hållundan
Emozione!
Funka la sådääääärr brafluppen skrev:
Annars då?! Gled förbi både Kroenleins och Söndrum i förrgår, men ingen flupp syntes till!
Funka la sådääääärr brafluppen skrev:
hållundan skrev:Hlevetes jävla skitväder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Han sitter inne o grejar med mini-t o laddar för 1:8 säsongen. Helt rätt istället för att vara ute o köra o frysa pungen av sig.hållundan skrev:Funka la sådääääärr bra
Annars då?! Gled förbi både Kroenleins och Söndrum i förrgår, men ingen flupp syntes till!
Finns inga dåliga väder bara dåliga kläderhållundan skrev:Hlevetes jävla skitväder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Man kan ju vara ute o köra cross o enduro, är ju skitkul att köra med spikdäck. Frågan är om farbror blå tycker d oxå.Zee skrev:Ja, det suger verkligen.
Visst fan borde vi kunna stämma någon för detta jeffla vädret? Kommunen kanske?
Har man inga (MC-)rättigheter i detta landet..?!?
Man får väl trösta sig med att man har en bakhjulsdriven bil så man kan sladda till/från jobbet iaf.
FRÖS INGENTING!sportarn skrev:Han sitter inne o grejar med mini-t o laddar för 1:8 säsongen. Helt rätt istället för att vara ute o köra o frysa pungen av sig.
Du var inne i ett psykos tillstånd där du inte fatta att du frös. Du kämpa emot dina tankar och denna gång vann du. Men frågan är vad mini-henke gillade färden.hållundan skrev:FRÖS INGENTING!
Mötte Borkas i en postbil vid Sannarp, han vinkade så glatt och frågade om det var kallt. Icke svarade jag då och hjulade iväg ylandes på 50vägen.
Nu är det kallt och jävligt däremot!
Das ist finito... Faktiskt...sportarn skrev:Du var inne i ett psykos tillstånd där du inte fatta att du frös. Du kämpa emot dina tankar och denna gång vann du. Men frågan är vad mini-henke gillade färden.
Hur går det med skridsko-ballerinan förresten är det finito?
hållundan skrev:..Näe det var ingenting mot -24c som det var då man körde hoj i lumpen. DÅ frös jag... Inte nu...
Zee skrev:Aaaa! Det förklarar att du måste ha delvis trasiga DNA-gener ( de som används för att uppfatta när det är lämpligt att köra hoj).
[Allvar]
Inga problem med stela fingrar o knän (eller andra leder)?
Själv har jag hyfsat stela fingrar (som "knäpper" hela tiden) pga intensivt hojkörande (med min fd gamla CB900) i sept, okt och... ja! november!
Vaderade handskar? Vad är det för nått?
Kåpor? Känner jag inte till..
Kallt?.. Naaahh...!
[/Allvar]
hållundan skrev:...Givetvis är det inte heller det i säkerhetssynpunkt med avseende på underlag och temperatur i däcken...
Nja mitt Pirelli Supercorsaframdäck fick upp en liten halvljummen temp faktiskt... Men det var ju inte den där goa klibbiga värmen det blir på sommaren. Bakdäcket var inte allt för varmt. Det släppte här och där då man vred på lite för mycket...Zee skrev:Nej, det gäller nog att ta det piano när det är så kallt.
Det måste vara nästintill umöglish att få upp däckvärmen überhuvudtaget. ..om man inte böörnar upp halva däcket vid start, dåro..
D e coolt att köra med uppställ i kurvor me sporthoj.hållundan skrev:Nja mitt Pirelli Supercorsaframdäck fick upp en liten halvljummen temp faktiskt... Men det var ju inte den där goa klibbiga värmen det blir på sommaren. Bakdäcket var inte allt för varmt. Det släppte här och där då man vred på lite för mycket...
Jao, det är phett med respekct.sportarn skrev:D e coolt att köra med uppställ i kurvor me sporthoj.
sportarn skrev:Man kan ju vara ute o köra cross o enduro, är ju skitkul att köra med spikdäck. Frågan är om farbror blå tycker d oxå.
I slasket blir det nog finfintBarrett skrev:Mitt bakdäck är inget att spara på ändå, man kanske skulle ta sig en tur i helgen?
hållundan skrev::corn
Zid, den är till dig.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS