Halmstad

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Relax duuuude, you know... eeehh öööh, you know ...eeeehh öööhh, just chill out, you know ....eeeeh....öhhhh.... I don't wanna fight eeeeh you know ...peace n stuff eeeehh öhhhh allright man? :ätapiller :cool:

Fördjävligt att det finns människor som lever så och lika djävligt att det ska behöva gå ut över andra :(

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
Relax duuuude, you know... eeehh öööh, you know ...eeeehh öööhh, just chill out, you know ....eeeeh....öhhhh.... I don't wanna fight eeeeh you know ...peace n stuff eeeehh öhhhh allright man? :ätapiller :cool:

Fördjävligt att det finns människor som lever så och lika djävligt att det ska behöva gå ut över andra :(
A faktiskt...

Hade det vart "vanlig" röka så hade jag inte brytt mig så mycket, men sprutor å grejer är inte riktigt ogay....

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
A faktiskt...

Hade det vart "vanlig" röka så hade jag inte brytt mig så mycket, men sprutor å grejer är inte riktigt ogay....

Spelar väl egentligen mindre roll vad som får folk att bo i trappuppgångar, det som är illa är ju att dom "behöver" göra det. Riktigt trist faktiskt.

Har du ringt fastighetsbolaget/-skötarna & vad säger isf dom?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
hållundan skrev:
A faktiskt...

Det e bättre i gamlestan :tungan :rolleyes:

Fan du har inte tur med grannar å knarchare å annat :död

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
fogerty skrev:

Du din lilla sandloppa, vad har hänt med att vi twinnare skulle ut och åka då *stampa med foten i marken*. Vi bodde så nära ju :D Du ska inte ut och åka idag i gbg... vädret är ju bra ju

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Ja men vafan man kan ju inte jobba så seeent som du gör :hihi

Jag kanske hänger med idag men just nu så tvättar jag. Får se om jag hinner bli färdig. Kan du från 18:30??

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
fogerty skrev:

Jag kanske hänger med idag men just nu så tvättar jag. Får se om jag hinner bli färdig. Kan du från 18:30??
Japps, är bara vädret kvar så... Jag PMar mitt nummer till dig så kan vi höras per telefon :)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Chris Husky skrev:
Spelar väl egentligen mindre roll vad som får folk att bo i trappuppgångar, det som är illa är ju att dom "behöver" göra det. Riktigt trist faktiskt.

Har du ringt fastighetsbolaget/-skötarna & vad säger isf dom?
Näe det är ju sant faktiskt...

Frågan är lixom varthän problemet ligger. Det råder ju delade åsikter om det.

Jag har kontaktat HFAB som är den aktuella hyresvärden. Skiten ligger fortfarande kvar i trappen. Jag gillar det inte.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
fogerty skrev:

Gamlestan roxx! :yoparty

Nä, jag tror att detta var en engångsgrej dock. Vi är städade studenter här. Jävla knarkare hör inte hemma här.

Förresten, Johan ska med på söndag oxå. Värsta damp-tåår-gänget som ska med å kolla på en ZX6r till mig. Jag är hedrad :Bugar

:hej

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
fogerty skrev:

Göteborgstråden måste va dålig på att fylla sin funktion då ni använder halmstad tråden för att ragg tag på folk och åka med i GÖTET :D

Halmstadtråden rules :Rockbanan

Kul mä hoj i helgen hållundan :yoparty Ring när du kommer hem !!!!!!!!!!!!! :banana

Börjar få tbx hojkänslan igen :hihi

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
fluppen skrev:
Göteborgstråden måste va dålig på att fylla sin funktion då ni använder halmstad tråden för att ragg tag på folk och åka med i GÖTET :D

Kul mä hoj i helgen hållundan :yoparty Ring när du kommer hem !!!!!!!!!!!!! :banana

GÖTT ere, då ska vi köra lite innan säsongen är helt slut...

Fast vet du vad? Denna hojen har bromsgay oxå =) Fast "bara" skivan...

Jag ringer på söndag!!!

:yoparty

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
GÖTT ere, då ska vi köra lite innan säsongen är helt slut...

Fast vet du vad? Denna hojen har bromsgay oxå =) Fast "bara" skivan...

Jag ringer på söndag!!!

:yoparty

Det är lungt det kan vi fixa samtidigt som vi lyssnar på "the never ending story" :yoparty

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
fluppen skrev:

GBG-tråden har vart lite lunarstormig ett tag så det känns skönt att hitta nån tom tråd ibland å skriva i :D

Gött att du börjar få känskan tillbaks :tummenupp . Inte sälja nu då? Du kommer vara mer sugen till våren. Så är det varje säsong för mig, man börjar bli mätt på hojåka framåt hösten.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
fogerty skrev:
GBG-tråden har vart lite lunarstormig ett tag...

Precis, sedan jag slutade vara sådär aktiv i den har det bara gått utförs... :tungan

Tacka vet jag halmstadtråden, här är det bara relevanta och sakliga prylar som diskuteras! :tummenupp :rolleyes:

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...