Halmstad

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
henrikkrueger skrev:
Jag kan ta mig från Bollebygd, där mina päron bor, till Borås för egen maskin om det är trångt med plats i bilen. Har ändå lite planer på att åka dit och kolla på tävlingen.
Garageplats kan jag fixa åt dig i Bollebygd (3 mil väster om Borås, mot Gbg) om det behövs. Föräldrarna har två garage, varav ett är nästan helt tomt.

kanon! :tummenupp vi kan ju bestämma närmare längre fram.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
HELVETE va halt det var ute nu. Hade meckat lite med aset, skulle bara köra lite lite lite grann på gatan ovanför garaget, det var kusligt nära mer meck om man säger så.

Min rullande burn-övning nere i garaget gör framsteg :)

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
hållundan skrev:
HELVETE va halt det var ute nu. Hade meckat lite med aset, skulle bara köra lite lite lite grann på gatan ovanför garaget, det var kusligt nära mer meck om man säger så.

Min rullande burn-övning nere i garaget gör framsteg :)

You're crazy, dewd. :hihi Att du bara våga kana runt ute nu.

Du kan ju köra några varv nere i garaget. Kanske gå o köra i tajta cirklar o knäskrapa? :)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zee skrev:
You're crazy, dewd. :hihi Att du bara våga kana runt ute nu.

Du kan ju köra några varv nere i garaget. Kanske gå o köra i tajta cirklar o knäskrapa? :)
Knäskrap i garaget går nog, om det är lite färre bilar :crash

Det är rätt halt dock. Mycket damm å skit...

:yoparty

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zid skrev:
Fakk, Mägnus, jag fick ett tjockt jävla kuvert idag. Med eftersänd post sedan typ september förra året, det var bl.a några brev från Joyriders, såg att det var kallelse till Årsmöte i oktober. :rolleyes: Samt ett annat brev med ett slut på min "provistid". Jag vill ju bli member föffan. Ska jag fylla i en ny lapp då eller?

Aja, fixxar det nästa gång jag är nere. Jävla posten. :mad:

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
hållundan skrev:
...Samt ett annat brev med ett slut på min "provistid". Jag vill ju bli member föffan. Ska jag fylla i en ny lapp då eller?

Aja, fixxar det nästa gång jag är nere. Jävla posten. :mad:

Du är hjärtligt välkommen till vår klubb.:pannkyss Gött med ännu en plastraket.:Rockbanan

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
ola_sandin skrev:
Du är hjärtligt välkommen till vår klubb.:pannkyss Gött med ännu en plastraket.:Rockbanan

Passa er för hållundan, han kommer jobba hårt för namnbyte till gayriders :gnissla

Ola, jag har varit sjuk ett tag men när som helst börjas det springas på slingan igen. Hojta till om du är sugen!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Barrett skrev:
Passa er för hållundan, han kommer jobba hårt för namnbyte till gayriders :gnissla

Ola, jag har varit sjuk ett tag men när som helst börjas det springas på slingan igen. Hojta till om du är sugen!
Höhöhö, ni skulle bara veta mina planer... :)

Fan, Ola, slangjäveln gick av igen när jag meckade igår... Jag blev förbannad och sket i det. Det luktade lite soppa i garaget om man säger så. :mad:

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Barrett skrev:

Jag är på, fick crosskolven här om dagen och fått igång aset, så nu måste jag träna inför säsongen.:tummenupp Det är bara och pm:a eller nåt...

hållundan skrev:
Höhöhö, ni skulle bara veta mina planer... :)

Fan, Ola, slangjäveln gick av igen när jag meckade igår... Jag blev förbannad och sket i det. Det luktade lite soppa i garaget om man säger så. :mad:
Det går nog att tejpa.:3freak

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
ola_sandin skrev:
Skynda dig å beställa, det kan ju ta lite tid att få sina grejor..:öga
Tar ev med mig slangen till Hilflex i Kistinge och får en måttad på plats, borde gå snabbare än Gustav's...

Den ska dock vara LÅNG, för att slippa massa tjafs...

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
ola_sandin skrev:
Jag är på, fick crosskolven här om dagen och fått igång aset, så nu måste jag träna inför säsongen.:tummenupp Det är bara och pm:a eller nåt...

Är ngn bana öppen på lördag så ska vi köra, sugen kanske? (bra mkt roligare än att springa iaf :tungan )

Hållundan; det är väl inte vanlig soppaslang du pratar om? Isf funkar väl vad som helst, från biltema eller likande? Jag har massor hemma annars

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Barrett skrev:
Är ngn bana öppen på lördag så ska vi köra, sugen kanske? (bra mkt roligare än att springa iaf :tungan )

På lördag kan jag inte, men hänger kanske med någon annan gång. Ska tillägga att jag har dåliga däck, men om ni ska ut och sladda på mästocka eller liknande hänger jag gärna med.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
ola_sandin skrev:
På lördag kan jag inte, men hänger kanske med någon annan gång. Ska tillägga att jag har dåliga däck, men om ni ska ut och sladda på mästocka eller liknande hänger jag gärna med.

Vi skyller alla på däcken, det är lúgnt! :D
Blir det inte lite bättre väder så blir det nog inget i vilket fall.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Barrett skrev:
Hållundan; det är väl inte vanlig soppaslang du pratar om? Isf funkar väl vad som helst, från biltema eller likande? Jag har massor hemma annars
Jo, det är vanlig soppaslang, vet inte nu vad det är för mått på den, men har du lite till övers hade jag ju inte bangat!

:hej

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Jo, det är vanlig soppaslang, vet inte nu vad det är för mått på den, men har du lite till övers hade jag ju inte bangat!

:hej

Jag har nog 2 eller 3 olika storlekar. Vilket innermått ska den ha?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati