Karolina84
Karolina
Jag följe mé.. spelar ingen roll vilket datum.. åker alltid med killar så jag skulle älska en banåkning med bara tjejer.. skit kul!! Bara för att jag inte känner så många tjejer som åker..
Ducati Girl skrev:Har bara bra erfarenheter från Gotland ring så här långt, det vet du Tony, eller hur?
Så blir det en tjej-dag/dagar är jag helt klart med...!!
Fluffig kanske menade det välkända sk SV650-syndromet? För dem som inte haft SV kan Dr Ace tala om att det är ett smärtsamt syndrom som även medför uttalad aggression och frustration, i synnerhet i samband med bandagar. Man blir omkörd i utgångar av kurvor och på rakor, för att sedan ägna de kurviga partierna åt att försöka undvika att köra på samma människor.Yasha skrev:Snabbheten på banan har liksom inte bara med storleken på motorn att göra, tro mig.
Yasha skrev:Snabbheten på banan har liksom inte bara med storleken på motorn att göra, tro mig.
Ace Niki skrev:Fluffig kanske menade det välkända sk SV650-syndromet? För dem som inte haft SV kan Dr Ace tala om att det är ett smärtsamt syndrom som även medför uttalad aggression och frustration, i synnerhet i samband med bandagar. Man blir omkörd i utgångar av kurvor och på rakor, för att sedan ägna de kurviga partierna åt att försöka undvika att köra på samma människor.
Det är nog inte bara SV650 som "lider" av det syndromet. *L* (iofs låter det elakt att de kör om även i utgångar... frågan är hur hög kurvhastighet man hade från början då?!? )Ace Niki skrev:Fluffig kanske menade det välkända sk SV650-syndromet? För dem som inte haft SV kan Dr Ace tala om att det är ett smärtsamt syndrom som även medför uttalad aggression och frustration, i synnerhet i samband med bandagar. Man blir omkörd i utgångar av kurvor och på rakor, för att sedan ägna de kurviga partierna åt att försöka undvika att köra på samma människor.
Det kan lätt undvikas av att folk slänger en titt bakom sig i början av en raka, men eftersom det händer så sällan är den mest effektiva boten att sälja sin SV och tex köpa en toktrimmad gixxer.
print_screen skrev:Nu har jag fått det klart med vilken helg jag kan ha banan för det här jag börja spåna på för länge sedan. Så börja gör en intresse anmälan vet jag
Lördag 06-maj MC Tjej Trackday
Söndag 07-maj MC Tjej Trackday
Sorry, måste hoppa av.Alicia skrev:1. Alicia - oförsäkrad banhoj
2. Åsa #96 - oförsäkrad banhoj
3. anja - oförsäkrad banhoj
4. Annchua
5. FemmeDeFatale
6. R-Sickan
7. Emmi
8. Toppsnäckan
9. Gula faran
10. Maria