hållundan skrev:Hårt att köra hoj nu!
Det gör jag oxå minsann...
@Daggarparn! Vad blir det för hoj nu då? TLR igen eller?!
Amäh.Zid skrev:
Najs, det ser vi framemotDaggarparn skrev:Nå´t som bullrar i vart fall!.....![]()
Beror på ålder och hur snygga d ska vara. Mårtensson brukar vara bästa stället för mellan 23-28 o helvetet lite äldre.MHK skrev:Ska till en polare i Halmstad ihelgen!
Han ska ha utflyttningsfest så de blir fullt ös![]()
![]()
Men var är de bäst att gå ut i Halmstad?
Har varit på Lilla Helvetet o Mortenssons...
Helvete var helt okej!
Mortenssons var de för mycket folk o jäkligt otrevliga vakter!
Så vad gäller ihelgen?
Skabåde fredag o lördag....
![]()
sportarn skrev:Beror på ålder och hur snygga d ska vara. Mårtensson brukar vara bästa stället för mellan 23-28 o helvetet lite äldre.
Sen e bond för ännu äldre o Penny lane för de som knappt kan gå![]()
Jo, Bond finns. Ganska litet ställe men åldern för att komma in där är 27 på lördagar om jag inte har fel.MHK skrev:Jag o mina polare är 23 bast... Bond finns de nåt ställe som heter va!?!? Hur är de?
Sen ska de vara nåt bra ställe innan Mårtenssons gammla bion typ...
sportarn skrev:Jo, Bond finns. Ganska litet ställe men åldern för att komma in där är 27 på lördagar om jag inte har fel.
Stället innan mårtensson är en gammal biograf, kommer inte på namnet nu, men det är helt ok om man är ute efter lite yngre tjejer.
Nackdelen är att det är ganska litet och bara har ett dansgolv!
sportarn skrev:Jo, Bond finns. Ganska litet ställe men åldern för att komma in där är 27 på lördagar om jag inte har fel.
Stället innan mårtensson är en gammal biograf, kommer inte på namnet nu, men det är helt ok om man är ute efter lite yngre tjejer.
Fredagar suger fett i halmstad. Diggar väl själv inte royal så värst mycket men e väl som många andra ställen för 20-åringar!MHK skrev:Så stället innann Mårtensson är att fördera om man vill ha unga chicks!!?
Var ute igår men var ruskigt dåligt drag ute...![]()
sportarn skrev:Fredagar suger fett i halmstad. Diggar väl själv inte royal så värst mycket men e väl som många andra ställen för 20-åringar!
Mårtensson röstar jag nog på. Ni kan göra den klassiska och först gå till mårtensson vid 10-11 o hänga in jacka och få stämpel. Sen går ni till gaston som ligger 100 m mot mcdonalds o gå dit o ta en bärs för att sen när allaMHK skrev:Så många bud men var ska man ta vägen?
Är 8 grabbar ifrån 23-25 som är lite sugna på![]()
Japp skitbra!!hållundan skrev:Jag är bakfull som en demon. Är det bra?
HFAB. Kostar 130 spänn i månaden på hyran... Jag har det tillsammans med min polare, så det är svinbilligt. Han har bil, jag har hoj...sportarn skrev:Japp skitbra!!
Hållundan, hur mycke pröjsar du för garaget under servicehemmet? Vem ska man kontakta???
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!