hållundan
Emozione!
Där satt den!Barrett skrev:
Fan, det är sjukt konstigt väder... 3 årstider på en dag ungefär...
Där satt den!Barrett skrev:
Nja igår var det gött på dagen, svinkallt på eftermiddagen och snö på kvällen...fogerty skrev:Hmmm syftar du på schnön som faller igen, snart brister jag ut i gråt
hållundan skrev:Nja igår var det gött på dagen, svinkallt på eftermiddagen och snö på kvällen...
Idag var det kass mitt på dagen, nu är det strålande sol och all snö är borta, men är svinkallt...
Helvete, ge mig vår nu!
10 dagar. Det låter rimligt! Nu är det 5 plusgrader!Zee skrev:Snart, vänner... snart!
Premiärdatum bokat: 25/3. Längta!
Ja, men man kör inte sporthoj innan det är 15 plushållundan skrev:7 plus och SOOOOOOOOL!
hållundan skrev:7 plus och SOOOOOOOOL!
sportarn skrev:Ja, men man kör inte sporthoj innan det är 15 plus
Man kör om det så är +2, och ösregn.sportarn skrev:Ja, men man kör inte sporthoj innan det är 15 plus
Speciellt när man inte har någon.sportarn skrev:Ja, men man kör inte sporthoj innan det är 15 plus
Mitt namn är Henrik Svensson...Zee skrev:Gött e de, eller!
vad heter du egentligen, Hållundan?
Henke, Markus eller.. vad?
hållundan skrev:Mitt namn är Henrik Svensson...
Angenämnt!
Tjena Sacki!Zee skrev:Jag heter Sacki. (Utalas Sácki, precis som det stavas.. typ.) Howdy, doodie, kidz!
Nu är det bokat en garageplats till mig @ nyhem!
Plats 71, blire så länge.
Ska byta till plats ett i början på april.
Det luktar p r e m i ä r , dewdz!
P.S. Smilisar e ultrakewla, dewdizar.
hållundan skrev:Tjena Sacki!
Fiffan, ska ner och kika vilken plats det är sedan... Ingen aning vilket nummer jag har...
Zee skrev:Jag tror plats numero uno är till höger när man kommer ner, osso länst ner till höger.... Eller.. hmm.. en hörna iaf!
Jag ska försöka få en plats som ligger lite vid sidan om så att säga.
Men jag tror inte det är ngn fara, direkt. Det är nog rätt lungt där nere.. (inga tjyvar..).
Hoppas vi får ihop lite MC-nördar så vi kan köra ihop.
Det verkar som MC klubb Hållundan kan få ett uppsving i antal medlemmar iår iaf.
..för det är väl en MC klubb..?
Edit: Tyvärr bor man på (kra-)Vallås, ner mot travbanan. Men det tar lång tid o få singelgarage där (jag hatr könummer 9 och har stått i kö sedan juni 2003 ).
Jobbigt att behöva köra bil för att byta till hoj, men vafan gör man..
Jag jobbar ju på högskolan så det är väl ett litet plus att det är nära jobbet...
Sedär ja. Välkommen!PeP skrev:Kul med en Halmstadtråd, jag har också haft sporthoj men efter att en :kocko bilist trodde att jag var en eumoppe så blev den ett minne blott. Vi syns på vägarna i sommar iallafall på era raketer
PeP skrev:Kul med en Halmstadtråd, jag har också haft sporthoj men efter att en :kocko bilist trodde att jag var en eumoppe så blev den ett minne blott. Vi syns på vägarna i sommar iallafall på era raketer
hållundan skrev:Sedär ja. Välkommen!
Vad hade du för hoj innan?! Hoppas att du klarade dig väl vid olyckan (?).
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|