hållundan
Emozione!
Så är det klockrent väder idag med. Men, tentaplugget tar all tid. Fiffan, jag ska inte plügga mer efter att jag är klar här, det är en sak som är jävligt säker...
Du kommer aldrig bli klar så det blir till att fortsätta plugga.hållundan skrev:Så är det klockrent väder idag med. Men, tentaplugget tar all tid. Fiffan, jag ska inte plügga mer efter att jag är klar här, det är en sak som är jävligt säker...
Hoho, nä det är väl så.sportarn skrev:Du kommer aldrig bli klar så det blir till att fortsätta plugga.
Vaffan hände med den då? Körde du under en lastbil?sportarn skrev:Fan, va ute o körde med fluppens 1:8 bil. Det blev en dyr dag. Var ju tvungen att köpa ny bil nu bara för det. 7000 spänn. :kocko Men men det kommer bli en kul sommar.
Jag ska köra med hojen hem till Götet imorrn. Jihaa. Det ska bli spännande!Zee skrev:Morron, gubbar!
Våren är här. Snön är borta, och hojen väntar på att bli hämtad till helgen.
Snart, snart, snart, snart, snart, snart, snart, snart, snart!!!!!!!!
hållundan skrev:FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Körde en schysst 8 milstur, avslutade med lite pesonlig "träning" i Östra hamnen. Tyckte att hojen kändes mer svampig än normalt, stannade till och båda gaffelbenen var pisseblöta eftersom packboxarna inte är kompis med mig längre. Faaaaan. Jag som trodde allt var grönt inför den "riktiga" säsongen nu.
Jaja, bara att byta dessa efter att löningen kommit. Nån som gillar packboxbyten?
Apselut! Inga problemBarrett skrev:Jag gillar det som fan, tack för att du erbjuder dig ta min oxå!
...för det va väl det du menade
Nä, men jag blev så sugen så jag köpte en ny. Ungefär samma som när man hör de första hojarna, men nu ska jag sätta på mig öronproppar.hållundan skrev:Vaffan hände med den då? Körde du under en lastbil?
Trist
Aja, en ny till dig. Såklart... Trodde du smashade hans bil.sportarn skrev:Nä, men jag blev så sugen så jag köpte en ny. Ungefär samma som när man hör de första hojarna, men nu ska jag sätta på mig öronproppar.
hållundan skrev:FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Körde en schysst 8 milstur, avslutade med lite pesonlig "träning" i Östra hamnen. Tyckte att hojen kändes mer svampig än normalt, stannade till och båda gaffelbenen var pisseblöta eftersom packboxarna inte är kompis med mig längre. Faaaaan. Jag som trodde allt var grönt inför den "riktiga" säsongen nu.
Jaja, bara att byta dessa efter att löningen kommit. Nån som gillar packboxbyten?
Hihi, mission accomplishedola_sandin skrev:Jag kan hjälpa dig att byta packboxar. Vi kan ta det på klubben vid tillfälle, ring eller pm:a innan.../jourhavande mekaniker
hållundan skrev:Hihi, mission accomplished
Närå, det låter kanon. Har i princip all tid i världen efter påskhelgen, vi kan ta det nån gång då. Jag har två flaskor med fork-oil där nere, så det är bara boxar som ska inhandlas.
Har du kört nåt sen sist?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |