Therudeboy
Guest
Chris Husky skrev:Fast det är klart, i Halmstad har vi ju både Axels tivoli & Gessle![]()
![]()
Sen när blev oskarström halmstad?
Chris Husky skrev:Fast det är klart, i Halmstad har vi ju både Axels tivoli & Gessle![]()
![]()
Therudeboy skrev:Sen när blev oskarström halmstad?
GöttChris Husky skrev:Anytime bro![]()
A faktiskt...Chris Husky skrev:Relax duuuude, you know... eeehh öööh, you know ...eeeehh öööhh, just chill out, you know ....eeeeh....öhhhh.... I don't wanna fight eeeeh you know ...peace n stuff eeeehh öhhhh allright man?![]()
![]()
Fördjävligt att det finns människor som lever så och lika djävligt att det ska behöva gå ut över andra![]()
hållundan skrev:A faktiskt...
Hade det vart "vanlig" röka så hade jag inte brytt mig så mycket, men sprutor å grejer är inte riktigt ogay....
hållundan skrev:A faktiskt...
Hade det vart "vanlig" röka så hade jag inte brytt mig så mycket, men sprutor å grejer är inte riktigt ogay....
Du din lilla sandloppa, vad har hänt med att vi twinnare skulle ut och åka då *stampa med foten i marken*. Vi bodde så nära jufogerty skrev:Det e bättre i gamlestan![]()
![]()
Fan du har inte tur med grannar å knarchare å annat![]()
Japps, är bara vädret kvar så... Jag PMar mitt nummer till dig så kan vi höras per telefonfogerty skrev:Ja men vafan man kan ju inte jobba så seeent som du gör![]()
Jag kanske hänger med idag men just nu så tvättar jag. Får se om jag hinner bli färdig. Kan du från 18:30??
Näe det är ju sant faktiskt...Chris Husky skrev:Spelar väl egentligen mindre roll vad som får folk att bo i trappuppgångar, det som är illa är ju att dom "behöver" göra det. Riktigt trist faktiskt.
Har du ringt fastighetsbolaget/-skötarna & vad säger isf dom?
Gamlestan roxx!fogerty skrev:Det e bättre i gamlestan![]()
![]()
Fan du har inte tur med grannar å knarchare å annat![]()
fogerty skrev:Ja men vafan man kan ju inte jobba så seeent som du gör![]()
Jag kanske hänger med idag men just nu så tvättar jag. Får se om jag hinner bli färdig. Kan du från 18:30??
GÖTT ere, då ska vi köra lite innan säsongen är helt slut...fluppen skrev:Göteborgstråden måste va dålig på att fylla sin funktion då ni använder halmstad tråden för att ragg tag på folk och åka med i GÖTET![]()
Halmstadtråden rules![]()
Kul mä hoj i helgen hållundanRing när du kommer hem !!!!!!!!!!!!!
![]()
Börjar få tbx hojkänslan igen![]()
hållundan skrev:GÖTT ere, då ska vi köra lite innan säsongen är helt slut...
Fast vet du vad? Denna hojen har bromsgay oxå =) Fast "bara" skivan...
Jag ringer på söndag!!!
![]()
fluppen skrev:Göteborgstråden måste va dålig på att fylla sin funktion då ni använder halmstad tråden för att ragg tag på folk och åka med i GÖTET![]()
Halmstadtråden rules![]()
Kul mä hoj i helgen hållundanRing när du kommer hem !!!!!!!!!!!!!
![]()
Börjar få tbx hojkänslan igen![]()
fogerty skrev:GBG-tråden har vart lite lunarstormig ett tag...
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!