Halmstad

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
ola_sandin skrev:
Säg en tid det passar, så kan vi fixa ditt drivpaket på mc-klubben.

Kanske i eftermiddag om vi ska ut o röja. Vi kan ju köra inom verkstan innan vi tok-kör isf. :)

Isf ser vi ju vilken nyckel det är jag behöver också. :tummenupp

Tror det är ca 25 mm, dock ej säker. :huvet

Hoppas vädret håller sig, för jag har nya knäpuckar som ser alldeles för o-slitna ut. :)

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Zee skrev:
Kanske i eftermiddag om vi ska ut o röja. Vi kan ju köra inom verkstan innan vi tok-kör isf. :)

Isf ser vi ju vilken nyckel det är jag behöver också. :tummenupp

Tror det är ca 25 mm, dock ej säker. :huvet

Hoppas vädret håller sig, för jag har nya knäpuckar som ser alldeles för o-slitna ut. :)

Mina knäpuckar är också ganska fräscha, men jag tycker vägarna är för ojämna för att man ska pressa ner den det lilla sissta. Fast om vi hittar nån trevlig svängs så kan man ju burka lite extra, så man får den rätta pose- looken på puckarna. (Annars kan vi ju fixa det på klubben mä) :rolleyes:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Gôbbar, man kan och man ska skrapa knän på specialsträckan... Iaf precis vid det roligaste partiet...

Sacki, du får visa Ola den vägen, jag har inte hojen här nere denna veckan. Kan ju försöka hänga på med Peggy 307 dock :)

Testa samtidigt då att svänga vänster i Getinge (?) mot Ösige igen... Wunderschön!

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
hållundan skrev:
Gôbbar, man kan och man ska skrapa knän på specialsträckan... Iaf precis vid det roligaste partiet...

Sacki, du får visa Ola den vägen, jag har inte hojen här nere denna veckan. Kan ju försöka hänga på med Peggy 307 dock :)

Testa samtidigt då att svänga vänster i Getinge (?) mot Ösige igen... Wunderschön!

Jag har kört rundan en gång efter du gett Ösige-tipset men jag måste ha missat skylten. Kör man ända fram till Getinge (in till Getinge by?)? Det är ju 7 km mellan Asige och Getinge.

Det finns ju endel skumma bonna-skyltar i Asige som man kan prova osso kanske.. :)

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Zee skrev:
[20-frågor]

@ Hållis: Du har la Oxtar-dojor va? Är det värstingmodellen för ca 2700 balubas? Funkar de bra? Gnisslar de när du traskar omkring i dem (problem på Sidis dojor tror jag)?

[/20-frågor]

Eg. är jag sugen på Sidis men de ska tydligen gnissla som faän efter ett tag. Så (just nu) lutar det åt ett par nya Oxtar ist..

Eller borde jag titta på flera pjuks-märken?

Sidis nya modeller med pjäxx-spänne e skitsnygga! Det där med gnisslandet e inga större pårblem att lösa. spruta i nått nångong så funkar det. farsan hade en massa olika smörjgrejer hemma innan som jag testade... louis.de gör att man sparar några hundra på skorna förresten...

tjao

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
morecore skrev:
Sidis nya modeller med pjäxx-spänne e skitsnygga! Det där med gnisslandet e inga större pårblem att lösa. spruta i nått nångong så funkar det. farsan hade en massa olika smörjgrejer hemma innan som jag testade... louis.de gör att man sparar några hundra på skorna förresten...

tjao

Tack. louis.de har ett par najsiga pjux för 330 ojrå. Lite väl saftigt kanske. Men jeffligt fräna. :)

Jag var ute o köpte en glass (Nogger Black = nya favvon) och då kom det 4 o en ½ regndroppar. Vågar man riskera hojglansen idag, eller vad tror ni? En skur räcker ju för att man måste putsa upp hela hojen. igen.

Vad säger du Ola? Vi kan ju se hur det ser ut fram mot 15-16 tiden..

Last edited:

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Zee skrev:
Tack. louis.de har ett par najsiga pjux för 330 ojrå. Lite väl saftigt kanske. Men jeffligt fräna. :)

Jag var ute o köpte en glass (Nogger Black = nya favvon) och då kom det 4 o en ½ regndroppar. Vågar man riskera hojglansen idag, eller vad tror ni? En skur räcker ju för att man måste putsa upp hela hojen. igen.

Vad säger du Ola? Vi kan ju se hur det ser ut fram mot 15-16 tiden..

Ja, som det är nu så suger det inte jätte mycket i hojtarmen. Men om du vill så kan vi ju spänna din kedja istället, suger alltid lite i mektarmen.:tungan

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ola_sandin skrev:
Ja, som det är nu så suger det inte jätte mycket i hojtarmen. Men om du vill så kan vi ju spänna din kedja istället, suger alltid lite i mektarmen.:tungan

Det kan vi kanske göra.. Så kan man uiila av sig lite på vägen iaf. :) Annars kan vi ta det en annan dag osso, no problemo.

Klubben ligger bakom Halmstad Gustav eller?

Vad heter klubben eg.? :va

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Zee skrev:
Det kan vi kanske göra.. Så kan man uiila av sig lite på vägen iaf. :) Annars kan vi ta det en annan dag osso, no problemo.

Klubben ligger bakom Halmstad Gustav eller?

Vad heter klubben eg.? :va

Klubben heter Joyriders och ligger på samma gata som Halmstad Gustav ca 200m bort.

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ola_sandin skrev:
Klubben heter Joyriders och ligger på samma gata som Halmstad Gustav ca 200m bort.

Vi kan ta det en annan dag Ola. Ååkar inte idag. Tack endå!

Får väl gå med i Joyriders så man får tillgång till verkstan.. :)

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
hållundan skrev:
Jao, har TCS Sport, kostade väl 2500 nånting... De gnisslar utav bara helvete, fast det gör väl de flesta dojorna med hyfsade skydd...

Det går nog att smörja upp, men orka det?! :) Jag tänker inte så mycket på att dom gnisslar, fast min omgivning stör väl sig något... Hur som helst är jag helnöjd än så länge. Har som tur är inte behövt testa dom ur säkerhetssynpunkt ännu...

:tummenupp

Spreja lite silikon-spray på plastdelarna så blir det tyst.......funkar på mina Oxtar.

Joakim

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zee skrev:
Jag har kört rundan en gång efter du gett Ösige-tipset men jag måste ha missat skylten. Kör man ända fram till Getinge (in till Getinge by?)? Det är ju 7 km mellan Asige och Getinge.

Det finns ju endel skumma bonna-skyltar i Asige som man kan prova osso kanske.. :)
Jao, du kör ut nästan till Gamla E6 (?). Den första vänstersvängen innan rondellen leder till till Ösige!

:yoparty

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
VR-8 skrev:
Spreja lite silikon-spray på plastdelarna så blir det tyst.......funkar på mina Oxtar.

Joakim
Jao, jag får göra det...

Fasen att abstinensen växer sjukt mycket när man inte har hojen här. När den finns är suget inte alls lika stort...

Jaja, det löser la sig.

Zid

Skrevraketsåkare
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
FZR 1000
Varför inte variera sig lite.....
:banana :3freak :tuttar :notme :slicka :1pajas

och så naturligtvis... sist men inte minst :corn

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Zid skrev:
Varför inte variera sig lite.....
:banana :3freak :tuttar :notme :slicka :1pajas

och så naturligtvis... sist men inte minst :corn
Det var inte igår Mägggnus. Du måste kompensera med sisådär 27 popcornmuggar till...

Jag har allt sett att den rödvita skevraketen rullar :tummenupp :Bugar

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...