Det finns ju även fall där tjejen hellst vill ha den i tvåan omedelbums oxå...
Killen kanske jobbar som "skolinformatör" åt RFSU.
De verkar ha snöat in helt på analsex.
http://www.svd.se/opinion/kolumnister/goranskytte/artikel_3700293.svd
Mem vafan?!
Han gillar ju inte henne helt enkelt.
Ska det vara så svårt att fatta?
Ähhh.
Hon är lurad eller fattar inte.
Han är nog inte intresserad av att ha sex med henne, och har förmodligen flera andra tjejer som han träffar och har sex med.
Däremot tycker han nog att det skulle vara spännande att spännapå en halvasiat i rökan, och kunna bocka av det i sin svart bok med grejjer han vill ha gjort innan han dör.
Det är i alla fall vad jag tror. Eller i alla fall något liknande.
Om han tycker vaginalt sex är omanligt, kan ni ju upplysa honom om att hans pappa var en fjolla!![]()
Ena polarens ena systers ena bror...?
= polaren.
Ungefär...
Fattar inte TS att det var en invit att DU skulle köra henne i ettan?
Du och dina polare är lika tröga som hennes pojkvän. Hon suktar efter kuk, ju! Varför skulle hon annars berätta en så´n sak?![]()
Ähhh.
Hon är lurad eller fattar inte.
Han är nog inte intresserad av att ha sex med henne, och har förmodligen flera andra tjejer som han träffar och har sex med.
Däremot tycker han nog att det skulle vara spännande att spännapå en halvasiat i rökan, och kunna bocka av det i sin svart bok med grejjer han vill ha gjort innan han dör.
Det är i alla fall vad jag tror. Eller i alla fall något liknande.
Jag tror hon är en shemale som är trött på sin kille och ställer lite frågor för att få veta om Wobbly tycker det är ok att bara köra i tvåan för hon är nämligen sugen på Wobbly.
Ungefär...
Fattar inte TS att det var en invit att DU skulle köra henne i ettan?
Du och dina polare är lika tröga som hennes pojkvän. Hon suktar efter kuk, ju!
Variation förnöjer, men att vara så jävla inlåst på att enbart ha analsex... killen borde ju dejta en homosexuell kille så slipper han problemet att råka placera kuken i en fitta.
dumma mig =)
Haha, vilket jobb han lägger ner, 6-7 månader, och han går bet![]()
Men, hade det då inte varit lättare att köra några gånger i råttan först och sen dundra på i prutten?![]()
WTF
Är RFSU en sekt eller vad?
På RFSU:s hemsida får man veta följande. De söker ”skolinformatörer” under rubriken ”Prata sex som extraknäck”. För att bli informatör ska man vara 20–30 år. Utbildningen består i en kurs på 50 timmar. För 1-2 ”pass” betalar skolan 3500 kronor. Det framhålls särskilt att ”Ingen skolpersonal får närvara under passen”. Alltså: ingen insyn i lektionerna.
/QUOTE]
Ja det är fan ta mig helt sjukt! Man drar ner på skolmaten, men betalar för att släppa in några j-la PK, HBT, Queer lirare som knappt är torra bakom öronen att berätta för ungar i 14 - 15 års åldern hur man bäst knullar någon i arslet.
Iofs varför nöja sig med det? Kan ju vara viktigt att lära sig en korrekt fistfucking teknik när man ändå är på gång. Vore ju förskräckligt om man gjorde fel!
WTF
Är RFSU en sekt eller vad?
På RFSU:s hemsida får man veta följande. De söker ”skolinformatörer” under rubriken ”Prata sex som extraknäck”. För att bli informatör ska man vara 20–30 år. Utbildningen består i en kurs på 50 timmar. För 1-2 ”pass” betalar skolan 3500 kronor. Det framhålls särskilt att ”Ingen skolpersonal får närvara under passen”. Alltså: ingen insyn i lektionerna.
/QUOTE]
Ja det är fan ta mig helt sjukt! Man drar ner på skolmaten, men betalar för att släppa in några j-la PK, HBT, Queer lirare som knappt är torra bakom öronen att berätta för ungar i 14 - 15 års åldern hur man bäst knullar någon i arslet.
Iofs varför nöja sig med det? Kan ju vara viktigt att lära sig en korrekt fistfucking teknik när man ändå är på gång. Vore ju förskräckligt om man gjorde fel!
Låter som du blandat ihop RFSU med RFSL...
Låter som du blandat ihop RFSU med RFSL...
Nja, utifrån vad RFSU ägnar sig åt på "skolinformatörsrundorna" så verkar det som om RFSU tror de ÄR RFSL...
Hörde om en informationsdag då en transvestit föreläste om livet som "queer"...
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X