Fan Mägnus, tack för ditt finfina inläggZid skrev:
Jaså, ska du hålla på och leka med din gröna skapelse nu. Skönt att höra att du inte kan köra den även om det är bra väderhållundan skrev:Fan Mägnus, tack för ditt finfina inlägg
Tänkte släpa bort min nya moppe te klubben snart, så du får lite nya grejer att peta på. Bromsgay på denna oxå
Ska byta skivan fram, jihaa! Sen blir det fulmodd av bakdelen, minsann.
![]()
Va ska du göra ikväll som gör att du inte kan komma? Ska du bort till mc-riddarna ikväll igen?Zid skrev:
När drar ni då?sportarn skrev:Jaså, ska du hålla på och leka med din gröna skapelse nu. Skönt att höra att du inte kan köra den även om det är bra väder![]()
Ska du följa me mig o fluppen ut till lokalen o kika in banan? Du kommer bli såld på att börja me d hela. Skitcoolt!
Sticker väl runt 5-tiden.hållundan skrev:När drar ni då?
Jag är på!
Jag ska leka med gröna faran när snön ligger djup. Undrar hur jag ska få den till klubben bara?! :Va Äh, det löser sig...
Hur länge blir ni borta då? Jag är fan sugen att göra nåt annat än att sitta här å uggla...sportarn skrev:Sticker väl runt 5-tiden.
hållundan skrev:Jag ska leka med gröna faran när snön ligger djup. Undrar hur jag ska få den till klubben bara?! :Va Äh, det löser sig...
Blir väl 3-4 timmar tror jag!hållundan skrev:Hur länge blir ni borta då? Jag är fan sugen att göra nåt annat än att sitta här å uggla...
Slå en pling innan ni drar...
GRYMT!Barrett skrev:Ring killen med vanen, han löser sånt!![]()
Najs.... Aja, jag är på om jag får, å får plats å såsportarn skrev:Blir väl 3-4 timmar tror jag!
Det va lite kallt igår. Ska komma ihåg att ta på mig ordentligt med kläder tills nästa gång!hållundan skrev:Najs.... Aja, jag är på om jag får, å får plats å så![]()
Ah, lite kyligt var det. Å bilarna höll la sådär längesportarn skrev:Det va lite kallt igår. Ska komma ihåg att ta på mig ordentligt med kläder tills nästa gång!
Får se hur det blir till helgen. Vore kul att få ordning på hopp och lite annat. Kan magnus i helgen tro?
Ja, det var riktigt trist att inte dreven funka. Men men det är bara att köra fullt nästa gång istället. Ska se om man inte kan hitta lite mer rolig skit som man kan lägga pengar på.hållundan skrev:Ah, lite kyligt var det. Å bilarna höll la sådär längeMen men, det var ballt ändå...
![]()
Trevligt att du oxå finns här. Jag ska jobba hela helgen så för min del blir det softa på dagarna sen ut i djungeln på natten.hållundan skrev:Vaffan, jag skriver oxå. Som fan.
Jag tar det chill i helgen. Massa att göra.
![]()
Valla gör du själv väl. Blir mycket bättre än låta dem hålla på.hållundan skrev:Fiffan. Jag tänkte slänga in min snowboard på slipning av kanter + vallning. Nån som har nåt tips om vem i Halmstad som klarar av det för en rimlig peng. Eller ska jag slänga in den på Åkes på backaplan som vanligt?
![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!