Halmstad

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Det är fan nästan så man ska köpa en ändå....

Som sagt, kan vi få lite fakta om det går att köra på slöttsmöllan eller nåt...

Iaf hemma i Götet får man inte köra inomhus, de hävdar att de släpper ut för mycket...

Hmm, kanske som sagt ska köpa en sådan... Ball =)

Ja för fan köp nu! ...det lär ju inte bli tråkigare för att vi är fler!

Ringde precis Slottsmöllan & jag skulle återkomma imorgon ang. om vi får köra där.
Kan verkligen ett par minimoto släppa ut så mkt mer än gokarts? Om inte annat jobbar jag ju med ventilation så jag får väl fixa en extra fläkt isf. :hihi
 

Therudeboy

Guest
Chris Husky skrev:
Coolt. Då får vi anordna lite race i vinter :yoparty

Har du/ni hört er för om det går bra att hyra in sig i go-kart hallen eller liknade?




Jag vet att man får träna i strömsnäsbruk, fast det är ju en bit dit även för er.
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Therudeboy skrev:
Jag vet att man får träna i strömsnäsbruk, fast det är ju en bit dit även för er.

Hur är banan där då? Bra, bred, lång osv.? Kan ju tänkas att man kan åka dit & köra lite ändå om det är schyst.
 

Therudeboy

Guest
Chris Husky skrev:
Hur är banan där då? Bra, bred, lång osv.? Kan ju tänkas att man kan åka dit & köra lite ändå om det är schyst.





Jag har bara sett på bilder inte kört där själv. Skulle åkt ner och tränat men sålde den först, dock kan man ju hyra hojar där för dom sunkhojarna vi köpt kommer inte vara roliga på bana.
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Det är kört ang. att få köra i Go-karthallen på Slottsmöllan :( ...iaf i dagsläget.

Tydligen beror det främst på att deras försäkring inte gäller. Gick tydligen inte heller att köra där på egenrisk eller med en egen olycksfallsförsäkring, då banägaren alltid står som ansvarig. :va
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
Det är kört ang. att få köra i Go-karthallen på Slottsmöllan :( ...iaf i dagsläget.

Tydligen beror det främst på att deras försäkring inte gäller. Gick tydligen inte heller att köra där på egenrisk eller med en egen olycksfallsförsäkring, då banägaren alltid står som ansvarig. :va
Fan va tråkigt... =(

Undrar om man ska köpa en sådan ändå isf? Lite trökigt om man inte kan köra nånstans...

Hmm, fortfarande ingen som vill hyra ut sin båge till mig?! Bara en liiiiiten sväng....

Är så jefla sugen...

/H
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Fan va tråkigt... =(

Undrar om man ska köpa en sådan ändå isf? Lite trökigt om man inte kan köra nånstans...

Hmm, fortfarande ingen som vill hyra ut sin båge till mig?! Bara en liiiiiten sväng....

Är så jefla sugen...

/H

Sista beställnings & betalnings dag är IDAG. Men jag vete fan om inte jag skiter i det nu oxå, känns lite surt om man inte kan köra. Får nog bli Motard inomhus på Racehouse i Malmö i vinter istället! :)

Hyra vete fan, men du kan få köpa min om du vill! :tummenupp
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
Sista beställnings & betalnings dag är IDAG. Men jag vete fan om inte jag skiter i det nu oxå, känns lite surt om man inte kan köra. Får nog bli Motard inomhus på Racehouse i Malmö i vinter istället! :)

Hyra vete fan, men du kan få köpa min om du vill! :tummenupp
Ska du sälja då eller???

Hur mycket ska du ha då? Jag har 27K :hihi
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Ska du sälja då eller???

Hur mycket ska du ha då? Jag har 27K :hihi

Ja jag tror det får bli det. Fast det kanske kan vara svårt att få sålt den nu, isf får det väl bli till våren. Liiiite mer än 27k hade man ju tänkt sig oxå :tungan
 

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Mölndal (Halmstad sommartid)
Hoj
Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
Chris Husky skrev:
Ja jag tror det får bli det. Fast det kanske kan vara svårt att få sålt den nu, isf får det väl bli till våren. Liiiite mer än 27k hade man ju tänkt sig oxå :tungan


Prata snällt med magnus på racingshop så kanske du kan få force edition husan för de 27k du kan få av hållundan :) :tungan

Varför skall du sälja?
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
henrikkrueger skrev:
Prata snällt med magnus på racingshop så kanske du kan få force edition husan för de 27k du kan få av hållundan :) :tungan

Varför skall du sälja?

He he, såååå snäll tror jag inte ens jag kan vara! :) Dessutom råkar jag tycka att force-husan är skit ful + att jag är lite skeptisk mot -04:a modellerna.

men men, vem vet vad det blir? Ny (/nyare) motard blir det iaf :yoparty
 

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Mölndal (Halmstad sommartid)
Hoj
Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
Chris Husky skrev:
He he, såååå snäll tror jag inte ens jag kan vara! :) Dessutom råkar jag tycka att force-husan är skit ful + att jag är lite skeptisk mot -04:a modellerna.

men men, vem vet vad det blir? Ny (/nyare) motard blir det iaf :yoparty


Force modellen ful? :va Jaja, smaken är ju bekant som baken...
Vad är det som gör att du är skeptisk mot -04 husaberg? Jag måste säga att jag är grymt nöjd med min. Har inte rasat en enda gång... :Bugar Oljepluggen var som en våt dröm sist jag bytte olja.
Husky:s nya modeller verkar ju vara riktigt fina. Misstänker att det lutar mot en husqvarna igen eller?
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fasen va fränt...

Återigen, vilka är alla som racar runt istan egentligen? Såg en blå R6 med mycket skum skylt och en Mille som brummade förbi häromdagen... Står även en röd VTR-F på skolan...

Fasen... Jag vill oxå...

:mad:
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
hållundan skrev:
Fasen va fränt...

Återigen, vilka är alla som racar runt istan egentligen? Såg en blå R6 med mycket skum skylt och en Mille som brummade förbi häromdagen... Står även en röd VTR-F på skolan...

Fasen... Jag vill oxå...

:mad:

Jag såg en gaylila FZR i gbg idag, kanske din gamle? Hade någit i stil med PNR som regskylt. :gnissla
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Tjet skrev:
Jag såg en gaylila FZR i gbg idag, kanske din gamle? Hade någit i stil med PNR som regskylt. :gnissla
Näe, eller det tror jag inte.... Sålde den till Skillingaryd, till en kille utan KK...

Ohhh, jag saknar min gamla baby :gråta
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
henrikkrueger skrev:
Force modellen ful? :va Jaja, smaken är ju bekant som baken...
Vad är det som gör att du är skeptisk mot -04 husaberg? Jag måste säga att jag är grymt nöjd med min. Har inte rasat en enda gång... :Bugar Oljepluggen var som en våt dröm sist jag bytte olja.
Husky:s nya modeller verkar ju vara riktigt fina. Misstänker att det lutar mot en husqvarna igen eller?

Svart, gul & blå är ingen färgkombination som tilltalar mig, men smaken är ju precis som du säger :) I övrigt så finns det en del "fel" på -04:eek:rna, som lyckligtvis inte drabbat alla & dom drabbade är väl åtgärdade. Jag tycker -05:eek:rna lockar mer

















...kanske t.o.m va därför jag va på Racingshop idag, vem vet? :banana
Jaha, någon här som om några veckor vill stå som lycklig ägare till min Qvarna?
 

Therudeboy

Guest
Det står en crf450 här på stigefelts med slicks och allt på bered på att byta ägare.
 

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Mölndal (Halmstad sommartid)
Hoj
Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
Skall du svika Husqvarna och byta till Husaberg? :tummenupp Det finns en liten husaälskare i oss alla, har jag alltid sagt... :kär
05:eek:rna verkar vara riktigt fina. Gillar inte riktigt dekalerna dock, men vad fan gör det egentligen?
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
henrikkrueger skrev:
Skall du svika Husqvarna och byta till Husaberg? :tummenupp Det finns en liten husaälskare i oss alla, har jag alltid sagt... :kär
05:eek:rna verkar vara riktigt fina. Gillar inte riktigt dekalerna dock, men vad fan gör det egentligen?

Nu är inget skrivet i blod, först & främst ska Qvarnan säljas & för att de ska kunna ske måste en del små saker fixas ...alternativt fixas dom inte och den säljs billigt (men nej hållundan, inte för 27k :hihi )

Men jag ska inte förneka att det lockar med en -05 Husa :)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top