Hört en rolig sak på fyllan!!

Är vaginalt sex omanligt?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
När jag gjorde värnplikten (beväpnad med stenyxa ridande på en mammut = Länge sedan) satt jag eldvakt en natt.
Radion var på.
"XXX-Ett program om sex." utanonserades.
Hyvens, tänkte jag.
Programmet handlade om pissbögar som träffades på offentliga toaletter och kissade på varandra, samt en kille som brukade gå till biblioteket och bajsa ner sig.
Är vanligt sex verkligen så tråkigt?

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Skrotnisse: haha, underbart, och det var redan för länge sedan :D

Jag tycker dom helt klart skulle kunna ta och utbilda dagens (kvinnliga) 14-15-åringar lite mer om gagballs, läderpiskor, DT, A2M osv. dagens ynglingar kan helt enkelt för lite för att på riktigt kunna tillfredsställa mig....

:hihi

Nej men va fasen, hellre utbilda för mycket än för lite!???
Trodde man hade släppt tanken "om vi inte pratar om något så finns det inte" i dagens skola och samhälle, men tydligen inte

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
När jag gjorde värnplikten (beväpnad med stenyxa ridande på en mammut = Länge sedan) satt jag eldvakt en natt.
Radion var på.
"XXX-Ett program om sex." utanonserades.
Hyvens, tänkte jag.
Programmet handlade om pissbögar som träffades på offentliga toaletter och kissade på varandra, samt en kille som brukade gå till biblioteket och bajsa ner sig.
Är vanligt sex verkligen så tråkigt?

Hur gör såna människor sen när dom vill spetsa sitt sexliv lite?

Näe, har missionären fungerat till barnavlandet i tusentals år finns ingen anledning att prova något annat!

Vill man vara kinky kan man göra det med lyset tänt, dock fortfarande under täcket.

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Suzuki (såld)
Kan väl nästan känna att dessa två individer passar varandra bra. Dum brud som stannar och ett korkat gubbslem som inte vill ligga

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Om han tycker vaginalt sex är omanligt, kan ni ju upplysa honom om att hans pappa var en fjolla!:D

Jag tror att killen är en jävla smyghomo. Men han vågar inte stå för det.

Får väl "bästa känslan" och fantiserar förmodligen att det är en kille han sätter på. Och då är väl vaginan inte ett alternativ. :rolleyes:

Hon borde skippa honom pronto.

//M

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
I min "ungdom" var vi ett gäng grabbar som fastade ihop. Vi var väl mellan 18 och 22 typ. En kille som då var 18 hade aldrig fått till det, fast vi visste att han fått ragg mer än en gång. Till sist var det någon som frågade hur f*n han kunde misslyckats.
Han svarade: Ja men dom vill ju inte suga!
Va?? E det tvunget då?
Ja det gör dom ju alltid i porrfilmerna!!

Han trodde det var standardförfarande på nåt vis. :brinnerup

Porr är inte världens bästa utbildningsmaterial.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
I min "ungdom" var vi ett gäng grabbar som fastade ihop. Vi var väl mellan 18 och 22 typ. En kille som då var 18 hade aldrig fått till det, fast vi visste att han fått ragg mer än en gång. Till sist var det någon som frågade hur f*n han kunde misslyckats.
Va?? E det tvunget då?

Han kan också ha haft tvålskräck och doft som en dansk osthandlare :gnissla

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Va?? E det tvunget då?

Men det är väl ändå nästan standardförfarande? Eller är jag också porrskadad? Tycker de flesta gör det med glädje och på eget initiativ. :confused:

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Analsexet borde haft sin största uppgång på -90 talet med tanke på hur dagens skitungar uppför sig.

Springer omkring med byxorna i knävecken och spöar skiten ur varann.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det finns en hel del skoj saker man kan göra tillsammans, kvinna och man, som jag inte tänker gå in närmare på, för då sätter väl de pryda - finns uppenbart en del sådana personer här - kaffet i vrångstrupen. Men att snöa in på EN sak till den grad han gjort? Nej, det är inte normalt.

Vem vill äta snabbmakaroner dag efter dag efter dag? Ju mer mat man tycker om och desto mer kryddor man använder för att tillreda den, desto godare blir det att äta och man tröttnar inte på det. :tummenupp

Kan tänka mig att han varit rädd för att hon skulle bli gravid, men det är väl i så fall bara att använda hela kondompaketet på en och samma gång, så att om de sju övre lagren gått sönder under den vilda akten så hade de tre underliggande fortfarande "räddat" honom? :confused:

Hon gjorde rätt som dumpade honom och det borde hon nog ha gjort bra mycket tidigare än hon gjorde.

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Ingen
Men det är väl ändå nästan standardförfarande? Eller är jag också porrskadad? Tycker de flesta gör det med glädje och på eget initiativ. :confused:

vaaaa :confused:

:D

Jo de gör de väl, men stöter man på en som inte diggar att ge oralt så tar ialf inte jag på mig kläderna å lämnar platsen :)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Va?? E det tvunget då?

Öööhhh... Jo, det är väl standardförfarande. Precis som det är att ge oralsex till kvinnor? Eller har jag missat något? :va

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska