Håller Lunarstorm på att sjunka och alla är på väg hit?

MDM

Livet är hårt.
Gick med
19 Oct 2005
Ort
örebro
Hoj
cbr -00
Biturbo skrev:
2300127 Jag undrar också hur trådar med uppenbara flaims får ligga kvar..

Jag är väldigt FÖR ett leberalt OT utan en meassa regler.. Men ta bort skräpet för fan.

Var är moderaterna när man behöver dem?

Trådar kan vara hur flamsiga som helst.. Men MSN funkar väldigt bra när det är bara 2 i dem som pratar...
Sitter här, är det någon tråd du vill ha bort så skickar du ett PM eller rapporterar den.. Annars behöver du inte klaga...

Bikerbitch skrev:
2300510 Javafan, det finns värre saker att bry sig om istället för att det skrivs massa konstiga trådar hit och dit. Om jag inte minns fel var det samma grej förra sommaren. Folk har massa tid över helt enkelt :)
personligen tycker jag OT forumet är lugnare nu än på länge...
 

Jonathan

Guest
Markus skrev:
2301741 Vad vill du veta?

Vad du menade med:

Markus skrev:
2299204 Exakt vilka användare är det som upprör då?
Mycket hysch-hysch här.
Jag tycker den där Jonatan är roten till allt det nu onda.

Ja, jag antar att du menade mig även fast det finns fler på det här forumet som heter Jonathan.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
MDM skrev:
2302658 Sitter här, är det någon tråd du vill ha bort så skickar du ett PM eller rapporterar den.. Annars behöver du inte klaga...


personligen tycker jag OT forumet är lugnare nu än på länge...

Ja jag lider då inte :)
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jonathan skrev:
2303013...antar att du menade mig...

Du har helt rätt, visst menar jag dig. Tycker du sänker standarden på många trådar, osammanhängande trist svammel kombinerat med bilder när du poserar på "festliga" sätt är ett irritationsmoment för mig, din fjortisstil när du chattar med tjejer är ett annat - var än det finns en tjej i en tråd så är du där med ditt fjortissmicker och smiley-regn.
 

Jonathan

Guest
Markus skrev:
2303672 Du har helt rätt, visst menar jag dig. Tycker du sänker standarden på många trådar, osammanhängande trist svammel kombinerat med bilder när du poserar på "festliga" sätt är ett irritationsmoment för mig, din fjortisstil när du chattar med tjejer är ett annat - var än det finns en tjej i en tråd så är du där med ditt fjortissmicker och smiley-regn.

Det är noterat.
Gör som nedan så sover du gott om nätterna sen.
 

Bifogat

  • Ignore.JPG
    Ignore.JPG
    28.8 KB · Visningar: 115

Kajan

återvandrad
Gick med
22 Jun 2005
Ort
Landet
Hoj
BMW 1100 GS / Suzuki 750 gs -77
Markus skrev:
2303672 Du har helt rätt, visst menar jag dig. Tycker du sänker standarden på många trådar, osammanhängande trist svammel kombinerat med bilder när du poserar på "festliga" sätt är ett irritationsmoment för mig, din fjortisstil när du chattar med tjejer är ett annat - var än det finns en tjej i en tråd så är du där med ditt fjortissmicker och smiley-regn.

det kunde ha borjat som ett skamt men här vart det hårda puckar.


Det var ett javla mobbande av fjortisar har. Fan da kommer jag inte vaga hanga i detta forumet nasta år när jag fyller år.


:pannkyss :pannkyss :pannkyss :pannkyss :) :) :pannkyss :pannkyss :pannkyss

He he kom till mig små flickor.
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Wheelie_babe skrev:
2300311 Nu får ni fan ta o ger er! Lägg ner energin på annat än att sitta o hacka på andra! Fyfan vad patetiska sånna som dig är! USCH! :hihi
''wannabesiliconbabes kring 14-17årsåldern'' Haha ja det är ju bra att dom har någonting att vara stolta över, men går ditt liv ut på att köra helatiden? Låt folk snacka om någonting annat om dom känner för det !? ''överflödiga diskussioner'' betyder att man inte behöver hålla sig till mc relaterade ämnen helatiden! Läs igenom alla trådar som ligger uppe så ser du att även erfarna hojåkare snackar om annat än bara mc!!!!! :4skrika :dummer
Undrar vad endel går på, här på Sh... :hihi
Vem har sagt att häst brudar inte kan köra hoj? Har dom hamnat i ett speciellt fack?Jag lovar dig att jag har nog större erfarenhet av körning än vad vissa andra här inne har;) ..fast man e häst tjej :hihi :3freak

Om man lägger in en bild på sina bröst som profilbild, skriver att man är sexigt spännande (och har en imaginär R1a?) och första inlägget på det här forumet är "Hur ska jag vinna en mc-pojkes hjärta?" så kanske man inte ska förvänta sig att bli tagen så seriöst?

Och jag är också hästtjej. :fakta
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Jag tycker att Emmi och Wheelie_babe ska göra upp i lerbrottning! :tuttar

Eller så reser sig alla så vi kan sjunga "We shall overcome" :rofl
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Cyren skrev:
2304101 Jag tycker att Emmi och Wheelie_babe ska göra upp i lerbrottning! :tuttar

Eller så reser sig alla så vi kan sjunga "We shall overcome" :rofl

Ähh, jag har inget otalt med Wheelie_babe, bara sa vad jag tyckte. Om jag vill bli tagen som vanlig hojåkare på ett forum skriver inte jag att jag har en låtsasR1, lägger ut dejtingtrådar och bilder på mina bröst och skriver att jag är sexigt spännande.

Man får ett första intryck av folk och särskilt över internet där man bara kommunicerar med bilder och text.
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Emmi skrev:
2304140 Ähh, jag har inget otalt med Wheelie_babe, bara sa vad jag tyckte. Om jag vill bli tagen som vanlig hojåkare på ett forum skriver inte jag att jag har en låtsasR1, lägger ut dejtingtrådar och bilder på mina bröst och skriver att jag är sexigt spännande.

Man får ett första intryck av folk och särskilt över internet där man bara kommunicerar med bilder och text.
:4skrika men kan ni inte brottas endå :rolleyes:



Förstår dock vad du menar och håller med! samtidigt som jag tycker att det är ganska underhållande att läsa trådara som blir.

Sen har jag inget emot bröst och sådant men det kan man ta utanför ett hojforum :notme
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Emmi skrev:
2304140 Om jag vill bli tagen som vanlig hojåkare på ett forum skriver inte jag att jag har en låtsasR1, lägger ut dejtingtrådar och bilder på mina bröst och skriver att jag är sexigt spännande.

Öh, varför hade/har du då en länk till dina modellbilder och proklamerat hur mycket du gillar att "knulla", det är exakt samma stil.
 

Kajan

återvandrad
Gick med
22 Jun 2005
Ort
Landet
Hoj
BMW 1100 GS / Suzuki 750 gs -77
Var finns modell bilderna pa Adrenalinberoende Emmi?? :tuttar


he he

:tungan :tungan :pannkyss :lol :brinnerup :Bugar :fatta! : :D :tummenupp

Jag har kort smilie regn i flera inlagg nu men jag far inte nara brudar, :(
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Markus skrev:
2304455 Öh, varför hade/har du då en länk till dina modellbilder och proklamerat hur mycket du gillar att "knulla", det är exakt samma stil.

Kajan skrev:
2304486 Var finns modell bilderna pa Adrenalinberoende Emmi?? :tuttar

...
Länken gav mig jobb. Jobb ger mig pengar, inte svårare än så. Länken ligger fortfarande kvar, innehållet är ändrat eftersom jag hoppar varje helg och inte har tid eller lust att jobba med det längre.
Hrrm, förstår faktiskt inte vad du menar med resten av ditt inlägg?

(och jag har inte en imaginär hoj, åker bakpå eller "ska ta körkort när jag har råd" utan är här för att jag gillar att köra hoj och läsa hojsnack. Har däremot tröttnat på att svara på folks frågor om KTM 660 och om R1 är en bra förstahoj för ett par år sen...:3freak)
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Emmi skrev:
2304514 Länken gav mig jobb. Jobb ger mig pengar, inte svårare än så.
Ja, det är ju bra - vad de andra fjortisarna får av sina presentationer vet vi ju inte, de kanske också gör rätt val? Förvånande för en lekman dock att det här forumet är en bra bas att sprida sina modellbilder på, trodde inte så mycket modefolk hängde här.
Emmi skrev:
Hrrm, förstår faktiskt inte vad du menar med resten av ditt inlägg?
Du har haft i din presentation att du gillar att "knu**a" eller liknande, kanske var jag som misstolkade och du egentligen menade knuffa? I så fall ber jag ödmjukast om ursäkt för min insinuation att det är fjortisaktigt att redogöra för sitt sexliv publikt.
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Markus skrev:
2304535 Ja, det är ju bra - vad de andra fjortisarna får av sina presentationer vet vi ju inte, de kanske också gör rätt val? Förvånande för en lekman dock att det här forumet är en bra bas att sprida sina modellbilder på, trodde inte så mycket modefolk hängde här.

Du har haft i din presentation att du gillar att "knu**a" eller liknande, kanske var jag som misstolkade och du egentligen menade knuffa? I så fall ber jag ödmjukast om ursäkt för min insinuation att det är fjortisaktigt att redogöra för sitt sexliv publikt.

Nja, det var mest ett internskämt, kolla på Twice avatartext så står det "Knulla??" och det stod precis likadant under min avatartext ett par dagar för att jävlas med honom, något annat har jag inte skrivit.

Nej, det hänger inte modefolk här och jag är inte intresserad av mode heller. Fått erbjudande om jobb på mässor, prisutdelare/värdinna på race osv. Jobbade knappast för att bli superkänd modell för en designer utan snarare för att det var kul att åka runt och träffa folk och festa och få betalt för det.

Och framförallt hänger jag som sagt här för att jag kör hoj, inte nåt annat. Det är väl huvudsakliga intresset hos de flesta här (hoppas jag i alla fall?).
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Emmi skrev:
2304549 Nja, det var mest ett internskämt, kolla på Twice avatartext så står det "Knulla??" och det stod precis likadant under min avatartext ett par dagar för att jävlas med honom, något annat har jag inte skrivit.

Nu spelar det ju ingen roll, men du hade faktiskt en presentation där det stod något om att knu**a och stampa, det var på den tiden som du postade om rejv hit och rejv dit.
Min enda poäng var att med en sådan presentation sitter man kanske lite i glashus när nu The Fjortizers invaderar stället med lågupplösta bröstbilder och ringsignaltips, det är som sagt i mina ögon samma mentalitet.
Men nu ska jag inte störa dig mer beträffande det. :hej
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top