Möjligt att jag har dålig erfarenhet av farter över 220 km/h samt svängar i denna fart men idag när jag på motorväg klockade in på 270 km/h och för stunden tyckte att det fick räcka samt närmade mig en längre svagt doserad kurva kändes hojen som om den strävade framåt trots att jag mer eller mindre fick hänga en bit över sidan på den för att få hojen att följa kurvan ut.
Nu gick det ju bra som tur va men tanken finns ju där fortfarande på om det var fysikens lagar eller fel på min körning beroende pga lite blåsigt väder.För nog fan ska man väl kunna svänga i en svagt doserad motorvägs kurva med en Blackbird utan att det känns som om man ställde upp i någon form av fribrottningsmatch.Stötdämpare bra, däck bra ... förare, djä_ligt bra (som vanligt).
Bespara mig moralpratet om ni inte har något att tilläga i frågan.
Nu gick det ju bra som tur va men tanken finns ju där fortfarande på om det var fysikens lagar eller fel på min körning beroende pga lite blåsigt väder.För nog fan ska man väl kunna svänga i en svagt doserad motorvägs kurva med en Blackbird utan att det känns som om man ställde upp i någon form av fribrottningsmatch.Stötdämpare bra, däck bra ... förare, djä_ligt bra (som vanligt).
Bespara mig moralpratet om ni inte har något att tilläga i frågan.