hållundan
Emozione!
Kolla på utvingen.orgsportarn skrev:Vet du nåt om u-lokalen som ni har på nyhem? Skulle eventuellt behöva låna den nästa onsdag!
Larsson min polare har hand om det...
Kolla på utvingen.orgsportarn skrev:Vet du nåt om u-lokalen som ni har på nyhem? Skulle eventuellt behöva låna den nästa onsdag!
Vaffan, du byter ju RCbilar lika ofta som jag byter flickvänner jufluppen skrev:Va faaaan Jag vill ju ha...förresten säljer min Pure Ten Alpha imorron fredag, får 1500 pistoler, jag gav 500 för den...nu blir det nog Mini-T, våga följa trenden
hållundan skrev:Hmm, den var gay.... Inte samma färg som den som sitter på, och inte samma kyliningshål, men den ska fan passa ändå....
hållundan skrev:Vaffan, du byter ju RCbilar lika ofta som jag byter flickvänner ju
Nja, de som sitter på är svarta. Denna är "guldfärgad" Själva navet på skivan alltså...fluppen skrev:Fan !!!!! Den var asså gay...vi får la visa han lite tuttar så kanske det blir ordning på han
Annan färg ?? Stål brukar väl vara ganska silver va ?
hållundan skrev:Nja, de som sitter på är svarta. Denna är "guldfärgad" Själva navet på skivan alltså...
Vet inte om man ska ge sig på att spraylacka eller skita i det å kunna bromsa som man ska istället....
Jag brýr mig egentligen inte, bara det passar....
Nä, hade bara råd med en, det verkar som om det bara är en som är kass oxå....fluppen skrev:men du bytar båda två eller bara det ena ?
hållundan skrev:Nä, hade bara råd med en, det verkar som om det bara är en som är kass oxå....
Nja, den ser skadad ut, och det låter från den ena skivan och den blir varm, inte den andra.... Han tjörde ju iväg med skivbromslåset...fluppen skrev:Hur kan du veta det eg ?
No more spam fore me, going to bed
Trevligt, men vem fan betalar 1500 för den gamla bilen, den kan väl knappast kosta mycke mer?fluppen skrev:Va faaaan Jag vill ju ha...förresten säljer min Pure Ten Alpha imorron fredag, får 1500 pistoler, jag gav 500 för den...nu blir det nog Mini-T, våga följa trenden
När ska du skaffa ett jobb så du oxå kan vara lika cool som oss??hållundan skrev:Vaffan, du byter ju RCbilar lika ofta som jag byter flickvänner ju
Mindre bra, va!hållundan skrev:Han tjörde ju iväg med skivbromslåset...
Jag har ett jobbsportarn skrev:När ska du skaffa ett jobb så du oxå kan vara lika cool som oss??
Jävligt o-bra. Skulle jag aldrig göra.sportarn skrev:Mindre bra, va!
sportarn skrev:Jag verkligen hatar att inte kunna sova.
Nån som behöver åka taxi imorgon så är det jag som har växeln på sennans taxi imorgon kväll. 035-66 111 är ni riktigt snälla får ni åka limousine.
Nej, nu måste jag försöka bli trött detta funkar inte
Vågar dom det? Varken KTMen eller Husan är väl direkt bekväma...Barrett skrev:ap ap ap Jag ska köra imorgon, det är mig folk ska åka med!
hållundan skrev:Vågar dom det? Varken KTMen eller Husan är väl direkt bekväma...
HUSaQVARNA *zmajl*Barrett skrev:Jag har väl fan ingen Husa? :kocko
...sen är det ju 4-hjuligt jag kör i tjänsten. Hoppa in i en 95:a med Charkdilikatessers-reklam & ni får åka på tjej-taxa!
hållundan skrev:HUSaQVARNA *zmajl*
Aja, en SAAB 9-5 med charkdelikatesser? Då vill jag sitta bak och äta räksallad, till tjejpris.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|