Nej debatten dör inte så länge det kommer totalt puckade obildade idioter som dig in i debatten, det tar tid att förklara för en åsna att den ska gå..
Vad du dissar folk, skåningar och annat, är du rasist, eller? Fanns nån inflyttad modde i huvudstaden som gjorde ett politiskt klavertramp genom att hävda att Stockholmare var smartare än övriga folket. Ganska märklig generalisering fö.
Har du fog för att skåningar skulle ha en lägre grad av utbildning än folk i övriga län/landskap?
Varför använder du ordet "blattar" på dej själv för din härkomst samt alla andra med annan etnisk bakgrund än den svenska, (om det nu finns någon sån)? Folk från andra länder är väl inget kollektiv?! För mej har det ordet en otroligt negativ värdeladdning, möjligtvis är det jag som har fel där då jag tycker mej minnas att det var ett epitet som många invandrare föredrog. I min värld är det ett skällsord jag inte skulle nyttja åt nån.
Har läst igenom dina svar men orkar inte bemöda mej, trots att där visst finns att kommentera, ha överseende. Mej skrämmer du lite med din vrede...
Om du anser dej stå så mycket högre, underförstått vara bättre, varför berömmer du dej av att vara "svenskare" än de flesta svenskar, då det inte verkar vara något eftersträvansvärt?
(En åsna kan ha många kvaliteter, men jag tror fördenskull inte det gynnar diskussionen att likna folk vid detta besynnerliga djur).