inne.