VR-8
Fabrikör Mr.J
Åker gärna en sväng......
Joakim
Joakim
ola_sandin skrev:Om det är någon som är sugen på att köra, så säg en tid....
Plats: Högskolan huvudentrén
SkogsOlle skrev:Jag hade gärna följt med å kört... Om bara hojen hade varit hel.
Väntar fortfarande på kolvringar. La en beställning hos Halmstad Gustav för 4 veckor sedan.. :kocko .Idag säger de att de antagligen kommer dröja 2 veckor till!!!
/Olle
VR-8 skrev:Prova att köpa delarna hos Marcussen istället. Han brukar ha koll på det mesta.
Joakim
SkogsOlle skrev:Ringde Verona Mc i Ljungby. Brukade handla av honom när jag bodde kvar i Älmhult. Han fixar delarna till på måndag!!!! Fick hem ramen idag med!! Svart/grå pulverlack!! Nu börjar det ta sig. Snart så.....
Lägger upp byggbilder efter helgen...
/o
Är det du som kör en mörk busa med micronrör här istan eller?!VR-8 skrev:Kanon.....vi väntar med bygg-bilder. Ska säga att jag har en rad RS-40 liggande........
hållundan skrev:Är det du som kör en mörk busa med micronrör här istan eller?!
Fan va grymt. En ny GSX-R hade inte vart så tokigt...VR-8 skrev:Nope..........min är standard... Limited Edition
Ska byta till en GSX1000R -05 bara jag får ihop stålarna.
hållundan skrev:Fan va grymt. En ny GSX-R hade inte vart så tokigt...
Spännande... Hoppas det blir den vit/blå då.VR-8 skrev:Förhoppningsvis till semestern.
BTW kolla ICQ
SkogsOlle skrev:Jag hade gärna följt med å kört... Om bara hojen hade varit hel.
Väntar fortfarande på kolvringar. La en beställning hos Halmstad Gustav för 4 veckor sedan.. :kocko .Idag säger de att de antagligen kommer dröja 2 veckor till!!!
/Olle
hållundan skrev:Förresten, är det inte dags för fluppen, daggarparn, Zid, Olander, Peter mfl att ta fram hojarna och ställa upp till dans snart?
morecore skrev:ok ok ok.... some news. en polare ringde för 30min sen, är från irland. Han har snackat om att komma till sverige, bara för å komma bort lite. Nu har han fått ett plan till malmö på fredag å stannar till söndag kväll.
Han är även han en surfer så vi lär hänga på massa coola ställen där jag brukar surfa, å även ställen vid havet som bara helt enkelt ser coolt ut, alltså ur natur synpunkt.
jag själv har "försökt bo" i halmstad i cirka 3 år, dvs så fort det funkat att surfa så har jag kört mina 11 mil hit, surfat, inte velat åka hem för att man vill bara sitta vid något som jag inte hade då, havet. Sen har jag slitit mig hem veckodagen, 11mil hem, jobbat och undrat vafan jag bor som jag gör.
till saken, jag har ju inte turistat riktigt än,vilket jag egentligen inte tänkt göra iaf, alltså sett sånt som är speciellt, förutom havet. Men vad finns det för ställen här i halmstadtrakten som är speciella? nån tipsade mig om gallberget nånting.man kan gå upp där å se hela stan... mer??
jag ska ta med han till lite ställen nedanför torekov. Finns massa konstiga naturreservat där nere. en del e lite häftiga. å har vi förbannat tur så får vi lite surf på lördag. dock mkt lite....
Jag känner mig ...ah jag vet inte. men har man inte sett en polare på 2 år så anar jag att orden är upprymd, glad, förväntansfull -passar... Han e snubben jag ska till Hawaii med.
skönt å va ledig imon...
Är det din som ligger ute på annons här i forumet?VR-8 skrev:Nope..........min är standard... Limited Edition
Ska byta till en GSX1000R -05 bara jag får ihop stålarna.
Ingen brud inatt alltså.hållundan skrev:Fast, jag gillar Halmstad, som fan...
Sentimalitet, såhär på kvällen, efter kåren. Puss på er.
sportarn skrev:Är det din som ligger ute på annons här i forumet?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|