hållundan skrev:Bengt-Olof. Jävla trevlig kille.
Körde från Götet nu för en stund sedan. JÄVLAR va kallt.... Bu, inte mer sånna långturer i år inte.
Såg dig på E6:an halvägs till götet...så nice ut
hållundan skrev:Bengt-Olof. Jävla trevlig kille.
Körde från Götet nu för en stund sedan. JÄVLAR va kallt.... Bu, inte mer sånna långturer i år inte.
hållundan skrev:Aha, men men, dom verkar rätt fräsiga dom däringa.... tihi
fluppen skrev:Så här ser min ut !! Så jävla ball e det, ballare blir det sen med bana. Vi får börja bygga den nu sportan
Köp nu ingen silvrig kaross, det finns röd och blå oxå. Annars ser vi inte skillnad på varandra när vi rejsar och då tror du bara att det är du som vinner
Du och Magnus får slådd om vem som ska ha vilken färg
Slänger med en bild på den store bilen osså
[Mr.Schufemtii] skrev:Rättegång imorgon!!! Länk
Hoppas att killen åker dit ordentligt!!
Kommer att kräva ett skadestånd på 66 kkr. Men gissar att jag inte kommer få se så mycket av de pengarna.
Det mest skrattretande är det maximala belopp som man kan kräva i skadestånd för psykiskt lidande. Det uppgår till 575:-/vecka i maximalt 3 veckor. Tänk de som verkligen har allvarliga problem, missar arbete, depression osv. Den summan är ju som ett slag i ansiktet....
Önska mig lycka till och håll tummarna för att killen får skaka galler ett tag...
/Olle
[Mr.Schufemtii] skrev:"Vill ha" faktorn är hög!!!!
fluppen skrev:Fan..kanske man skulle skippa kombitanken och slå till på en sedan...denna var ganska fräsch
http://www2.blocket.se/view/3510303.htm?caller=hll_s&l=0&c=1&city=0
O fan, det som var så varmt å göttfluppen skrev:Såg dig på E6:an halvägs till götet...så nice ut
Jag vill ha en lila, eller rosafluppen skrev:Så här ser min ut !! Så jävla ball e det, ballare blir det sen med bana. Vi får börja bygga den nu sportan
Köp nu ingen silvrig kaross, det finns röd och blå oxå. Annars ser vi inte skillnad på varandra när vi rejsar och då tror du bara att det är du som vinner
Du och Magnus får slåss om vem som ska ha vilken färg
Slänger med en bild på den store bilen osså
Fan va najs... Den är lite bättre än den nuvarande beemern...fluppen skrev:Fan..kanske man skulle skippa kombitanken och slå till på en sedan...denna var ganska fräsch
fluppen skrev:Så här ser min ut !! Så jävla ball e det, ballare blir det sen med bana. Vi får börja bygga den nu sportan
fluppen skrev:Fan..kanske man skulle skippa kombitanken och slå till på en sedan...denna var ganska fräsch
hållundan skrev:Jag vill ha en lila, eller rosa
Vad köstar en sån däringa?
Barrett skrev:Finns där inte ett ställe med bana vid Liones marknad, typ?
Har aldrig sett det själv, men har en bekant som nämnde något om det.
fogerty skrev:Riktigt nice Den hade gått rätt långt dock men det kanske inte är några problem på en beemer ?
hållundan skrev:Fan va najs... Den är lite bättre än den nuvarande beemern...
Barrett skrev:Finns där inte ett ställe med bana vid Liones marknad, typ?
Har aldrig sett det själv, men har en bekant som nämnde något om det.
Fan va najs. Det är affär på G alltså? Men inte sälja R1:an? Nej för fan!...fluppen skrev:Japp..då kan man ragga runt på andersberg
Silverryggen skrev:Det är gamla Knatteland som är ombyggt. Va nere å kollade häromdan, satan i gatan va dom kör, galet med typ 50,000 rpm..
Chris, du glömde dina stövlar på Släggarp i Söndags...
Jygge har dom hos sig 035-102528 0733527949
Over and out
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS