Halmstad

Saruman

Råtta
Gick med
6 Oct 2003
Hoj
en 9:a och en 10:a
hållundan skrev:
Jao, det var sköj i våras på körningarna. Nu på senaste har jag lajjat i Götet för det mesta. Kommer nog ner och kör om två veckor. Fan då börjar ju plugget igen. Segt.

Den däringa grön/lila Kawa nian är precis lackad som en ZX7r, inte sant?

Jävlar va sugen jag är på att köra Asigesträckan. Fan, minns nog inte ens vägen dit. :)

jo, det är nog samma lackning som 7:an, men med blått istället för lila...

Skall du köra gräsås-asige så kör inte från kvibille till gräsås då det är lösgruslagningar hela vägen från kvibille till gräsås :4skrika , kör från Getinge istället och bakvägen till asige.....

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Saruman skrev:
jo, det är nog samma lackning som 7:an, men med blått istället för lila...

Skall du köra gräsås-asige så kör inte från kvibille till gräsås då det är lösgruslagningar hela vägen från kvibille till gräsås :4skrika , kör från Getinge istället och bakvägen till asige.....
:va

Ingen aning om vilka vägar du menar. ;) De gångerna jag kört till Asige har jag kommit från Oskarström tror jag, sen förbi ett jättelång raksträcka och sedan höger mot Asige, typ. :)

Det får iofs bli om två veckor, nu är det jobb jobb jobb på kullageriet som gäller. Goddammit!

Saruman

Råtta
Gick med
6 Oct 2003
Hoj
en 9:a och en 10:a
hållundan skrev:
:va

Ingen aning om vilka vägar du menar. ;) De gångerna jag kört till Asige har jag kommit från Oskarström tror jag, sen förbi ett jättelång raksträcka och sedan höger mot Asige, typ. :)

Det får iofs bli om två veckor, nu är det jobb jobb jobb på kullageriet som gäller. Goddammit!

Ok, du kommer från det hållet, jag kör andra hållet, om du fortsätter rakt fram den vägen du kommer på hamnar du i kvibille.....den sablar vägen är ju bara rullgrus nu...

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
SkogsOlle skrev:
Hej!
Var borta och skulle lämna dämparen precis.
I lgh 109, hus 15 bor det ingen Kristoffer. Det stod ngt annat på dörren iaf
och det var ingen hemma.
Om du vill kan du komma och hämta av dämparen nu under eftermiddagen.
I hus 5, lgh 108 på Bolmensgatan..

Du kan även ringa på 070-2773446
/Olle

Vart för bakis igår + en massa annat så jag hann inte igår heller. Gör ett nytt försök idag! :)

jazze

Guest
Finns det något intresse för att åka lite?

Finns det något intresse att samlas och åka en sväng på Lördag Em?
Ju fler ju roligare.... :7peta

Poison

Member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skruttibangbang
ola_sandin skrev:
Jag kan kanske tänka mig en sväng... flera som är på?

Hejsan!

Trevligt att se att det äntligen kommer upp en körning som man nu efter en lång tid kan hänga med på (om den blir lite senare alltså).
Så efter lång frånvaro från de gemensamma landsvägskörningarna här i Halmstad så är jag nu med i spelet igen.

Jag ligger annars ofta ute och åker, så jag kan även ta upp/åka med någon mer på någon tur om det finns någon som vill. Så om det är någon som inte orkar vänta ändan tills lördag så kan de hänga på imorgon om de vill. Det är bara till att vara vid Slottsparkeringen vid 19.00 (ej vid blött underlag då) torsdag så får vi se vad vi gör. Väderprognoserna är ju alltid taskiga nu, men man lyckas ändå få någon timmes åkning, dock inte i solsken.

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Poison skrev:
Hejsan!

Trevligt att se att det äntligen kommer upp en körning som man nu efter en lång tid kan hänga med på (om den blir lite senare alltså).
Så efter lång frånvaro från de gemensamma landsvägskörningarna här i Halmstad så är jag nu med i spelet igen.

Jag ligger annars ofta ute och åker, så jag kan även ta upp/åka med någon mer på någon tur om det finns någon som vill. Så om det är någon som inte orkar vänta ändan tills lördag så kan de hänga på imorgon om de vill. Det är bara till att vara vid Slottsparkeringen vid 19.00 (ej vid blött underlag då) torsdag så får vi se vad vi gör. Väderprognoserna är ju alltid taskiga nu, men man lyckas ändå få någon timmes åkning, dock inte i solsken.

Ok, får se om jag dyker upp imorgon vid 19.00

Poison

Member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skruttibangbang
ola_sandin skrev:
Ok, får se om jag dyker upp imorgon vid 19.00
Kul, det är bara att titta förbi om du hinner. Det är en öppen körning så det är bara för de som vill att titta förbi vid 19.00 (om det inte är blöt vägbana).

Just nu, så är det ju torrt på vägarna. Vi får hoppas att det håller sig så.

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Poison skrev:
Kul, det är bara att titta förbi om du hinner. Det är en öppen körning så det är bara för de som vill att titta förbi vid 19.00 (om det inte är blöt vägbana).

Just nu, så är det ju torrt på vägarna. Vi får hoppas att det håller sig så.

Jag ska försöka vara där vid 19.00...

Olander

Olander
Gick med
12 Jan 2005
Hoj
CRF 450 X / R1
Jag kan hänga på om det är blött väglag. (kan ju ändå inte måla kåken)
300 mil på mätaren, det är ångest, tror jag ska ställa av den.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Härligt att Barret ställer upp för publiken och "låtsas" köra in i tegel väggen... :näsblod :D
:yoparty :Bugar
ses väl ikväll! :fyllisar

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Ngn här ifrån som filmat/fotat ngt som dom vill dela med sig av? Spelar ingen roll vad det är på FMX, Bungy, Motard whatever. Tänkte försöka göra en samanställning av allt & vill ha så mkt material att jobba med som möjigt! :tummenupp

Dziadek

Är snabbare än din hoj, frifall 296km/h
Gick med
25 May 2005
Hoj
En gammal ÄrrEtta
ola_sandin skrev:
Jag ska försöka vara där vid 19.00...

blev det nått folk? själv va jag utomlands å röjde. :)

Var ute igår å körde lite i solskenet, träffa på 2 st honda cbr tro jag d va med varsin passagerare.

Blev juh nästan glad när den ena utav dem börja gasa på :p (detta va innan viadukten in till stan , slottsbron)

Några fler samåkningar på G??

ciao :banana

Dziadek

Är snabbare än din hoj, frifall 296km/h
Gick med
25 May 2005
Hoj
En gammal ÄrrEtta
Nån som ska ut nått i veckan? Nån som ska till anderstorp på söndag?

nån som ska ut å njuta lite av solen på två hjul nu? Själv drar jag ut en sväng.

ciao :tomten

Last edited:

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Dziadek skrev:
blev det nått folk? ..... själv va jag utomlands å röjde. :)

Nej vi var två stycken som var ute och körde, men det var lika kul för det.

Tycker det är dålig uppslutning här, skriv gärna in i god tid så kan vi samlas och köra någonstans.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...