Jao, körde in mitt nya drivpaket lite granna... Hade dock jeans och blev pisseblöt. Men kul var detBarrett skrev:Då va det väl dig man hörde!
Fast jag är inte avis, FÖR JAG HAR OXÅ KÖRT HOJ!!!!
Fick ihop qvarnan idag & va så klart tvungen att testköra lite på parkeringen. Lite små fix kvar bara sen ska det ut & sladdas på dom grustäckta gatorna
Messportarn skrev:Den berättar jag om och när det kanske blir fint väder.
Idag verkar det ju som om han där uppe e jäkligt lessen.
Nej, nu får man tillbaks till skolböckerna. Bara 5 dar kvar till första tentan. Hinner läsa i alla fall 35 timmar till.
hållundan skrev:Vaffan är det för fel på vädret egentligen?!
hållundan skrev:Jao. Körde 6 mil idag... Gött som fan. Fast det var kallast i år faktiskt....
Såg en SV, blåfärgad vid Söndrumshållet... Han/hon hälsade inte, verkade upptagen med annat...
Såg även en YZF750, gulröd... Körde med ägaren till den förra året om jag inte minns fel. på dig!
Fan va gött det var att köra med nya drevningen nu. Mycket skojigare =)
Var det Qvarnan? Den verkar sådär säkerBarrett skrev:Va oxå ute och körde en grejäl sväng idag. Mest inne i stan, wheelade och hade mig En skruv lossnade till en kylarslang sen va den bara att gå hem, shit va jobbigt det va
Klanthållundan skrev:Vi får bojkotta vädret helt enkelt.
Fan, mekaniktenta nu. För tredje gången.
hållundan skrev:Var det Qvarnan? Den verkar sådär säker
Idag ser vädret MINST sagt lattjo ut! Jag måste dock plugga.
Verkar ju som om det ska vara hyfsat väder nu några dagar.Therudeboy skrev:Jag skulle ut och köra i detta vackra vårväder. Men hojen går som en påse skit Inte en aning om vad det kan vara, har testat allt. Lämnar in hojen på måndag så den får sig en rejäl service medans dom fixar det andra. Jobbigt när man bara har ena hojen hemma också. Men vi håller väl tummarna för att våren är på väg?
Säker... Driftssäker menade jag självklartBarrett skrev:Fan va bra kondis man får av hojar. Fått gå hem nu två dagar i rad nu
Nu blir det fan att gå över varenda skruv med loctite & najja ALLA kritiska skit skruvar
sportarn skrev:Verkar ju som om det ska vara hyfsat väder nu några dagar.
Det är svensk kvalitet det. Eller hur var det nu med huskynBarrett skrev:Fan va bra kondis man får av hojar. Fått gå hem nu två dagar i rad nu
Nu blir det fan att gå över varenda skruv med loctite & najja ALLA kritiska skit skruvar
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|