ola_sandin
Biltema is the shit!
Får se om man tar en tur i morgon eftermiddag..
Barrett skrev:Ola, va du sugen på att meka 4-t? Dax för det nu!![]()
ola_sandin skrev:Ja, det kan vi göra, men jag måste meka med min egen också. Vevlagret var slut i crossen som jag köpte...
Barrett skrev:Då kan vi ju hjälpa varandra o inte annat.
Isär skiten får jag ju alltid, så där behöver jag ingen hjälp troligtvis. Det är väl mest när allt ska på plats det kan kännas skönt att vara två!![]()
Barrett skrev:Då kan vi ju hjälpa varandra o inte annat.
Isär skiten får jag ju alltid, så där behöver jag ingen hjälp troligtvis. Det är väl mest när allt ska på plats det kan kännas skönt att vara två!![]()
Anarchist skrev:Kanske inte är rätt tråd att fråga men jag såg att du hade en ktm 380 sm.
såå, vet du om man kan ha samma sm-fälgar på ktm 380 som på ktm 360? och isf, vad har du för fälgar på din 380?
ola_sandin skrev:Vad är det som har hänt med hojen? Jag är gärna med vid demonteringen också. Vi kan ju ta någon kväll till helgen på klubben och skruva lite motor![]()
Barrett skrev:Ingen aning. Kolla vad du har för axeldiameter. 17 är där på min fram, bak minns jag inte.
Jag har en KTM orginalfälg fram & en Husqvarna fälg bak. Det mesta går få dit, bara att man får anpassa distanser & lager
Anarchist skrev:ok... tack för hjälpen.. Det blir nog inte orginalfälgar iaf.. tänkte få tag i några budget-fälgar från nån gammal sporthoj eller nått..
Poison skrev:Körning Onsdag 19.00
Någon som är på?
Anledningen till att jag tar 19.00 är att alla har förmodligen slutat jobba då, men jag är öppen för tidsändringar.
SirCastic skrev:Tänkte ”bänka” Duccen, vore intressant att se hur många bakhjulshästar maskinen presterar. Någon som känner till var, i närheten av Hstd, som man kan göra detta (Halmstad Gustav har maskin men ingen som kan köra den)?
Poison skrev:Körning Onsdag 19.00
Någon som är på?
Anledningen till att jag tar 19.00 är att alla har förmodligen slutat jobba då, men jag är öppen för tidsändringar.
Jo vi kör på Slottsparkeringen 19.00. Jag är där då, så för de som vill hänga på/säga hej, är det bara att komma förbi.ola_sandin skrev:Jag och tjejen kanske kommer förbi vid 19:00...
Det är slottsparkeringen som gäller?
PeP skrev:Marcussen Mc har maskin och är duktig dessutom gillar han din typ av mc, jag bänkade min R1a därute
Poison skrev:Tack alla för en trevlig tur!![]()
Kul att det kom så många till slut och hängde med. Bra körning av alla (tack Ola och #21 för tätjobbet) och särskilt bra kört av alla längst bak där jag låg och samlade upp.
Ni som inte hängde med ni missade något trevligt, men ni är välkomna att ansluta nästa gång.
Så mitt förslag är att vi har en stående körning varje Onsdag vid slottsparkeringen (ej vid regn). Vi kan väl köra 19.00 nästa Onsdag också, men sen får vi nog justera för mörkret.
Hoppas vi träffas igen snart för en ny tur![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |