Zee skrev:Tack för gratulationerna. Då är man 1 år närmare pensionen.
Det blir kanske lite bärs till helgen. Ngn som ska ut o riva på stan på lörda?
Olander skrev:Åk till Vurpans Vänner i Laholm, dom har mc träff med allt vad det innebär,![]()
![]()
![]()
![]()
:corn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Barrett skrev:Ja kolla gärna upp det. Hittade lite på gulasidorna oxå som ska kollas upp.
Jo tänkte dra dit ngn gång när jag har semester, vilket inte är bestämt när än iofs. Men om 1-3 veckor kommer jag nog upp. Är det körning varje ons?
henrikkrueger skrev:Min kompis har använt sig av Budtjänst, 035-187600. De flyttar åt dig, 2 pers och lastbil för 850 kr i timmen. Sen har han pröjsat 590 i månaden för att ha prylarna där... Kanske inte jättebilligt men det har tydligen funkat fint.
Tror att det är körning där varje onsdag men är inte helt säker. Jag ringer alltid till banansvarige innan och kollar. Var tex inget i onsdags då det var nån endurotävling där. Sen körs det även vissa lördagar, tror det var udda veckor, om det blir tillräckligt många som kommer dit.
Zee skrev:Banköra på Falken imöra.
Who's hot and who's not?
#21 skrev:Jag ska köra![]()
Zee skrev:Ska du köra med VFR:n eller har du rejshoj (din avatar)?
belsebob skrev:Till Zee o alla andra, ville jag bara säga - I´m Back!!!
Hojen lagad o körklar, dock otankad.![]()
Är det inte för jälva hett imorrn så hänger jag ev på.
Barrett skrev:Kanon!
En lördag hade ju varit väldigt intressant. Hur många behöver man vara? Vi kommer minst 2-3 st, forhoppningsvis fler. Sen är där väl en å annan boråsare som kör regelbundet?
henrikkrueger skrev:![]()
Skulle åka och köra lite idag... Men då har de tydligen bestämt sig för att ha stängt resten av månaden.![]()
Banan öppnar igen den 3 augusti...
Jag har fattat det som så att det är jäkligt dåligt med körning på lördagar tyvärr. De jag har pratat med sa att det tydligen inte fanns intresse för körning då...
Vet inte hur många man behöver för va att det ska bli något men kan kolla upp detta.
BLÅ!!!! Va är du alvarlig!!!Barrett skrev:Vad är det för färg på bilen? Stod en uppeldad Golf vid miniland när jag körde förbi där nyss![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |