hållundan
Emozione!
Äsch, nu ska du inte vara sån. Det var mitt livs första och säkerligen enda skambudChris Husky skrev:(men nej hållundan, inte för 27k)
Ähh, det blir snart, snart, snart en ZX7r... Eller kanske nästa år....
Typ...
Äsch, nu ska du inte vara sån. Det var mitt livs första och säkerligen enda skambudChris Husky skrev:(men nej hållundan, inte för 27k)
hållundan skrev:Fasen va fränt...
Återigen, vilka är alla som racar runt istan egentligen? Såg en blå R6 med mycket skum skylt och en Mille som brummade förbi häromdagen... Står även en röd VTR-F på skolan...
Fasen... Jag vill oxå...
![]()
hållundan skrev:Äsch, nu ska du inte vara sån. Det var mitt livs första och säkerligen enda skambudRiktigt oseriöst oxå för den delen...
Ähh, det blir snart, snart, snart en ZX7r... Eller kanske nästa år....
Typ...
Hahaha, aja. Det löser sig.Chris Husky skrev:Ok, om jag ska försöka hålla mig lite oseriös så är det bara för dig att komma över med pengarna & hämta åket![]()
hållundan skrev:Förresten, jag vill inte ha en motard![]()
![]()
Chris Husky skrev:WTF!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aha, just det du vill ju ha sån där grön sak![]()
![]()
hållundan skrev:Hahah, psis. Å ingen egen forumdel fick vi heller... Jag hatar Halmstad.
hållundan skrev:Fast nu kollade jag på en Kwak ZX6-r... Asbillig i inköp, SVINDYR i försäkring...
Tråkigt...![]()
Det VAR halv...Chris Husky skrev:Det är ju fan det jag säger, du ska ju ha en som är billig i inköp & billig att försäkra!![]()
Om den är så billig att köpa kan det väl räcka med halv förs.?
Då måste jag få provköra en innan jag vet om jag ska köpa en sådanhenrikkrueger skrev:Seså hållundan.
Köpa sig en supermoretard nu och ha sig lite roligt på den sånn fiina hojen![]()
Kostar sig inget att försäkra och sånna grejer...
hållundan skrev:Det VAR halv...
2040 i månan. Jävla tant...
ZX7ren ÄR billig i försäkring.... Fan 6000 halv/helår... Det får jag inte ens på en mötard... Eller, kanske inte =) Har inte kollat en sådan faktiskt...
Hmmm, nä nått får jag fan göra... Råna en bank, sälja min kropp eller spara pengar och äta nudlar... Det får det bli...
Jävla studentliv...
Therudeboy skrev:
Får man fråga varför ?hållundan skrev:Hahah, psis. Å ingen egen forumdel fick vi heller... Jag hatar Halmstad.
hållundan skrev:äsch....
Aja, ge mig då =)
Blir det nån ducce till mig är det ju en 998, röd. Eller mörkgrön.spirre skrev:Får man fråga varför ?
Letar hoj? Köp en ducce då ?? Du har juh bara H-Gustav ett stenkast ifrån dig juh
Elller köp min vet jag så jag kan köpa den gula 749:an som står där![]()
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!