asiatisk tjej - fräsch tjej
Det är i 99 fall av 10 ett motsatsförhållande.
asiatisk tjej - fräsch tjej
Måste nästan fråga... Har du aldrig haft några såna tankar???
Typ grejjer som man vill ha gjort innan man dör...
Men kan innefatta även sex grejjer.
Typ ha gruppis med 2 eller flera tjejer, dunka en fotomodell, en riktig tjockis, en negress, en asiat, en äldre, en 15 år yngre mm. Fantasierna kan vara många
Det är i 99 fall av 10 ett motsatsförhållande.
dunka en riktig tjockis
Fyfan vad taskigt!
Håller inte med. En av de fräschaste jag har haft var halvbrasilianska/halvjapanska.
![]()
Varför i hela friden skulle man vilja det?!
Finns det studier på att sjökor (som i tjocksmockor, inte skökor) skulle vara tajtare än riktiga tjejer? Jag kan inte uttala mig om mina egna erfarenheter här. (För att jag vill förtränga det, såklart.)Tajtare för er med små kewkar!![]()
Varför i hela friden skulle man vilja det?! Tänk om man gillar det och fastnar i det träsket. Skammen skulle få mig att ta livet av mig.
Varför i hela friden skulle man vilja det?! Tänk om man gillar det och fastnar i det träsket. Skammen skulle få mig att ta livet av mig.
Etno är nästan lika fel och skamligt som en riktig tjockis.
På gamla jobbet arbetade en nisse som bara dunkade tjockisar.. "Ett juck och sedan hamnar de i självgungning. Då är det bara att rida på vågen."![]()
Alla kan ju inte vara bergsbestigare eller simma med vithaj.
Det kallas vardagsedge att göra lite småläskiga saker för att göra tillvaron mera spännande.
Finns det studier på att sjökor (som i tjocksmockor, inte skökor) skulle vara tajtare än riktiga tjejer? Jag kan inte uttala mig om mina egna erfarenheter här. (För att jag vill förtränga det, såklart.)
Jag diskuterade det här senast igår... Hur vet man när man är inne? Man kanske skaver i nåt hudveck, liksom. FY FAN! Tjockisar borde förbjudas, alternativt förses med kyskhetsbälte så man fortfarande kan använda dom som objekt för humor och smädelser.
Hade du skrivit blåval istället för vithaj hade jag förstått liknelserna med tjocko-sex.
Jag diskuterade det här senast igår... Hur vet man när man är inne? Man kanske skaver i nåt hudveck, liksom. FY FAN! Tjockisar borde förbjudas, alternativt förses med kyskhetsbälte så man fortfarande kan använda dom som objekt för humor och smädelser.
Mulliga brudar är ofta goare att sätta. Vetefan med regelrätta fetton men varför inte? Asiatiskor är förövrigt sjukt sköna. De är ju anpassade för den lite mindre, asiatiska varianten av pellevipp.![]()
Okej, nu vet jag inte hur du gör med belysning i de fallen. Men att kolla på nånting som flyter ut över hela sängen/golvet/bordet/diskbänken skulle göra mig slak. Samma sak med att kolla på nånting som ser ut som en barnarbetande risodlare.
Jag fick en otroligt störande sinnebild av en tjockis som står på alla fyra. Hur fan gör man för att inte kläcka ur sig nånting i stil med "MUUUUUUH"?
Okej, nu vet jag inte hur du gör med belysning i de fallen. Men att kolla på nånting som flyter ut över hela sängen/golvet/bordet/diskbänken skulle göra mig slak. Samma sak med att kolla på nånting som ser ut som en barnarbetande risodlare.
Jag fick en otroligt störande sinnebild av en tjockis som står på alla fyra. Hur fan gör man för att inte kläcka ur sig nånting i stil med "MUUUUUUH"?
FY FAN! Tjockisar borde förbjudas
och svansen sitter varnånstans![]()
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X