Halmstad

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
henrikkrueger skrev:
Jag pyntar 3400 hel/helår för min husa...
Kommer du till Bollebygd (rv 40 från götet, mot borås) 17-19 september så kan du få pröva min :hihi :yoparty

Förbered dig på att bli frälst! :fakta :rock
Hahah, Bollebygd? Vaffan ska du göra där?

Jag är uppvuxen i L.A (Landvetter) inte alls långt från Bollebygd. Gjorde mitt livs första och förhoppningsvis enda vurpa på Töllsjövägen mellan Bollebygd och Alingsås...

Aja, det vore sköj. Jag ska iofs på bröllop den helgen :tungan

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
hållundan skrev:
Hahah, Bollebygd? Vaffan ska du göra där?

Jag är uppvuxen i L.A (Landvetter) inte alls långt från Bollebygd. Gjorde mitt livs första och förhoppningsvis enda vurpa på Töllsjövägen mellan Bollebygd och Alingsås...

Aja, det vore sköj. Jag ska iofs på bröllop den helgen :tungan

Jag skall hälsa på mina päron där... dvs ja, jag är uppvuxen där :huvet :tungan :(

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
hållundan skrev:
Sedär ja. Inte illa =)

Blir det tåååring på E6 till "hemmaplan" med mötarden då? Najs :)

Skulle vara intressant att toura med en husa... :näsblod
Nä, faktum är att hojen står där redan. Har blivit tvingad att lämna hstd pga jobbet, blivit kommenderad till östersund. Snöade faktiskt här för någon vecka sedan... :huvet Kommer åter till hstd till våren.

Therudeboy

Guest
henrikkrueger skrev:
Nä, faktum är att hojen står där redan. Har blivit tvingad att lämna hstd pga jobbet, blivit kommenderad till östersund. Snöade faktiskt här för någon vecka sedan... :huvet Kommer åter till hstd till våren.

Jobbar du inom försvaret?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
henrikkrueger skrev:
Oh fyffan, det lät inge vidare...

Jag körde faktiskt en Husa 650 motard några mil, det var skönt för rumpan :rolleyes:

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Therudeboy skrev:
Jobbar du inom försvaret?

Jajamensan. På vilket annat jobb blir man rövkrängd och skickad till norrland utan att kunna göra något åt det?
Och snart blir man väl nerlagd oxå... :näsblod :6surkart

hållundan: första gången jag körde min husa, efter att ha hämtat den från affären, körde jag från hstd till bollebygd... det var en intressant tur :gnissla

Therudeboy

Guest
henrikkrueger skrev:
Jajamensan. På vilket annat jobb blir man rövkrängd och skickad till norrland utan att kunna göra något åt det?
Och snart blir man väl nerlagd oxå... :näsblod :6surkart

Jobbade ihop med en tjej innan vars man jobbade i Östersund också. Även han från Halmstad.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
henrikkrueger skrev:
hållundan: första gången jag körde min husa, efter att ha hämtat den från affären, körde jag från hstd till bollebygd... det var en intressant tur :gnissla
Hahah, hur körde du då? Inte E6 va?

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
hållundan skrev:
Hahah, hur körde du då? Inte E6 va?

Hade jag kört E6:an så hade jag förmodligen vart så less på att köra så jag hade sålt hojen med en gång...
Nä, körde kustvägen. Bitvis riktigt trevligt. Sen i höjd med Varberg vek jag av mot borås (huh, mår nästan lite dåligt av att nämna denna ort vid namn...)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
henrikkrueger skrev:
Hade jag kört E6:an så hade jag förmodligen vart så less på att köra så jag hade sålt hojen med en gång...
Nä, körde kustvägen. Bitvis riktigt trevligt. Sen i höjd med Varberg vek jag av mot borås (huh, mår nästan lite dåligt av att nämna denna ort vid namn...)
Ah, den vägen är rätt ogay faktiskt...

Hahah, vaddå inte nämna Borås? Det är väl härligt där :rolleyes:

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
I borås kan man iaf träna motard varanan vecka. Fan dom har ju t.o.m djurpark å allt :hihi

Fast det är klart, i Halmstad har vi ju både Axels tivoli & Gessle :3freak :zpy

Hållundan. Har du kollat försäkring hos IF? ...det va där min jobbarkompis hade sin. BTW så har du väl inte garage, det gynnar ju oftast inte premien. Bara säg till om du vill hyra in dig hos mig, nära & bra ju. :tummenupp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Chris Husky skrev:
I borås kan man iaf träna motard varanan vecka. Fan dom har ju t.o.m djurpark å allt :hihi

Fast det är klart, i Halmstad har vi ju både Axels tivoli & Gessle :3freak :zpy

Hållundan. Har du kollat försäkring hos IF? ...det va där min jobbarkompis hade sin. BTW så har du väl inte garage, det gynnar ju oftast inte premien. Bara säg till om du vill hyra in dig hos mig, nära & bra ju. :tummenupp
Jess, här i Halmstad njuter vi varje dag av Pjure Gödsels härliga låtar :rolleyes: Förresten, glöm inte MINIland... :hihi

Det ska jag tänka på, garaget alltså... Jag kollade på IF med lite alla möjliga hojar, men T-H är billigast på alla jag kollat...

Så det blir nog om allt stämmer en ZX6r på söndag...

:banana

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Jess, här i Halmstad njuter vi varje dag av Pjure Gödsels härliga låtar :rolleyes: Förresten, glöm inte MINIland... :hihi

Det ska jag tänka på, garaget alltså... Jag kollade på IF med lite alla möjliga hojar, men T-H är billigast på alla jag kollat...

Så det blir nog om allt stämmer en ZX6r på söndag...

:banana

Aha, MINILAND!!! :kär

Säg isf till några dagar i förväg så jag hinner städa. Nu ser det ut som självast fan varit där & haft röjjarfest :hihi

Lycka till med hojköp! :tummenupp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Chris Husky skrev:
Aha, MINILAND!!! :kär

Säg isf till några dagar i förväg så jag hinner städa. Nu ser det ut som självast fan varit där & haft röjjarfest :hihi
HAHAHAHA, varthän är det som det ligger nu? Du har säkert sagt det, men jag kommer inte ihåg :tungan

MINILAND :lol

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
HAHAHAHA, varthän är det som det ligger nu? Du har säkert sagt det, men jag kommer inte ihåg :tungan

MINILAND :lol

Miniland ligger percis vid shell macken utmed Tylösandsvägen. Vill du jag ska visa dig runt? :rofl

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...