sportarn
Team Gasar tills det rasar!
Händer det nåt kul i helgen? Nån som ska ut o festa??
sportarn skrev:Händer det nåt kul i helgen? Nån som ska ut o festa??
Barrett skrev:OM du skulle få ägeren till att gå med på det, så det väl ändå inte många dagar kvar att åka på? Men ring och kolla.
Annars kanske det kan komma fler alternativ. Det letas just nu möjligheter att köra Motard både inomhus & utomhus i Halmstad trakten. Är ni några st och det är intressant så kan det nog ordnas så ni kan få köra oxå.
henrikkrueger skrev:MYCKET intresserad!
Ja, av att köra motard då...
henrikkrueger skrev:När, var, hur?
hållundan skrev:Fasen va ballt. Det lär låta en hel del där inomhus då kan tänkas?!
![]()
Trevligt får man joina?ola_sandin skrev:Ska nog röka lite i min nya vattenpipa..
Måste krävas en ganska stor lokal för det ändamålet väl?Barrett skrev:VAAAAA!?!?!?!![]()
![]()
Det körs ju redan nere i Racinghouse i Malmö och det sägs låta en del.
Där körs både motard och minimoto (som förövrigt finns att hyra där oxå). Så det är ju oxå ett alternativ.
sportarn skrev:Måste krävas en ganska stor lokal för det ändamålet väl?
Kan tänka mig att här i halmstad är det nog svårt att få tag på nåt schysst ställe som inte kostar alldeles för mycket att hyra, men kolla i laholm eller oskarström.
i laholm finns det ju nån som har stått tom rätt länge. Oskarsström finns väl inne på gamla fabriken tror jag. Skottorp vet jag en lokal som blir ledig efter nyår som inte är tillräckligt fin för vanligt lager men skulle kanske funka ypperligt till detta.Barrett skrev:Vet du några stora lokaler där som står tomma?
jaså, blev det nåt kött på pålen?hållundan skrev:Haja, hur gick det igår sportarn då. Fick du nån aloha-tjej eller?
Jag blev sketfull och skulle hångla med den däringa Anna igen. Fyffan.
![]()
sportarn skrev:i laholm finns det ju nån som har stått tom rätt länge.
Oskarsström finns väl inne på gamla fabriken tror jag. Skottorp vet jag en lokal som blir ledig efter nyår som inte är tillräckligt fin för vanligt lager men skulle kanske funka ypperligt till detta.
Barrett skrev:![]()
När flyttar du tillbaka till stan?
Ja du, det är det ingen som vet än. Men det är det vi ska försöka ta reda på serru![]()
Barrett skrev:Allt låter intressant. Vart hittar man nämda lokaler i resp. ort? Råkar du veta vem som äger lokalerna t.o.m?
You never knowsportarn skrev:jaså, blev det nåt kött på pålen?
henrikkrueger skrev:Flyttar tillbaks till sommaren. Har dock möjlighet att komma ner och köra på helgerna. Tar typ 1,5 timme hemifrån till halmstad.
Vardagarna är i princip helt kört, är i östersund då...![]()
Therudeboy skrev:Om Torup inte är förlångt för din del finns det en STOR lokal ledig. Hör av dig om du är intresserad så ska jag skaffa fram nummer till ägaren.
Den i laholm står det nummer på lokalen, den i skottorp är det ett företag som heter alupack som hyr just nu, ring till dem så får du numret till ägaren!Barrett skrev:Allt låter intressant. Vart hittar man nämda lokaler i resp. ort? Råkar du veta vem som äger lokalerna t.o.m?
sportarn skrev:Den i laholm står det nummer på lokalen, den i skottorp är det ett företag som heter alupack som hyr just nu, ring till dem så får du numret till ägaren!
O-ström kan jag tyvärr inget nummer eller vet vem det är som äger.
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!