Halmstad

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Det var jag som gjorde det... :rolleyes:

Köra nån dag när det inte regnar som fan? :va

:kiss

Jo det vet jag ju, men jag menar killen som åkte dit för det! :fakta :D

Att köra i regn är ju kul! Sladdar som fan! :tummenupp ...men, min hoj funkar inte så bra. :(
Övervägde att fixa lite med Qvarnan eller köpa nytt. Nu blir jag så illa tvungen att delvis fixa Qvarnan, så då kör jag hela racet istället & totalrenoverar och toktrimmar :banana

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
Jo det vet jag ju, men jag menar killen som åkte dit för det! :fakta :D

Att köra i regn är ju kul! Sladdar som fan! :tummenupp ...men, min hoj funkar inte så bra. :(
Övervägde att fixa lite med Qvarnan eller köpa nytt. Nu blir jag så illa tvungen att delvis fixa Qvarnan, så då kör jag hela racet istället & totalrenoverar och toktrimmar :banana
Jefflar, det låter avancerat... Jag körde i förrgår från Östra Stranden och hem... Fick nog 3-4 bakhjulssläpp...

Fan, pirellidäck är inte mina favvisar i kallt regn iaf... :skrämd

Men kul var det... :yoparty

Jävlar va jag älskar att köra hoj igen, tråkigt att säsongen snart är slut... Men men, nu blir det pill som fan. Härligt att den är helt original, nu kan man sätta sin egen prägel på skiten...

Förresten, ingen som har lite ZX6r-delar? Jag behöver bromsskiva och ett slipon...

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
hållundan skrev:
Jefflar, det låter avancerat... Jag körde i förrgår från Östra Stranden och hem... Fick nog 3-4 bakhjulssläpp...

Fan, pirellidäck är inte mina favvisar i kallt regn iaf... :skrämd

Men kul var det... :yoparty

Jävlar va jag älskar att köra hoj igen, tråkigt att säsongen snart är slut... Men men, nu blir det pill som fan. Härligt att den är helt original, nu kan man sätta sin egen prägel på skiten...

Förresten, ingen som har lite ZX6r-delar? Jag behöver bromsskiva och ett slipon...

Bakhjulssläpp är ju roligt och något man vill provocera fram eller? :va :D

Grattis som fan till hojen! :tummenupp

Chris: Skall du bygga om till ren racer eller kommer du fortfarande ha den "gatlaglig"?

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
henrikkrueger skrev:
Chris: Skall du bygga om till ren racer eller kommer du fortfarande ha den "gatlaglig"?

Så "gatlaglig" som jag brukar ha den tar 5-min att ändra till ren racer :)

Hållundan: Såg nog hur du smög runt i City! :tummenupp

Therudeboy

Guest
hållundan skrev:
Det var jag som gjorde det... :rolleyes:

Köra nån dag när det inte regnar som fan? :va

Åkte förbi Aktiebolaget svenska kullagerfabriken idag. Fan vad sunkigt det verkar vara där, inga glada miner på någon som gick ut från fabriken.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
henrikkrueger skrev:
Bakhjulssläpp är ju roligt och något man vill provocera fram eller? :va :D

Grattis som fan till hojen! :tummenupp

Tackar :)

Är nöjd som fan, måste pula med den i vinter, sen jävlar är den grum... När kommer du vara här i stan igen då? Eller va var det du gjorde? Östersund? Bollebygd? Halmstad?

:banana

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Chris Husky skrev:
Hållundan: Såg nog hur du smög runt i City! :tummenupp

Var? När? Hur? :va :rolleyes:

Ja, jag posade lite i det skumma vädret idag... Var inne på HFAB å klagade över den höjdarbra målningen som Sandå måleri har utfört i min lya...

Han har fan målat över hela internetuttaget, därför är jag inte online så mycket nu :gråta Så jävla frustrerande...

men men... Nu står min hoj i varmgarage under Nyhems ålderdomshem... Så jefla gött... Måste pula iordning den, men men, det kommer... Som sagt, om nån ser lite ZX6r-delar, så ge mig...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Therudeboy skrev:
Åkte förbi Aktiebolaget svenska kullagerfabriken idag. Fan vad sunkigt det verkar vara där, inga glada miner på någon som gick ut från fabriken.
Ähhh, var nånstans var det du åkte förbi?

Jag är asglad när jag knatar ut från jobbet varje gång jag är där :hoppa

Seså, fiksa lite delar till min hoj å kom hit å festa så bjössar jag på bärs...

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Var? När? Hur? :va :rolleyes:

Ja, jag posade lite i det skumma vädret idag... Var inne på HFAB å klagade över den höjdarbra målningen som Sandå måleri har utfört i min lya...

Han har fan målat över hela internetuttaget, därför är jag inte online så mycket nu :gråta Så jävla frustrerande...

men men... Nu står min hoj i varmgarage under Nyhems ålderdomshem... Så jefla gött... Måste pula iordning den, men men, det kommer... Som sagt, om nån ser lite ZX6r-delar, så ge mig...

Jag stog i min superfeta Golf GTI special -84 ( :hihi ) på hamngatan mot NamNam, och du kom på Österbron & körde in på Hamngatan åt motsatt håll.

Du, jag har väntat sen, hmmm, februari-mars på att dom ska tapetsera färdigt i min lägenhet :kocko

har du kabelmodem? ...och betalar? :confused: :hihi

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Chris Husky skrev:
Jag stog i min superfeta Golf GTI special -84 ( :hihi ) på hamngatan mot NamNam, och du kom på Österbron & körde in på Hamngatan åt motsatt håll.

Du, jag har väntat sen, hmmm, februari-mars på att dom ska tapetsera färdigt i min lägenhet :kocko

har du kabelmodem? ...och betalar? :confused: :hihi

Fett, den måste jag rejsa med :hihi....

Ah, jag körde lite i stan efter att jag hade vart på HFAB å klagat... Hmm, men att dom inte har tapetserat hos dig är lite gay....

Inget kabelmodem hos mig inte... Har ju fast uppkoppling via högskolan jue... Därför ska skiten funka. Den var ju helt perfa i torsdags, men sen när målarjäveln var där så slutade det att funka... Har försökt att dra lite sprit i uttaget, men det funkar fan inte ändå.... :fatta!

:hej

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
hållundan skrev:
Tackar :)

Är nöjd som fan, måste pula med den i vinter, sen jävlar är den grum... När kommer du vara här i stan igen då? Eller va var det du gjorde? Östersund? Bollebygd? Halmstad?

Min bostadssituation kan beskrivas med ett ord: Ryggsäck... :3freak
Jobbar i Östersund på vardagarna och på helgerna är jag ibland i Bollebygd och ibland i Halmstad.
Tack vare mitt jobb så har jag inte bott någonstans på riktigt sedan -00. Heja försvaret... :näsblod
Kommer tillbaks till halmstad på riktigt till våren/sommaren.
Har typ lägenhet där och så...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
henrikkrueger skrev:
Min bostadssituation kan beskrivas med ett ord: Ryggsäck... :3freak
Jobbar i Östersund på vardagarna och på helgerna är jag ibland i Bollebygd och ibland i Halmstad.
Tack vare mitt jobb så har jag inte bott någonstans på riktigt sedan -00. Heja försvaret... :näsblod
Kommer tillbaks till halmstad på riktigt till våren/sommaren.
Har typ lägenhet där och så...
Fan va jobbigt.... Då får vi köra... Det är inte din motard som stått utanför SATS eller??? Jag har iofs sett två olika gulblåa motarder i Halmstad...

Nåväl.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Fett, den måste jag rejsa med :hihi....

Ah, jag körde lite i stan efter att jag hade vart på HFAB å klagat... Hmm, men att dom inte har tapetserat hos dig är lite gay....

Inget kabelmodem hos mig inte... Har ju fast uppkoppling via högskolan jue... Därför ska skiten funka. Den var ju helt perfa i torsdags, men sen när målarjäveln var där så slutade det att funka... Har försökt att dra lite sprit i uttaget, men det funkar fan inte ändå.... :fatta!

Du har inte en suck!

Har du testat med en annan dator? ...det är alltid skönt om man själv har ryggen fri ...sen tror jag dessutom det funkar bättre med öl :tungan

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Chris Husky skrev:
Du har inte en suck!

Har du testat med en annan dator? ...det är alltid skönt om man själv har ryggen fri ...sen tror jag dessutom det funkar bättre med öl :tungan
Näe, det måste vara uttaget som är gay, iom att det funkade perfa när jag stängde av skiten i torsdags och sedan skulle koppla in skiten i förrgår...

Jag ställer upp på rejs mot din Golf, anytime :hihi

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
hållundan skrev:
Fan va jobbigt.... Då får vi köra... Det är inte din motard som stått utanför SATS eller??? Jag har iofs sett två olika gulblåa motarder i Halmstad...

Nåväl.

Jag får väl skylla mig själv som jobbar kvar :3freak
Nä det är inte min som stått utanför sats... det är en snubbe som jobbar på f14 som har haft en motard där.
Min hoj har inte varit i halmstad på någon månad nu typ. Står hos min bror som bor ute i den stora skogen... Mycket "åkerrace" till vintern blir de :yoparty

Therudeboy

Guest
hållundan skrev:
Ähhh, var nånstans var det du åkte förbi?

Jag är asglad när jag knatar ut från jobbet varje gång jag är där :hoppa

Seså, fiksa lite delar till min hoj å kom hit å festa så bjössar jag på bärs...

Kortedala, fanns en del fräscha brudar som väntade på spårvagnen i alla fall :) Dock mycket gardiner åt det hållet ju :( Var även en sväng i ditt samhälle LA igår.

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
Tur att det körs mkt och snackas lite i dena tråd... hahaha !

Iaf, KÖRNING IDAG KL 16:15 PÅ SLOTTSPARKERINGEN, ja...vi kör väl iväg nånstans oxå och inte bara kör på slottsparkeringen..

KOM IGEN NU ! KKE ÅRETS SISTA JU.....Not !

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
fluppen skrev:
Tur att det körs mkt och snackas lite i dena tråd... hahaha !

Iaf, KÖRNING IDAG KL 16:15 PÅ SLOTTSPARKERINGEN, ja...vi kör väl iväg nånstans oxå och inte bara kör på slottsparkeringen..

KOM IGEN NU ! KKE ÅRETS SISTA JU.....Not !

Fan va gott !!! Vilken uppslutning !!! :yoparty

jaja...vi blir iaf tre st :Bugar

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Therudeboy skrev:
Kortedala, fanns en del fräscha brudar som väntade på spårvagnen i alla fall :) Dock mycket gardiner åt det hållet ju :( Var även en sväng i ditt samhälle LA igår.
Fan, i LA oxå alltså? :banana

Fedt...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
fluppen skrev:
Fan va gott !!! Vilken uppslutning !!! :yoparty

jaja...vi blir iaf tre st :Bugar
Trevlig tur... Synd att mina bråmsar inte är helt ogay, men men... Dom kommer snart igång...

Tack för "lånet" Ola, SV:n är en grym hoj....:yoparty

Nä, nu ska jag lägga mig under en gran och dö, eller nåt.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...