För att mot alla odds vara lite seriös en stund så tycker jag att de flesta här har missat det viktiga. Tycker ni inte att det kan vara dags att föräldrar för en gångs skull lyfter sina insomnade arslen ur tv-seriesoffan och ägnar en stunds ansvar åt sin antagligen oplanerade avkomma?
(offtopic men tråden verkar ju dra åt sexualundervisningshållet)
Det här är ett rätt intressant ämne måste jag säga.. blir nog ett litet längre inlägg här.
Inte så farligt offtopic egentligen. Självklart måste ju föräldrarena se till att deras ungar inte blir helt porrskadade.
Men sen att klaga på att ungdomar i allmänhet är helt porrskadade är väll att ta i. Oralt och analt har nog förekommit ett bra tag(ska dock inte säga för mycket då jag faktiskt tillhör kategorin "ungdom"). Men att variera sig och prova nytt är ju inget hemskt egentligen. Så länge det är ömsesidigt, gjort säkert så är det ju lugnt!
Människan är ju för fasiken gjord för att knulla runt. Inte fan finns det något annat djur som "väntar tills de gifter sig"(jag har dock inget emot giftemål, tycker det är jätte fint). Men för att kunna knulla runt utan att överbefolka jorden, inte göra det mot någons vilja och göra det säkert men fortfarande skönt så måste vi ju ha någon sort kommunikation. Det är väll det som är problemet med de som blivit porrskadade och/eller inte får ligg. Ingen har haft något pratat med dem om att vara med motsatta könet och hur man ser på sex? Det kan ju också kopplas till soffaföräldrar som inte gör något. Men även bristande engagemang av skolor.
Sen vad det gäller tjejer i 15-18 års ålder som ska porra sig och hålla på med webbkamera och etc. de är nog i första hand ute efter bekräftelse då de flesta i den åldern är det. Även killar bara att de har andra sätt.
Men jag skäms nästan för de som sitter här och ser ner på "ungdomar". Ni har utan tvekan vart i samma ålder och tänkt samma tankar och vart lika jävla lost.. och framför allt lika jävla kåta och nyfikna. Tvivlar inte en sekund på att de som gnäller här gör det för att känna sig bättre över sig själva. Ni har antagligen gjort mer än vad ni skulle våga erkänna. Ni andra som inte har det har väll bara vart fega och fått lite ligg i allmänhet.
Vad jag själv tycker?
Det är inge fel med att variera sig. Men självklart ska man inte göra något den andra inte vill men kanske inte heller vara rädd för att pröva nytt.
Sen däremot killen TS nämner är ju ganska enformig med vad han vill vilket kan vara antingen smygböghet eller att han är porrskadad. men det finns också en risk att som någon sa att han bara är ute efter just det sexet med henne för att han inte är intresserad av något annat med henne.. Vilket jag ärligt tycker är mest troligt.
Rock'n'Fuck on!
/S