Halmstad

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Silverryggen skrev:
Hörde dig allt, från brandstationen :7peta

:hihi Fan måste verkligen hitta på en permanent lösning för att få tyst på skiten.

På tal om det. Olle, kommer förbi ngn dag & lämnar tillbaka ditt slipon! :)

SkogsOlle

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
Mille RSV R -00
Barrett skrev:
:hihi Fan måste verkligen hitta på en permanent lösning för att få tyst på skiten.

På tal om det. Olle, kommer förbi ngn dag & lämnar tillbaka ditt slipon! :)

Låter bra det. Blev han nått tystare?
/o

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Tjena. Va ett tag sen sist. Låg framför VR-8 idag från åled till sennan, såg den hojen o man blev direkt sugen. Om du undrar så var det jag i taxin som lät dieseln arbeta :yoparty
btw: Tåbbä kul att du börjat jobba på sennan, tror att du körde mig en gång på fyllan, minns själv inget men enligt andra så var det du som kört mig.
Har sålt firman så nu har man lite bättre med tid. Får se om det blir hoj till våren.

Tåbbä

Meblem
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Såld
Yes, jag körde dig på fyllan! Det funkar bra att köra taxi tycker jag.. Ni är många ekonomer som kör :)

Hållundan: ska du starta ERF-team? Ska du rejsa med din nya sjuhalva? Var du o såg loppet i lördags? Vi kraschade från 1:a platsen... kändes surt, men senare kändes det som en seger eftersom vi överhuvudtaget fick ihop den.

Jag vill ha en rejshoj och massvis av pengar o talang...

Over and out

sportarn

Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Jo, vi är några ekonomer från samma klass.Hoppas jag inte var allt för odräglig. Men jag håller mig till det ända rätta, det jag inte kommer ihåg har jag inte gjort.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
SkogsOlle skrev:
Låter bra det. Blev han nått tystare?
/o

Fick ingen nytta av slip-on:et då det skiljde för mkt i anslutningsdiametern.
Dock testade jag med lite andra lösningar på SM:et. Alla funkade jätte bra ...fram tills första kurvan ungefär då det flög all världens väg. :gnissla Blir visst lite tryck när man ger fullgas.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Tåbbä skrev:
Yes, jag körde dig på fyllan! Det funkar bra att köra taxi tycker jag.. Ni är många ekonomer som kör :)

Hållundan: ska du starta ERF-team? Ska du rejsa med din nya sjuhalva? Var du o såg loppet i lördags? Vi kraschade från 1:a platsen... kändes surt, men senare kändes det som en seger eftersom vi överhuvudtaget fick ihop den.

Jag vill ha en rejshoj och massvis av pengar o talang...

Over and out
Jao, var på Anderstorp och njöt av det finfina vädret.

Det var strångt av er att få ihop hojen efter den vurpan, såg inge vidare ut.

Blir nog att tiimet startas antingen sent nästa säsong eller säsongen efter det. Vi är med lite för att se och lära ännu så länge. Men visst, sjukt sugen blir man iallafall. Sjuhalva blir nog rejsmaterialet som ska köras på också, men säkerligen inte min....

Ut och bort.

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
sportarn skrev:
Tjena. Va ett tag sen sist. Låg framför VR-8 idag från åled till sennan, såg den hojen o man blev direkt sugen. Om du undrar så var det jag i taxin som lät dieseln arbeta :yoparty

Hmm....undrade vilken dåre det var i Passaten...... :D ...Kanske du kan leta efter mitt linsskydd till min Nikon på ditt jobb? Söp bort det under en åkning från FeskePuben den 23 sep.

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Körning imorgon onsdag?

Om det är någon som är sugen på att köra imorgon onsdag så säg till.
Vi kan väl utgå ifrån slottsparkeringen. Säg en tid som passar.

Racingberoende
Gick med
14 Dec 2003
Hoj
BMW S1000RR-20, Honda VFR800-17
ola_sandin skrev:
Om det är någon som är sugen på att köra imorgon onsdag så säg till.
Vi kan väl utgå ifrån slottsparkeringen. Säg en tid som passar.
Verkar som intresset är dåligt men jag kan ev. tänka mej att köra en runda vid 5-tiden.

sportarn

Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
VR-8 skrev:
Hmm....undrade vilken dåre det var i Passaten...... :D ...Kanske du kan leta efter mitt linsskydd till min Nikon på ditt jobb? Söp bort det under en åkning från FeskePuben den 23 sep.
Tror nog det är lättare att du ringer till bengt o frågar om de hittat något sånt. Kommer själv inte jobba på nästan 2 v så jag lär ju glömma.
Tyckte du hade lite svårt att hänga med värstingdieseln :rolleyes:
Man är snabb på den vägen, vet vilket spår som är bäst. :rolleyes:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kunde inte köra idag eftersom jag satt i skolan till sex... Efter det bar det av till gymet. Fiffan, kan inte röra mig...

=)

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Det blev ingen organiserad körning idag, jag körde bara lite på förmiddagen. Drog istället ut med båten en sissta sväng innan upptagning.

SkogsOlle

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
Mille RSV R -00
Barrett skrev:
Fick ingen nytta av slip-on:et då det skiljde för mkt i anslutningsdiametern...............Blir visst lite tryck när man ger fullgas.

Det var ju synd att det inte passade. Visst pressar det på vid fullgas! Aldrig stoppat potatis i avg. systemet på grannens bil? : :näsblod

Det är bara att slå en signal när du har vägarna förbi. Behöver inte det inom de närmsta veckorna. Hinner inte ta mig till Småland och meka med harven ändå.
/o

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
SkogsOlle skrev:
Det var ju synd att det inte passade. Visst pressar det på vid fullgas! Aldrig stoppat potatis i avg. systemet på grannens bil? : :näsblod

Det är bara att slå en signal när du har vägarna förbi. Behöver inte det inom de närmsta veckorna. Hinner inte ta mig till Småland och meka med harven ändå.
/o
BYGGBILDER!!!!!!!!!

SkogsOlle

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
Mille RSV R -00
hållundan skrev:
BYGGBILDER!!!!!!!!!

Det senaste som hänt finns i tråden..
Fick precis hem kolvringar, packningar och lite annat godis från USA. Jäklar vad det skiljer i pris!!! med tull o frakt hamnade jag på ungefär halva Sverigepriset!!! :D

Byggbilder kommer så fort det händer ngt! Lovar
/o

Racingberoende
Gick med
14 Dec 2003
Hoj
BMW S1000RR-20, Honda VFR800-17
ola_sandin skrev:
Det blev ingen organiserad körning idag, jag körde bara lite på förmiddagen. Drog istället ut med båten en sissta sväng innan upptagning.
Tyvärr så var det ingen som dök upp så jag fick köra en runda själv, men det gjorde inte så mycket för det var ett härligt väder att köra i, det som var lite negativt var den lågt stående solen som var väldigt besvärande i mellanåt.

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
#21 skrev:
Tyvärr så var det ingen som dök upp så jag fick köra en runda själv, men det gjorde inte så mycket för det var ett härligt väder att köra i, det som var lite negativt var den lågt stående solen som var väldigt besvärande i mellanåt.

Jag tänkte dykt upp men tiden räkte inte riktigt till. Om vädret håller i sig så måste vi köra till helgen. Eller har alla ställt av?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Har absolut inte ställt av.... Säsongen har ju bara börjat :crash

Får se om jag har tid i helgen. Mycket som fan hela tiden. Å andra sidan kanske detta är sista helgen med bekvämt väder.

Förvisso är låg sol och nerfallna löv ingen direkt höjdare, men men.

belsebob

dricker Absint
Gick med
10 Oct 2004
Hoj
Såld
Någon som är ledig i eftermiddag?
Jag tänkte ta ledigt o köra en sväng. Söderut över Rösjöholm o vidare. Ev fika i Torekov.

Vid ett, halv två kanske?

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...