hållundan
Emozione!
Fakk yeah.flugan skrev:Är det gäijj med en Canada Goose jacka?
Död åt gåsjackorna.
Fakk yeah.flugan skrev:Är det gäijj med en Canada Goose jacka?
Ultra gäjj. Bara att om man har en sån.flugan skrev:Är det gäijj med en Canada Goose jacka?
Jag såg bara en massa gäjjjs!hållundan skrev:JÄVLAR.....Gråstenen har varit hel invaderad av vackra bitchvolleyflickor idag...
Ser ut som om du kommer få många mil i sommar.morecore skrev:var ute å lattjade på vägen till oskarström, sedan körde jag mot torup och tog nån annan väg å hamnade i vapnö. helt ok. känner ni säkert till. bra sikt i kurvorna så man kunde ligga ner lite...
mkt folk ute å körde idag!
besiktning på tordag, prognosen säger regn, samt att min fina tid blev 07:40! brrr.
hej å hå
Näij! Det var finfint... Hela dagen.sportarn skrev:Jag såg bara en massa gäjjjs!
morecore skrev:var ute å lattjade på vägen till oskarström, sedan körde jag mot torup och tog nån annan väg å hamnade i vapnö. helt ok. känner ni säkert till. bra sikt i kurvorna så man kunde ligga ner lite...
...
hållundan skrev:Fiffan, det verkar bli lite sämre väder nu. Får hoppas att man får dra några mil idag innan skitvädret kommer då.
Nu är det ju mumma!!!
Fiffan, var ju en olycka uppe i kravallås idag också. Folk får fasen köra lite vettigare!!!morecore skrev:onsdag blir det körning grabs!!!
det var ett jäkla oljud från fönstret å titta vad man ser utanför balkongen: (notera att jag fick med en hoj i bild!)
detta e ANDRA krocken jag har sett på under 50 minuter!!! idag alltså!!!
morecore skrev:onsdag blir det körning grabs!!!
det var ett jäkla oljud från fönstret å titta vad man ser utanför balkongen: (notera att jag fick med en hoj i bild!)
detta e ANDRA krocken jag har sett på under 50 minuter!!! idag alltså!!!
hållundan skrev:Körde till å från gymet. Det är skojigt att köra hoj!!!!
Jag har ett par packboxar som hemskt gärna vill bli utbytta. Klubben på onsdag, någon? =)
Det löser sig. Jag har flirtat med Ola en massa nu så det blir meck en annan dag istället!Olander skrev:Jag ska dit o mecka lite med hade jag tänkt. SYnd att medlemmar har företräde till lyft etc.
hållundan skrev:Det löser sig. Jag har flirtat med Ola en massa nu så det blir meck en annan dag istället!
Redan planerat och genomfört. Packboxbyte är bra för magen!Zid skrev:- Ska ni gifta er? .....eller kanske bara bli gay-sambos???
Zee skrev:Bor du ovanför chingchongaffären på hörnet laholmsvägen/sannarpsvägen(tror jag det är)? Innan järnvägsviadukten så att säga, vid Dyk-klubben?
Nice location, dude..
Enligt väderprognosen blir det ingen körning på ett par dar nu..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|