Hört en rolig sak på fyllan!!

Är vaginalt sex omanligt?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Sexundervisning ska vara ren skrämselpropaganda. Gärna med bilder på kondylomkönsdelar och skräckhistorier om tonårsgraviditeter. Även om det är långt kvar dit vill då inte jag att mina barn ska springa omkring och tycka att sex är den simplaste sak i världen. MINST 18år och ett stadigt förhållande i minst 6mån ska vara det som gäller.

Som det verkar nu, utan att egentligen veta, så är det nån jävla Fråga Olle-retorik att allt är normalt och alla ska springa runt och knulla hela dagarna fast de bara är barn. Jag tycker inte om det alls.

Traditionella och konservativa åsikter, mysigt!
Du ogillar såklart också alla "idioter" som kör sporthoj och drar runt stan på bakhjulet och utsätter sig själva och andra för gigantiska risker så som döden!?

*kollar in din avatar*
Ehmm.... ojdå.... :gnissla

-Freddy-

Guest
Så bara för att det är första gången så ska man nöja sig med vad som helst bara för att, utan några krav alls? :confused: Så desperat var då aldrig jag. Men det verkar ju som att en del är det här...

Vänd på steken. En tjej som aldrig gjort "det", hon skulle kasta sig över första bästa kille bara för att? Det tycker du troligtvis inte (även om det väl hade varit trevligt i din värld att allsköns tjejer kastat sig över dig bara för att), men för killar gäller det tydligen att man ska vara glad bara man får en chans? :confused:

Killen "tackade nej" till sex flera gånger pga han inte fick en avsugning på debuten, med hänvisning till porrfilmer. Så hela din frågeställning med tillhörande synpunkter och slutledningar är helt onödig.

Hur i helvete får du det till att jag tycker att man ska hoppa på vem som helst bara för att få det gjort?

Lantis

Ny medlem
Gick med
4 May 2005
Hoj
KTM Superduke 08:a
Det verkar onekligen vara lite 60-talskänsla över sex bland ungdomar idag. Frigjorda ska dom vara och inte rädda för att testa både på längden och tvären. Och alla tjejer med sina webbkameror som tycker det är helt normalt att locka dregglande killar till sig den vägen.

Kanske inte alltid att dom vill göra allting...men det "förväntas" av dom.

//M

Well said!

Alla d-la förståsigpåare som trycker ner sex i nyllet på folk hela tiden, och som nu verkar ha riktat in sig på ungdomar i synnerhet kan fan i mig dra åt h-te!

Undrar om dom knullar själva öht? Eller om de bara springer runt och pratar om vikten av en väl uppvärmd och insmord ändtarm, för att sedan gå hem och runka till japansk bajsporr.

Nä, själva grejen med att vara tonåring var ju att själv upptäcka lite hur det är.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Killen "tackade nej" till sex flera gånger pga han inte fick en avsugning på debuten, med hänvisning till porrfilmer. Så hela din frågeställning med tillhörande synpunkter och slutledningar är helt onödig.

Hur i helvete får du det till att jag tycker att man ska hoppa på vem som helst bara för att få det gjort?

Det är ju klart som korvspad att om hon inte suger så räknas hon som "vem som helst".

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Vilka jävla hypocrites som hänger på det här forumet!:lol Bomba på en landsväg, nära- eller i tätort i 100-200 blås, det är ok, men fan att folk knullar runt, det är fel? snacka om noll självinsikt..

Fan knulla på och sluta gnäll, vem gör det bättre? så länge det är ömsesidigt så få man väll knulla vikket jävla hål man vill.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
För att mot alla odds vara lite seriös en stund så tycker jag att de flesta här har missat det viktiga. Tycker ni inte att det kan vara dags att föräldrar för en gångs skull lyfter sina insomnade arslen ur tv-seriesoffan och ägnar en stunds ansvar åt sin antagligen oplanerade avkomma?

(offtopic men tråden verkar ju dra åt sexualundervisningshållet)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
För att mot alla odds vara lite seriös en stund så tycker jag att de flesta här har missat det viktiga. Tycker ni inte att det kan vara dags att föräldrar för en gångs skull lyfter sina insomnade arslen ur tv-seriesoffan och ägnar en stunds ansvar åt sin antagligen oplanerade avkomma?

(offtopic men tråden verkar ju dra åt sexualundervisningshållet)

Det här är ett rätt intressant ämne måste jag säga.. blir nog ett litet längre inlägg här.

Inte så farligt offtopic egentligen. Självklart måste ju föräldrarena se till att deras ungar inte blir helt porrskadade.

Men sen att klaga på att ungdomar i allmänhet är helt porrskadade är väll att ta i. Oralt och analt har nog förekommit ett bra tag(ska dock inte säga för mycket då jag faktiskt tillhör kategorin "ungdom"). Men att variera sig och prova nytt är ju inget hemskt egentligen. Så länge det är ömsesidigt, gjort säkert så är det ju lugnt!

Människan är ju för fasiken gjord för att knulla runt. Inte fan finns det något annat djur som "väntar tills de gifter sig"(jag har dock inget emot giftemål, tycker det är jätte fint). Men för att kunna knulla runt utan att överbefolka jorden, inte göra det mot någons vilja och göra det säkert men fortfarande skönt så måste vi ju ha någon sort kommunikation. Det är väll det som är problemet med de som blivit porrskadade och/eller inte får ligg. Ingen har haft något pratat med dem om att vara med motsatta könet och hur man ser på sex? Det kan ju också kopplas till soffaföräldrar som inte gör något. Men även bristande engagemang av skolor.

Sen vad det gäller tjejer i 15-18 års ålder som ska porra sig och hålla på med webbkamera och etc. de är nog i första hand ute efter bekräftelse då de flesta i den åldern är det. Även killar bara att de har andra sätt.

Men jag skäms nästan för de som sitter här och ser ner på "ungdomar". Ni har utan tvekan vart i samma ålder och tänkt samma tankar och vart lika jävla lost.. och framför allt lika jävla kåta och nyfikna. Tvivlar inte en sekund på att de som gnäller här gör det för att känna sig bättre över sig själva. Ni har antagligen gjort mer än vad ni skulle våga erkänna. Ni andra som inte har det har väll bara vart fega och fått lite ligg i allmänhet.

Vad jag själv tycker?

Det är inge fel med att variera sig. Men självklart ska man inte göra något den andra inte vill men kanske inte heller vara rädd för att pröva nytt.

Sen däremot killen TS nämner är ju ganska enformig med vad han vill vilket kan vara antingen smygböghet eller att han är porrskadad. men det finns också en risk att som någon sa att han bara är ute efter just det sexet med henne för att han inte är intresserad av något annat med henne.. Vilket jag ärligt tycker är mest troligt.

Rock'n'Fuck on!
/S

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Vilket liv om att få ta tjejen i prutten.
Va glad ni som kan! :fakta

En annan har aldrig ens fått va i närheten.. :gråta
Ja! Prova själv o kör in fotten i :arsele på dom. Så får ni se hur jefla enkelt det är :glömdet

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Traditionella och konservativa åsikter, mysigt!
Du ogillar såklart också alla "idioter" som kör sporthoj och drar runt stan på bakhjulet och utsätter sig själva och andra för gigantiska risker så som döden!?

Oj, vilka stora växlar du drar av att jag vill ha in lite moral i sexualundervisningen. Ja det var väldigt bakåtsträvande av mig, bak mot -68 eller?

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Sen däremot killen TS nämner är ju ganska enformig

Ganska enformig!? Ja, något va? :va

Variera? Absolut. Men bara tvåan utan att testa ettan= Inte intresserad av tjejer.

Men det är lugnt. Jag visste också "bättre" än alla vuxna när jag var tonåring. :hihi

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Vänder man och vrider lite på det så tror jag att tjejerna kanske ska vara glada han tackade nej. :)

Och jag kan vända och vrida på saker ännu mer, men jag har inte påstått att du tycker det är ok att hoppa på vem som helst. Jag ställde en fråga och uppenbart var ditt svar nej, vilket ju verkar riktigt sunt. :tummenupp

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
BoSoZoKu: Njaooo... mestadels att jag vart så himla förvånad och chockad av din ståndpunkt, inget fel med den, men trodde du var liberalare i denna frågan helt klart.

Men mer seriöst så får man ju hoppas att dom "lär ut" detta med neutral ställning och som information, "det här är riskerna", "så här görs det smidigast". (så jädra mycket mer "arbete" än vanligt samlag är det ju inte (obs: nu blir det lite humor igen) allt som krävs är ju en "liten miss" med stocken haha))
(utbilda om ämnet likadant som dom utbildar om vaginal samlag)

Om folk nu är oroliga för att informationen om analsex ska få dagens 14-15-åringar att känna sig tvingade till att ha analsex så borde väl oron mer ligga på att sexualkunskapen i huvudtaget skulle få 14-15-åringar att känna sig tvingade till att ha sex... och det tror jag dagens ungdomar tar lika lugnt, eller har samma panik, som tidigare generationer.

oralsex, analsex osv. osv. (inkl. wetsex och allt som finns) har ju skett i tusentals år, t.o.m. dokumenterat som hieroglyfer, även på film från omkring 1920-1930-talet (inkl. bögporr), så att det skulle vara något nytt och att internet skulle ligga bakom det hela är inte sant, bara att det är mer lättillgängligt och finns mer information (mer kunskap!?) om det.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
BoSoZoKu: Njaooo... mestadels att jag vart så himla förvånad och chockad av din ståndpunkt, inget fel med den, men trodde du var liberalare i denna frågan helt klart.

Men mer seriöst så får man ju hoppas att dom "lär ut" detta med neutral ställning och som information, "det här är riskerna", "så här görs det smidigast". (så jädra mycket mer "arbete" än vanligt samlag är det ju inte (obs: nu blir det lite humor igen) allt som krävs är ju en "liten miss" med stocken haha))
(utbilda om ämnet likadant som dom utbildar om vaginal samlag)

Om folk nu är oroliga för att informationen om analsex ska få dagens 14-15-åringar att känna sig tvingade till att ha analsex så borde väl oron mer ligga på att sexualkunskapen i huvudtaget skulle få 14-15-åringar att känna sig tvingade till att ha sex... och det tror jag dagens ungdomar tar lika lugnt, eller har samma panik, som tidigare generationer.

Nej det var ju inte just det med röven jag tyckte var fel. Jag är inte pryd, det där är old news. Finns nån film, kommer inte ihåg vilken, där de säger att man kan dela in tjejer i två kategorier. De man vill sätta i baken och de man inte vill sätta där. :D Däremot tycker jag killen TS berättade om är helt slut i huvvet

Rent allmänt skapar typ Fråga Olle, RFSU, sexundervisning och alla blödiga ungdomsmottagningskärringar ett tillstånd där det är normalt att fjortisar ska ha ett aktivt sexliv och att det snarast är onormalt att hålla på sig.

18 år kanske kan anses som konservativt. Jag tycker det inte. Sen får väl slödderungar knulla till sig könisar och ungar när de är 12år om de vill(Helst vill jag förstås slippa betala för det och jag jobbar så gott jag kan på det). Mina ungar ska inte göra det.

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ganska enformig!? Ja, något va? :va

Variera? Absolut. Men bara tvåan utan att testa ettan= Inte intresserad av tjejer.

Men det är lugnt. Jag visste också "bättre" än alla vuxna när jag var tonåring. :hihi

Läs liiite mellan raderna tack. Jag skrev bara "ganska" för att det flöt snyggare. Du behöver inte anmärka smådetaljer till tusen i det jag skriver.

Har aldrig sagt heller att det låter sunt eller straight att bara vilja köra i tvåan utan ens ha TESTAT ettan.. sa till och med inte ens att det låter sunt eller straight att köra i tvåan om man inte har UTFÖRT ett helt vanligt sex i ettan tidigare på tjejen. Men det finns som sagt också en stor chans att killen ligger runt med andra tjejer och att han bara vill ligga med henne för att han vill trycka på en asiat i röven. Hårda ord men ganska möjlig sanning.

Försöker du säga att du är jete vuksen och att du aaaaaalltid har rätt?:rolleyes:

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Försöker du säga att du är jete vuksen och att du aaaaaalltid har rätt?:rolleyes:

Jepp :tungan

Läs liiite mellan raderna tack. Jag skrev bara "ganska" för att det flöt snyggare. Du behöver inte anmärka smådetaljer till tusen i det jag skriver.:

Var får du det till att jag läser mellan raderna? Att läsa mellan raderna är att se saker som inte står där.

Jag vill inte anmärka. Men skriv vad du tycker istället för skriva för att det ska flyta bra så slipper du problemet att någon anmärker på saker du inte tycker. Oj, där rörde jag till det mer kanske?

Har aldrig sagt heller att det låter sunt eller straight att bara vilja köra i tvåan utan ens ha TESTAT ettan.. sa till och med inte ens att det låter sunt eller straight att köra i tvåan om man inte har UTFÖRT ett helt vanligt sex i ettan tidigare på tjejen. Men det finns som sagt också en stor chans att killen ligger runt med andra tjejer och att han bara vill ligga med henne för att han vill trycka på en asiat i röven. Hårda ord men ganska möjlig sanning..:

Men herregud, vad är det för sjuk människa som skulle ha som nåt livsmål att trycka på en asiatisk tjej i rumpan? Och om man nu har det, varför inte "offra" sig och köra det gamla vanliga först för att sedan få komma till? Idiotförklaring. Ledsen, men det är det. Killen är bög eller psycho. Nu blir jag nästa förbannad. En fräsch tjej vresar upp muttan och killen vägrar trycka. Vilken jävla pajas!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jepp :tungan

Var får du det till att jag läser mellan raderna? Att läsa mellan raderna är att se saker som inte står där.

Jag vill inte anmärka. Men skriv vad du tycker istället för skriva för att det ska flyta bra så slipper du problemet att någon anmärker på saker du inte tycker. Oj, där rörde jag till det mer kanske?

Men herregud, vad är det för sjuk människa som skulle ha som nåt livsmål att trycka på en asiatisk tjej i rumpan? Och om man nu har det, varför inte "offra" sig och köra det gamla vanliga först för att sedan få komma till? Idiotförklaring. Ledsen, men det är det. Killen är bög eller psycho. Nu blir jag nästa förbannad. En fräsch tjej vresar upp muttan och killen vägrar trycka. Vilken jävla pajas!

ok fel uttryck kanske(eller ja, beror på hur man ser det) men du märker verkligen på ord. gör inte det.

Behöver inte alls vara en sjuk kille. Sen för att märka ord på dig så skrev jag aldrig "livsmål". Bara en kille som antagligen inte har samma syn på förhållanden, sex och relationer som normen i samhället säger är normalt. Han kanske träffar andra tjejer som han har vanligt sex med och hade att trycka en asiat i tvåan som något han vill pröva. Dock att han håller på i 6 månader för att lyckas låter ju lite extremt. Men att det finns folk som tänker mer på sig själva och vad de vill uppnå är inget ovanligt. De är inte psykon.. mer passande nog vad man kan kalla "assholes":näsblod

Last edited:

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
ZX10R -09
Okej, okej, du har övertygat mig. Det verkar vara en hyvens kille. En som man verkligen skulle vilja ha som svärson. :tummenupp

Måste nästan fråga... Har du aldrig haft några såna tankar???
Typ grejjer som man vill ha gjort innan man dör..

Kan handla om falskärmshoppning, dykning, köra en F1 bil mm.
Men kan innefatta även sex grejjer.
Typ ha gruppis med 2 eller flera tjejer, dunka en fotomodell, en riktig tjockis, en negress, en asiat, en äldre, en 15 år yngre mm. Fantasierna kan vara många.

Killen kanske hade en sån fantasi, att sätta en Asiat i rökan. Men det innebär ju inte att han tänder på henne i övrigt och vill ligga med henne vanligt.

-----

Dessutom verkar det vara många här i tråden som har svårt att få ligga med brudar. Och tar dom chanser dom får.

Bara för att en tjej vill ligga med en, så betyder ju inte det att det är fel på en för att man inte vill ligga med henne. Man har bara andra snyggare, trevligare, sexigare brudar man träffar och är inte intresserad av just den tjejen.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Och om man nu har det, varför inte "offra" sig och köra det gamla vanliga först för att sedan få komma till?

Exakt, sen överumplar man henne med ett njurslag och medan hon hämtar andan så hoppar man upp en våning och då har hon inte luft nog att skrika :tummenupp
Han måste vara bra jävla dum som inte kunde räkna ut det själv :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska