hållundan
Emozione!
Jag glömde resterande delen på ordet... Det blir kn-llputs för min del...ola_sandin skrev:Då kan ju jag dokumentera med kamera.
Ska fullacka min rödablåa hugger minsann...
Jag glömde resterande delen på ordet... Det blir kn-llputs för min del...ola_sandin skrev:Då kan ju jag dokumentera med kamera.
hållundan skrev:Jag glömde resterande delen på ordet... Det blir kn-llputs för min del...
Ska fullacka min rödablåa hugger minsann...
Du slipper...ola_sandin skrev:Ja ha, då vill jag nog inte filma.
hållundan skrev:Jo så kan man ju också se det.
När ska du köra skiten ur mig då? (Du på din hoj, jag på min hoj)
It's a deal!Zid skrev:Varsomhelst, närsomhelst, hursomhelst.....
ola_sandin skrev:Någon mer än jag som tänker köra idag? Först blir det nog lite cross, sen gathoj och ikväll kör jag nog minimoto.
ola_sandin skrev:Någon mer än jag som tänker köra idag? Först blir det nog lite cross, sen gathoj och ikväll kör jag nog minimoto.
hållundan skrev:...Min gamla kawwa och jag tampades 20 mil hem, varav några mil på "Lügnern-Ring"... ..
Zee skrev:Var det du som bröla genom stan i en blå SV650 i följe med en blå.. CB600F (eller nåt)? SV:n såg jeffligt fin ut!
SV:n (läs twin) låter gött. Liknar ljudet från min SS.
Näij, kustvägen är INGET i jämförelse... Jag ska visa dig...Zee skrev:Det låter spännande! Hooken ring e detta då?
Kan du kanske mena kustvägen hela vägen upp till gbg, kanske?
Zee skrev:Var det du som bröla genom stan i en blå SV650 i följe med en blå.. CB600F (eller nåt)? SV:n såg jeffligt fin ut!
SV:n (läs twin) låter gött. Liknar ljudet från min SS.
hållundan skrev:Näij, kustvägen är INGET i jämförelse... Jag ska visa dig...
Här är en pissdålig bild. Det finns några spezialsträckor på "ringen", men det som visas på bilden är ordinariesträckan..
Helt underbar väg...
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=57726
ola_sandin skrev:Blir det inte nån dewdkörning snart? Jag kör nog en runda i dag, om det är någon annan som vill köra kan vi ju ses på slottsparkeringen eller nåt...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|