Halmstad

Therudeboy

Guest
hållundan skrev:
Rätt!!! Det ska man göra...

Fast jag har funderat mer nu. Det BLIR ZX7r... Såsnart jag bara har råd...

GE MIG ERA PENGAR!!!!

:crash



Ge ett kasst bud på mavves 7:a då, alltså den gamla inte RR:en
 

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Ort
HALLAND/Hyltebruk
Hoj
Aprilia Rsv 1000R FACTORY-08
Körde upp till Göteborg sen Varberg Falkenberg tillbaka via Halmstad och sen hem igår,,,40mil,,såg väl en 3-4 Hojjar.Jag tror jag såg en sporthoj i Halmstad,en grå.Har alla ställt av elle...
 
Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fan vet. Jag har sålt. Lyssnar bara på Hot Butter - Popcorn, hela dagarna i ända nu.

Det ska jag fan göra fram till jag köper ny :crash
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Jaha, på va race-debuten avklarad! :banana
Min enda målsättning va att ta mig i mål & se & lära mig så mkt som möjligt ...och i mål kom jag, trots att det va blött & djävligt i kombination med skurna slicks = ingen höjdare. Men fy fan va kul!!! :)

Det började med träning. Eftersom det är första gången jag kör i Linköping gällde det nu bara att ut & lära sig banan. Körningen kändes stel & jag blev snabbt trött i armarna. Pga min bristfälliga fysik valde jag att bara köra halva träningen & spara lite kraft.

Tidsträning. Nu gällde det att få till ett bra varv så man inte behövde starta sist på griden. Det gick åt helvete. Bromsade för mkt, förlite, för sent eller förtidigt överallt känndes det som. Enda varvet som gick hyffsat va det en gulflagg på som senare blev rödflagg. :död

Semifinal. Startade som 16:e man av 17 startande. Plockade några i starten & fick direkt bra flyt i körningen. Låg & fightades med 2 andra ett par varv & gick vinnade ur den striden. Gjorde sen ett par misstag som gjorde det omöjligt att komma ifatt framförvarande, men tack vare luckan jag skapat bakåt höll jag min placering i mål. Slutade som 11:e man & missade precis en direkt kvalificering till finalen (de 10 första från varje semi går till final, övriga får köra "sista chansen" där 1:an & 2:an sedan får köra final)

Sista chansen. Hade en 2:a plats på griden, men visste att det fanns ett par riktigt snabba förare med så mina förhoppningar låg runt att kunna ta hem 4:e platsen. Missar lite i starten & bromsar väl tidigt in i första böj så 2 förare kommer på innern, varav den ena inte klarar hålla spåret & trycker ut mig. Uppskattningsvis runt 8 man ur först kurvan :huvet Kämpar mig sen upp en aning i fältet & slutar på en 6:e plats.

Nu laddar jag om för söndagens race i Kalmar! :yoparty
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
jaha...

Chris Husky skrev:
Jaha, på va race-debuten avklarad! :banana
Min enda målsättning va att ta mig i mål & se & lära mig så mkt som möjligt ...och i mål kom jag, trots att det va blött & djävligt i kombination med skurna slicks = ingen höjdare. Men fy fan va kul!!! :)

Det började med träning. Eftersom det är första gången jag kör i Linköping gällde det nu bara att ut & lära sig banan. Körningen kändes stel & jag blev snabbt trött i armarna. Pga min bristfälliga fysik valde jag att bara köra halva träningen & spara lite kraft.

Tidsträning. Nu gällde det att få till ett bra varv så man inte behövde starta sist på griden. Det gick åt helvete. Bromsade för mkt, förlite, för sent eller förtidigt överallt känndes det som. Enda varvet som gick hyffsat va det en gulflagg på som senare blev rödflagg. :död

Semifinal. Startade som 16:e man av 17 startande. Plockade några i starten & fick direkt bra flyt i körningen. Låg & fightades med 2 andra ett par varv & gick vinnade ur den striden. Gjorde sen ett par misstag som gjorde det omöjligt att komma ifatt framförvarande, men tack vare luckan jag skapat bakåt höll jag min placering i mål. Slutade som 11:e man & missade precis en direkt kvalificering till finalen (de 10 första från varje semi går till final, övriga får köra "sista chansen" där 1:an & 2:an sedan får köra final)

Sista chansen. Hade en 2:a plats på griden, men visste att det fanns ett par riktigt snabba förare med så mina förhoppningar låg runt att kunna ta hem 4:e platsen. Missar lite i starten & bromsar väl tidigt in i första böj så 2 förare kommer på innern, varav den ena inte klarar hålla spåret & trycker ut mig. Uppskattningsvis runt 8 man ur först kurvan :huvet Kämpar mig sen upp en aning i fältet & slutar på en 6:e plats.

Nu laddar jag om för söndagens race i Kalmar! :yoparty

Då får man väl gratulera!!!!
Kom igen nu då och vinn i kalmar..

Lycka till
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Silverryggen skrev:
Då får man väl gratulera!!!!
Kom igen nu då och vinn i kalmar..

Lycka till

He he, visserligen slipper jag den värsta konkurensen i Kalmar pga att tävlingen går samtidigt som SM:et i Strängnäs. Men där är ändå ett antal förare jag vet att jag inte har en suck emot.
Får jag bara lite bättre flyt i körningen & ser till att hålla sig på hjulen kan man väl hoppas på en hyffsad placering i B-finalen iaf.

Du skulle ju haft motard fälgar & hängt med ju! I Linköping körde en Kawa 300 (?) & en KTM 360 och jag tyckte dom hängde på bra. :tummenupp
 

Daggarparn

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Ingen numer :-(
E´de´nån som ska ut å slita däck i morgon?
Har lite kvar som måste slitas ut innan säsongen är över...:)
 

SkogsOlle

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Mille RSV R -00
Daggarparn skrev:
E´de´nån som ska ut å slita däck i morgon?
Har lite kvar som måste slitas ut innan säsongen är över...:)

Tillåter vädret att man kör en runda så är jag på..
Är ledig från 11 och framåt.. :)
Så nämn en tid och plats...
//Olle
 

Daggarparn

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Ingen numer :-(
[Mr.Schufemtii] skrev:
Tillåter vädret att man kör en runda så är jag på..
Är ledig från 11 och framåt.. :)
Så nämn en tid och plats...
//Olle
Lite sent, men vi är några som ska köra från preem i Laholm kl 15:45.
slå en signal om ni vill hänga på...
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
JÄVLAR! Abstinens är bara förnamnet... Hyr ut er hoj till mig.

Jag betalar bra. Bara jag får köra några timmar...

:Bugar

SNÄLLA!!!!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top