hållundan
Emozione!
Tjör i regn. Klart!Daggarparn skrev:Nå´n som vet hur man med lite enkla modifieringar bygger om sin hoj till jetski???
Tjör i regn. Klart!Daggarparn skrev:Nå´n som vet hur man med lite enkla modifieringar bygger om sin hoj till jetski???
Tröttnat eller ska det skaffas ny hoj?Daggarparn skrev:Nu satte jag ut pärlan på anonns......
Ska börja gå ut å gå istället....
Eller supa, det kan man ju göra ensam.....
Chris Husky skrev:Va fan, äre inge som ska mä?
Jag bjuder på glass oxå!
Tröttnat å tröttnat, blir ju mycket ensamåkande. Å då saknar man ju sin TLR.sharpedge skrev:Tröttnat eller ska det skaffas ny hoj?
hållundan skrev:Jag vill också ha en hoj. Fan va pengarna ska styra då
Jag måste verkligen få ihop ett gäng lusentappar till... För en ZX7r ska bli i min ago, senast i vinter alltså...
Ja nått får jag fan göra...Therudeboy skrev:Börja extra knäcka som prostituerad nere på gayklubben?
hållundan skrev:Ja nått får jag fan göra...
Jag har dock inte hittat dit ännu
Några andra tips?
Nä fy fan, det gör jag inte... Det får bli extra kneg på kulan (SKF) under nårra helger istället... Ligger inte helt bra med inkomst kontra CSN detta året, men vaffan....Therudeboy skrev:Dra till donken på Eurostop och fråga om dom har något jobb. Det är ju trots allt några exktra kronor.
hållundan skrev:Fan, fick nu erbjudande om att köpa farsans feta (ohyggligt välvårdade) 745. En ägare i familjen, servad, rostrfri m.m. för 15K...
Frågan är hur sköj det är att åka 740 när jag kan spara lite lite lite till för att köpa en ZX7r...
Kluven.
Nu var det ju inte en köpesannons för bilar jag gobblade om, utan ett RUSKIGT bra erbjudande från min farsa. Nåväl....Therudeboy skrev:Jag har en bättre bil till salu. Behöver kränga min Toyota Camry 2.2gl -92 snart gått 240.000km men den går som alltid = kanon fint. För mycket bil för pengarna 20.000 obes, 24.000 bes
hållundan skrev:Nu var det ju inte en köpesannons för bilar jag gobblade om, utan ett RUSKIGT bra erbjudande från min farsa. Nåväl....
Jag ska nog inte köpa ändå.
Det är ju hoj jag vill ha...
Rätt!!! Det ska man göra...Therudeboy skrev:Vet jag väl, men jag drog nytta utav situationen
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|