Therudeboy
Guest
hållundan skrev:Rätt!!! Det ska man göra...
Fast jag har funderat mer nu. Det BLIR ZX7r... Såsnart jag bara har råd...
GE MIG ERA PENGAR!!!!
![]()
Ge ett kasst bud på mavves 7:a då, alltså den gamla inte RR:en
hållundan skrev:Rätt!!! Det ska man göra...
Fast jag har funderat mer nu. Det BLIR ZX7r... Såsnart jag bara har råd...
GE MIG ERA PENGAR!!!!
![]()
Han har la ZXr750 ? Inte ZX7?Therudeboy skrev:Ge ett kasst bud på mavves 7:a då, alltså den gamla inte RR:en
hållundan skrev:Han har la ZXr750 ? Inte ZX7?
Eller?
Men annars hade jag fan frågat...Therudeboy skrev:Javisst har han det, jag som glömde av![]()
Chris Husky skrev:Jaha, på va race-debuten avklarad!![]()
Min enda målsättning va att ta mig i mål & se & lära mig så mkt som möjligt ...och i mål kom jag, trots att det va blött & djävligt i kombination med skurna slicks = ingen höjdare. Men fy fan va kul!!!![]()
Det började med träning. Eftersom det är första gången jag kör i Linköping gällde det nu bara att ut & lära sig banan. Körningen kändes stel & jag blev snabbt trött i armarna. Pga min bristfälliga fysik valde jag att bara köra halva träningen & spara lite kraft.
Tidsträning. Nu gällde det att få till ett bra varv så man inte behövde starta sist på griden. Det gick åt helvete. Bromsade för mkt, förlite, för sent eller förtidigt överallt känndes det som. Enda varvet som gick hyffsat va det en gulflagg på som senare blev rödflagg.![]()
Semifinal. Startade som 16:e man av 17 startande. Plockade några i starten & fick direkt bra flyt i körningen. Låg & fightades med 2 andra ett par varv & gick vinnade ur den striden. Gjorde sen ett par misstag som gjorde det omöjligt att komma ifatt framförvarande, men tack vare luckan jag skapat bakåt höll jag min placering i mål. Slutade som 11:e man & missade precis en direkt kvalificering till finalen (de 10 första från varje semi går till final, övriga får köra "sista chansen" där 1:an & 2:an sedan får köra final)
Sista chansen. Hade en 2:a plats på griden, men visste att det fanns ett par riktigt snabba förare med så mina förhoppningar låg runt att kunna ta hem 4:e platsen. Missar lite i starten & bromsar väl tidigt in i första böj så 2 förare kommer på innern, varav den ena inte klarar hålla spåret & trycker ut mig. Uppskattningsvis runt 8 man ur först kurvanKämpar mig sen upp en aning i fältet & slutar på en 6:e plats.
Nu laddar jag om för söndagens race i Kalmar!![]()
Silverryggen skrev:Då får man väl gratulera!!!!
Kom igen nu då och vinn i kalmar..
Lycka till
FAAAAAAAAAAAAAN jag vill jag vill jag vill....Daggarparn skrev:E´de´nån som ska ut å slita däck i morgon?
Har lite kvar som måste slitas ut innan säsongen är över...![]()
Daggarparn skrev:E´de´nån som ska ut å slita däck i morgon?
Har lite kvar som måste slitas ut innan säsongen är över...![]()
Lite sent, men vi är några som ska köra från preem i Laholm kl 15:45.[Mr.Schufemtii] skrev:Tillåter vädret att man kör en runda så är jag på..
Är ledig från 11 och framåt..![]()
Så nämn en tid och plats...
//Olle
Daggarparn skrev:Lite sent, men vi är några som ska köra från preem i Laholm kl 15:45.
slå en signal om ni vill hänga på...
ja, det blev lite hastigt påkommet....:-([Mr.Schufemtii] skrev:Lite sent kanske, hinner tyvärr inte
Jag har en FZR du kan få köpa....hållundan skrev:JÄVLAR! Abstinens är bara förnamnet... Hyr ut er hoj till mig.
Jag betalar bra. Bara jag får köra några timmar...
SNÄLLA!!!!
ICKEDaggarparn skrev:Jag har en FZR du kan få köpa....![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |