sportarn
Team Gasar tills det rasar!
Nej, här är det ingen välgörenhet. Köp en egen bil (1:8)Zid skrev:Bra att du sparar på 1:10 :an, då kanske jag kan låna den och vara med och leka.......![]()
Nej, här är det ingen välgörenhet. Köp en egen bil (1:8)Zid skrev:Bra att du sparar på 1:10 :an, då kanske jag kan låna den och vara med och leka.......![]()
Fan, du skulle ha bytt. Alldeles lagom pulver till dig!hållundan skrev:Fan, jag fick sms inatt av nån lirare som ville byta en CR135 '00 plus 8tusen mot min hoj. Undrar vilken det var han ville ha, FZR:en eller ZX6an...
Stört. Varför i helvete ens fråga en sån dum fråga?
![]()
sportarn skrev:Fan, du skulle ha bytt. Alldeles lagom pulver till dig!![]()
Men nu blir det väl till att sälja den för att ha råd att betala p-boten.hållundan skrev:![]()
![]()
![]()
Nerrå. Jag klarar mig bra med en sätaekssexa.
Nonono, jag sålde min kropp inatt, så nu har jag råd med P-boten, även om det känns surt som fan.sportarn skrev:Men nu blir det väl till att sälja den för att ha råd att betala p-boten.
Jag ska nog kunna ge dig ett bra pris. Vad sägs om 10 rakt ner i fickan![]()
Asså, va hette hanhållundan skrev:Nonono, jag sålde min kropp inatt, så nu har jag råd med P-boten, även om det känns surt som fan.
![]()
Bengt-Olof. Jävla trevlig kille.sportarn skrev:Asså, va hette han![]()
Ja, jag är inte avundsjuk. Prata precis me fluppen. Nu har han köpt sig mini-t så nu blir det åka av i vinter!hållundan skrev:Bengt-Olof. Jävla trevlig kille.
Körde från Götet nu för en stund sedan. JÄVLAR va kallt.... Bu, inte mer sånna långturer i år inte.
hållundan skrev:Bengt-Olof. Jävla trevlig kille.
Körde från Götet nu för en stund sedan. JÄVLAR va kallt.... Bu, inte mer sånna långturer i år inte.
sportarn skrev:Ja, jag är inte avundsjuk. Prata precis me fluppen. Nu har han köpt sig mini-t så nu blir det åka av i vinter!![]()
Du, jag övervägde att köra vägen mellan Hällingsjö osv osv, vände i höjd med PMG typ, pallade fan inte. Körde sedan till Falkenberg, höll på att dö där. Fy fan va kallt det var...fogerty skrev:Faen va kallt de va idag, kom jag ikapp dig trots att jag körde gamla vägen å du motorvägen från Landvetter, eller var du hemma å käka middag emellan![]()
Jo, jag är lite sugen på mini moto oxå, men finns ju inte direkt nåt ställe att köra på här. Men men får väl ta in en sån på företaget och säga att det är reklam!fogerty skrev:Det låter som ett riktigt skojigt tidsfördriv![]()
![]()
Själv blir det minimoto, får väl se hur många dagar det där kina-bygget håller![]()
Det är najs... Jag vill prova å köra en sån däringa mini-t, låt mig!sportarn skrev:Jo, jag är lite sugen på mini moto oxå, men finns ju inte direkt nåt ställe att köra på här. Men men får väl ta in en sån på företaget och säga att det är reklam!![]()
Just nu e d bara fluppen som har en sån har inte fått min än. Men ska beställa en snart.hållundan skrev:Det är najs... Jag vill prova å köra en sån däringa mini-t, låt mig!
Aha, men men, dom verkar rätt fräsiga dom däringa.... tihisportarn skrev:Just nu e d bara fluppen som har en sån har inte fått min än. Men ska beställa en snart.
Japp, de är jättekul!hållundan skrev:Aha, men men, dom verkar rätt fräsiga dom däringa.... tihi
fluppen skrev:Bilen e såld till nån skum typ med två ungar...lättsålt med andra ord ! Kostar ju ny 2600 kr...
Vi tar och beställer oss ett pat Mini-T nästa vecka....gäller även MAGNUS !!!!!!!!!!![]()
Banan börjar vi på så fort vi fått dom![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!