Hört en rolig sak på fyllan!!

Är vaginalt sex omanligt?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Är ju ett illavarslande tecken om kärringen är så tjock att en hel rulle film går åt till ett foto..

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag fick den bilden i ett mail där det stod att "Män behöver inte vaccinera sig, men kvinnor drabbas hårt av svininfluensan!"

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Jag fick den bilden i ett mail där det stod att "Män behöver inte vaccinera sig, men kvinnor drabbas hårt av svininfluensan!"

Svininfluensa:

svininfluensa.jpg

Rozelle

Ny medlem
Gick med
11 Nov 2009
Hoj
90
Jag! Personen i fråga!!

Hej!

Först och främst vill jag säga att jag INTE är 165, jag är 180 lång. Han har bara skrivit fel :p
Sen vill jag säga, tack alla ni som röstat! Men främst de som står på min sida!

Jag vill med detta inlägg berätta hur det ligger till för ni har ju svårt att veta hur det egentligen ligger till.

Jag träffade denna kille för flera år sedan, redan då visste jag att han var en idiot men han var riktigt snygg så självklart bildades det en attraktion. Det var först nu, för 8 månader sedan vi blev tillsammans efter det att han hade förklarat alla hans "känslor" för mig.

Men då till alla faktorer i vårt förhållande, sexdelen vet ni ju i stort sett om, han ville inte ha vaginalt sex med mig då han sa att han tyckte det var "omanligt". Så vårat sexliv gick ut på analt, de gånger då jag inte sög av honom. Vi hade "vanligt" sex ca 5 gånger under hela vårt förhållande, då jag BOKSTAVLIGEN tvivngade honom till det MEN slutade ganska fort varje gång då jag fick dåligt samvete.

En annan faktor var att han inte kunde kommunicera i vårt förhållande och som ni alla vet så är kommunikation MYCKET viktigt. Därför tjaffsade vi väldigt mycket istället.

Han uppfattade mig som krävande, men det kan jag ju förstå, ville han inte gosa, mysa, pussas, kyssas eller kramas så vill man ju bara försöka få honom att göra det genom att tyvärr verka "hängig" från hans sida.

Dessutom var det ju jätte jobbigt att han hade sitt eget hembiträde som skötte tvätt, disk, inhandling, matlagning, betalade hyror och räkningar. Som bara tjatade på att han inte hjälpte till.
Det jag uppfattar som självklarheter, uppfattade han som KRAV!

Och sen bara det faktum att jag betalade allt, överaskade, uppmuntrade, tog hand om, de där ömsesidiga bitarna i ett förhållande. Det var ju jätte jobbigt att bli behandlad som en kung!! Måste ni ju förstå.

Varför fortsatte jag vara tillsammans med honom kan man undra?
Jo, som många andra så är jag den där personen som är rädd för att vara själv. Därför stannade jag kvar hos honom.

Och med denna mening vill jag avsluta detta inlägg och återigen tacka!!

Ha det bra //Rozelle

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Varför fortsatte jag vara tillsammans med honom kan man undra?
Jo, som många andra så är jag den där personen som är rädd för att vara själv. Därför stannade jag kvar hos honom.

Ser man på, så ramlar du in här :D

Tack för att du redde ut några frågetecken bland alla "vilda" slutsatser här i tråden :D

edit: vad man kan ligga i/ligga för att inte vara själv.....

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Men då till alla faktorer i vårt förhållande, sexdelen vet ni ju i stort sett om, han ville inte ha vaginalt sex med mig då han sa att han tyckte det var "omanligt". Så vårat sexliv gick ut på analt, de gånger då jag inte sög av honom. Vi hade "vanligt" sex ca 5 gånger under hela vårt förhållande, då jag BOKSTAVLIGEN tvivngade honom till det MEN slutade ganska fort varje gång då jag fick dåligt samvete.

Jag hoppas du inte tar illa vid dig, men jag har svårt att sluta skratta över att han definierade vaginalsex som omanligt. :rofl

Jag antar att han kom med en jättebra och finurlig förklaring till hans ställningstagande? :lol

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Så TS, som träffat damen ifråga, missade att vederbörande var 180 istället för 165? En asiatisk flicka på 180 och han missar det?

Antingen är något ruttet i Danmark eller också var Wobbly lite vobblig redan tidigt under kvällen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska