Halmstad

SkogsOlle

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
Mille RSV R -00
ola_sandin skrev:
Om det är någon som är sugen på att köra, så säg en tid....
Plats: Högskolan huvudentrén

Jag hade gärna följt med å kört... Om bara hojen hade varit hel.
Väntar fortfarande på kolvringar. La en beställning hos Halmstad Gustav för 4 veckor sedan.. :kocko .Idag säger de att de antagligen kommer dröja 2 veckor till!!! :huvet
/Olle

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
SkogsOlle skrev:
Väntar fortfarande på kolvringar. La en beställning hos Halmstad Gustav för 4 veckor sedan.. :kocko .Idag säger de att de antagligen kommer dröja 2 veckor till!!! :huvet
/Olle

Prova att köpa delarna hos Marcussen istället. Han brukar ha koll på det mesta.

Joakim

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Last edited:

SkogsOlle

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
Mille RSV R -00
VR-8 skrev:
Prova att köpa delarna hos Marcussen istället. Han brukar ha koll på det mesta.

Joakim

Ringde Verona Mc i Ljungby. Brukade handla av honom när jag bodde kvar i Älmhult. Han fixar delarna till på måndag!!!! Fick hem ramen idag med!! Svart/grå pulverlack!! Nu börjar det ta sig. Snart så.....
Lägger upp byggbilder efter helgen... :)
/o

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
SkogsOlle skrev:
Ringde Verona Mc i Ljungby. Brukade handla av honom när jag bodde kvar i Älmhult. Han fixar delarna till på måndag!!!! Fick hem ramen idag med!! Svart/grå pulverlack!! Nu börjar det ta sig. Snart så.....
Lägger upp byggbilder efter helgen... :)
/o

Kanon.....vi väntar med bygg-bilder. Ska säga att jag har en rad RS-40 liggande........ :yoparty

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
hållundan skrev:
Är det du som kör en mörk busa med micronrör här istan eller?!

:yoparty

Nope..........min är standard... :( Limited Edition

Ska byta till en GSX1000R -05 bara jag får ihop stålarna. :yoparty

Last edited:

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
SkogsOlle skrev:
/Olle

Jag vet hur det är att vänta på prylar, satt själv hela vintern och väntade på en kolv till crossen.

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Förresten, är det inte dags för fluppen, daggarparn, Zid, Olander, Peter mfl att ta fram hojarna och ställa upp till dans snart?

:kiss

Huset tar tiden, snart tar den lille som e på ingång upp tiden ännu mer, hinner inte köra så mkt nu

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
ok ok ok.... some news. en polare ringde för 30min sen, är från irland. Han har snackat om att komma till sverige, bara för å komma bort lite. Nu har han fått ett plan till malmö på fredag å stannar till söndag kväll.

Han är även han en surfer så vi lär hänga på massa coola ställen där jag brukar surfa, å även ställen vid havet som bara helt enkelt ser coolt ut, alltså ur natur synpunkt.

jag själv har "försökt bo" i halmstad i cirka 3 år, dvs så fort det funkat att surfa så har jag kört mina 11 mil hit, surfat, inte velat åka hem för att man vill bara sitta vid något som jag inte hade då, havet. Sen har jag slitit mig hem veckodagen, 11mil hem, jobbat och undrat vafan jag bor som jag gör.

till saken, jag har ju inte turistat riktigt än,vilket jag egentligen inte tänkt göra iaf, alltså sett sånt som är speciellt, förutom havet. Men vad finns det för ställen här i halmstadtrakten som är speciella? nån tipsade mig om gallberget nånting.man kan gå upp där å se hela stan... mer??

jag ska ta med han till lite ställen nedanför torekov. Finns massa konstiga naturreservat där nere. en del e lite häftiga. å har vi förbannat tur så får vi lite surf på lördag. dock mkt lite....

Jag känner mig ...ah jag vet inte. men har man inte sett en polare på 2 år så anar jag att orden är upprymd, glad, förväntansfull -passar... Han e snubben jag ska till Hawaii med.

skönt å va ledig imon... :tummenupp

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
morecore skrev:
ok ok ok.... some news. en polare ringde för 30min sen, är från irland. Han har snackat om att komma till sverige, bara för å komma bort lite. Nu har han fått ett plan till malmö på fredag å stannar till söndag kväll.

Han är även han en surfer så vi lär hänga på massa coola ställen där jag brukar surfa, å även ställen vid havet som bara helt enkelt ser coolt ut, alltså ur natur synpunkt.

jag själv har "försökt bo" i halmstad i cirka 3 år, dvs så fort det funkat att surfa så har jag kört mina 11 mil hit, surfat, inte velat åka hem för att man vill bara sitta vid något som jag inte hade då, havet. Sen har jag slitit mig hem veckodagen, 11mil hem, jobbat och undrat vafan jag bor som jag gör.

till saken, jag har ju inte turistat riktigt än,vilket jag egentligen inte tänkt göra iaf, alltså sett sånt som är speciellt, förutom havet. Men vad finns det för ställen här i halmstadtrakten som är speciella? nån tipsade mig om gallberget nånting.man kan gå upp där å se hela stan... mer??

jag ska ta med han till lite ställen nedanför torekov. Finns massa konstiga naturreservat där nere. en del e lite häftiga. å har vi förbannat tur så får vi lite surf på lördag. dock mkt lite....

Jag känner mig ...ah jag vet inte. men har man inte sett en polare på 2 år så anar jag att orden är upprymd, glad, förväntansfull -passar... Han e snubben jag ska till Hawaii med.

skönt å va ledig imon... :tummenupp

Utkikstornet på galgberget är rätt nice, men jag undrar om det är öppet så här års...
Annars kan ni ju åka upp i tradecenter, nästan lika ball.:tungan

Här kanske du hittar nåt http://www.halmstad.se/prod/halmsta...188F7CFA8EBAE68FC1256C6200539E43?OpenDocument

Gokarthallen är sevärd, även äventyrsgolfen (om den nu är öppen), brewdarna på stan är ju inte så dumma heller. Om man gillar mysiga promenader längs havet så tycker jag man ska prova Prinsbertilsleden, den går väl från småbåtshamnen till Tylösand.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nej, för helvete. Halmstad, jag har bott här i två år. Okej, träffat helt grymma polare, (filip, ola, ola, johan, magnus, peter, + alla ni andra som jag inte kommer på här i fyllan och villan...)

MEN, Halmstad har faktiskit inte gett mig den däringa riktiga "upplevelsen" jag trodde staden i sig skulle göra, när jag flyttade hit för två år sedan... Nja, jag vet inte, höjödarvägar, grymma polare, som är asballa, inklusive mina kursare som fan givetvis... Men förövrigt... Nja, jag vet inte... Göteborg är i mitt hjärta, jag flyttar så fort jag är klar...

Vet inte riktigt på vems inlägg jag svarat på, men ändå. Ni pratar konstigt och är ett par småstadsfolk. Götet är min hemstad... Kommer dock vara här i ett år till, så driv med mig, åk hoj med mig, drick bärs och försök övertyga mig att Halmstad är med än Pure Gödsel och en jäkla högskola...

Fast, jag gillar Halmstad, som fan...

Sentimalitet, såhär på kvällen, efter kåren. Puss på er.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring