Halmstad

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fogerty skrev:
Hmmm syftar du på schnön som faller igen, snart brister jag ut i gråt :näsblod
Nja igår var det gött på dagen, svinkallt på eftermiddagen och snö på kvällen...

Idag var det kass mitt på dagen, nu är det strålande sol och all snö är borta, men är svinkallt...

Helvete, ge mig vår nu!

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
hållundan skrev:
Nja igår var det gött på dagen, svinkallt på eftermiddagen och snö på kvällen...

Idag var det kass mitt på dagen, nu är det strålande sol och all snö är borta, men är svinkallt...

Helvete, ge mig vår nu!

Snart, vänner... snart!

Premiärdatum bokat: 25/3. Längta!

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
sportarn skrev:
Ja, men man kör inte sporthoj innan det är 15 plus :fakta

Allt över 0 funkar om det är snö/isfritt. Under & man slänger på dubbisar & ger sig ut ändå :hihi

Oki, nu kör jag inte SH. Men hade jag gjort hade jag investerat i ett par regndäck och förlängt sässongen ett par månader

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
hållundan skrev:
Mitt namn är Henrik Svensson...

Angenämnt!

Jag heter Sacki. :) (Utalas Sácki, precis som det stavas.. typ.) :brinnerup Howdy, doodie, kidz!:cool:

Nu är det bokat en garageplats till mig @ nyhem! :cool:
Plats 71, blire så länge.

Ska byta till plats ett i början på april. :yoparty

Det luktar p r e m i ä r , dewdz! :banana

P.S. Smilisar e ultrakewla, dewdizar. :martialar

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zee skrev:
Jag heter Sacki. :) (Utalas Sácki, precis som det stavas.. typ.) :brinnerup Howdy, doodie, kidz!:cool:

Nu är det bokat en garageplats till mig @ nyhem! :cool:
Plats 71, blire så länge.

Ska byta till plats ett i början på april. :yoparty

Det luktar p r e m i ä r , dewdz! :banana

P.S. Smilisar e ultrakewla, dewdizar. :martialar
Tjena Sacki!

Fiffan, ska ner och kika vilken plats det är sedan... Ingen aning vilket nummer jag har...

Smajlisar rockar. Förresten, eftersom du ska ha hojen i det garaget, bor du på Nyhem också då eller?!

Premiären hade jag i januari ;)

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
hållundan skrev:
Tjena Sacki!

Fiffan, ska ner och kika vilken plats det är sedan... Ingen aning vilket nummer jag har...

Jag tror plats numero uno är till höger när man kommer ner, osso länst ner till höger.... :va Eller.. hmm.. en hörna iaf!

Jag ska försöka få en plats som ligger lite vid sidan om så att säga.

Men jag tror inte det är ngn fara, direkt. Det är nog rätt lungt där nere.. (inga tjyvar..).

Hoppas vi får ihop lite MC-nördar så vi kan köra ihop.
Det verkar som MC klubb Hållundan kan få ett uppsving i antal medlemmar iår iaf. :)

..för det är väl en MC klubb..?

Edit: Tyvärr bor man på (kra-)Vallås, ner mot travbanan. Men det tar lång tid o få singelgarage där (jag hatr könummer 9 och har stått i kö sedan juni 2003 :död ).

Jobbigt att behöva köra bil för att byta till hoj, men vafan gör man.. :död

Jag jobbar ju på högskolan så det är väl ett litet plus att det är nära jobbet...

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zee skrev:
Jag tror plats numero uno är till höger när man kommer ner, osso länst ner till höger.... :va Eller.. hmm.. en hörna iaf!

Jag ska försöka få en plats som ligger lite vid sidan om så att säga.

Men jag tror inte det är ngn fara, direkt. Det är nog rätt lungt där nere.. (inga tjyvar..).

Hoppas vi får ihop lite MC-nördar så vi kan köra ihop.
Det verkar som MC klubb Hållundan kan få ett uppsving i antal medlemmar iår iaf. :)

..för det är väl en MC klubb..?

Edit: Tyvärr bor man på (kra-)Vallås, ner mot travbanan. Men det tar lång tid o få singelgarage där (jag hatr könummer 9 och har stått i kö sedan juni 2003 :död ).

Jobbigt att behöva köra bil för att byta till hoj, men vafan gör man.. :död

Jag jobbar ju på högskolan så det är väl ett litet plus att det är nära jobbet...

Fiffan, det är allt en MCklubb, eller en klubb för inbördes beundrar, varav en (jag) bor i Halmstad, en bor i Arvika, en bor i Åmål och mitt ex är utsparkad. Så vidare värst seriöst är det väl inte :) Den startades en gång i efterkrigstiden (precis innan MUCK alltså).

Fiffan, ända ute i Vallås alltså?! Får du betala fullpris i garaget då eller?! Just nu betalar jag inget alls, eftersom jag delar plats med min polare. Men sen när han flyttar blir det nog 130 spänn i månaden eller något sådant. Vilket är billigt som fan anser jag.

Ser framemot lite garagetjöt, körningar och glass i stora lass när säsongen sätter igång. Imorrn byts drivpaketet ut, sen är det bara olja som ska bytas (ingen panik dock) och hojen är helt klar. Finemang...

:hej

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Honda X11 original edition, Skyteam Gorilla 110cc
Kul med en Halmstadtråd, jag har också haft sporthoj men efter att en :kocko bilist trodde att jag var en eumoppe så blev den ett minne blott. Vi syns på vägarna i sommar iallafall :arsele på era raketer

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
PeP skrev:
Kul med en Halmstadtråd, jag har också haft sporthoj men efter att en :kocko bilist trodde att jag var en eumoppe så blev den ett minne blott. Vi syns på vägarna i sommar iallafall :arsele på era raketer
Sedär ja. Välkommen!

Vad hade du för hoj innan?! Hoppas att du klarade dig väl vid olyckan (?).

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
PeP skrev:

Välkommen! Kul!

Se nu till o kolla till denna tråden lite då och då, så vi kan bestämma lite samkörningar, eh? :)

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Honda X11 original edition, Skyteam Gorilla 110cc
hållundan skrev:
Sedär ja. Välkommen!

Vad hade du för hoj innan?! Hoppas att du klarade dig väl vid olyckan (?).

Hade Retta, det blev en bra smäll bröt nacken, tre revben, punkterade en lunga slet av vänster triceps, förlorade känseln i vänster ben ner till knät, det var nog allt. Hade lust att göra så här med bilisten :fatta!

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring