Halmstad

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
ola_sandin skrev:
Jag tänkte dykt upp men tiden räkte inte riktigt till. Om vädret håller i sig så måste vi köra till helgen. Eller har alla ställt av?

Om inte annat så kolla med Jimmie & co (Husa0wner), dom skulle upp till släggarp & brumma i helgen.

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Barrett skrev:
Om inte annat så kolla med Jimmie & co (Husa0wner), dom skulle upp till släggarp & brumma i helgen.

Jag hade också tänkt att köra på släggarp i morgon, men jag är uppsatt som banansvarig då. :mad:

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
ola_sandin skrev:
Jag hade också tänkt att köra på släggarp i morgon, men jag är uppsatt som banansvarig då. :mad:

Kör på söndag då :7peta Sista chansen på 2 veckor. Sen ska ju gubbarna ut i skogen & jaga våra hornbeklädda vänner.

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Barrett skrev:
Kör på söndag då :7peta Sista chansen på 2 veckor. Sen ska ju gubbarna ut i skogen & jaga våra hornbeklädda vänner.

Japp, imorgon ska det köras. Blev så satans sugen nu när jag stod flaggvakt. Ska inte du med?

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
ola_sandin skrev:
Japp, imorgon ska det köras. Blev så satans sugen nu när jag stod flaggvakt. Ska inte du med?

Jag har varit i Örebro & rejsat i helgen.

Tänkte försöka träna lite stubb på lördag någonstans inför söndagen. Du har väl anmält dig? :7peta

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Barrett skrev:
Jag har varit i Örebro & rejsat i helgen.

Tänkte försöka träna lite stubb på lördag någonstans inför söndagen. Du har väl anmält dig? :7peta

Jag hänger med på lördag. Måste man anmäla sig? Micke sa att det bara var att dyka upp..

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
ola_sandin skrev:
Jag hänger med på lördag. Måste man anmäla sig? Micke sa att det bara var att dyka upp..

Ska se vart vi kan köra då bara.
Du kan nog (?) bara dyka upp oxå. Men annars går det anmäla sig online på Hallandias hemsida.

Racingberoende
Gick med
14 Dec 2003
Hoj
BMW S1000RR-20, Honda VFR800-17
Körning i morgon onsdag

Om det är någon som är sugen på att köra imorgon onsdag så säg till.
Vi kan väl utgå ifrån slottsparkeringen vid 5-tiden.

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Ruski motard
#21 skrev:
Om det är någon som är sugen på att köra imorgon onsdag så säg till.
Vi kan väl utgå ifrån slottsparkeringen vid 5-tiden.

Jag hänger gärna på om någon kan ge ett vagt löfte att min motor inte sprängs efter en längre tur! :tomten
Var ligger slottsparkeringen?

Racingberoende
Gick med
14 Dec 2003
Hoj
BMW S1000RR-20, Honda VFR800-17
Nexor skrev:
Jag hänger gärna på om någon kan ge ett vagt löfte att min motor inte sprängs efter en längre tur! :tomten
Var ligger slottsparkeringen?
Mellan rondellen och Halmstadsslott på höger sida när man kör mot Nissan.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Någon härifrån som kraschat med, vad jag tror va, en vit/grön kawwa på laholmsvägen vid linehed? Hoppas det gått bra för föraren och ev. andra inblandade hur som helst!

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Ruski motard
Barrett skrev:
Någon härifrån som kraschat med, vad jag tror va, en vit/grön kawwa på laholmsvägen vid linehed? Hoppas det gått bra för föraren och ev. andra inblandade hur som helst!

Jag var där precis, såg ingenting. Hoppas allt gick bra iaf.

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Barrett skrev:

Kan det ha vatt han med Hållis gamla Kawa? Jag tror jag har sett den cirkulera här i Halmstad.

Såldes hojen här i Halmstad, Henke?

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Zee skrev:
Kan det ha vatt han med Hållis gamla Kawa? Jag tror jag har sett den cirkulera här i Halmstad.

Såldes hojen här i Halmstad, Henke?

Rullar den i stan kan det mkt väl varit den. Såg ut så iaf.

Nexor skrev:
Jag var där precis, såg ingenting. Hoppas allt gick bra iaf.

Va bara en polisbil där & hojen stod lutad mot ett träd i mittfåran när jag körde förbi. Hojen såg inte så farlig ut vad jag kunde se, men det säger ju inget om hur det gick för personen/-erna som va inblandade

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
NEJ det var inte min gamla Kawa, den finns i Könjöping. Min FZR däremot den rullar istan. Men det hör inte hit. Såg också poliser vid korsningen Linehed/Larsfrid förut, men förstod inte riktigt vad som pågick. Vet att Henke (Borkas) har en polare som kör en grön Kawasaki, kan ha vart han. Vet även en annan grön kawa sexa som är i princip likadan som min gamla som jag sett vid ett flertal tillfällen i stan.

Får som sagt hoppas att det gick bra för samtliga inblandade i incidenten.

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
hållundan skrev:
NEJ det var inte min gamla Kawa, den finns i Könjöping. Min FZR däremot den rullar istan. Men det hör inte hit. Såg också poliser vid korsningen Linehed/Larsfrid förut, men förstod inte riktigt vad som pågick. Vet att Henke (Borkas) har en polare som kör en grön Kawasaki, kan ha vart han. Vet även en annan grön kawa sexa som är i princip likadan som min gamla som jag sett vid ett flertal tillfällen i stan.

Får som sagt hoppas att det gick bra för samtliga inblandade i incidenten.

Aho, där ser man. Jag var nästa säker på att det var din gamla kawa jag såg. Samma regplåtslösning, och den lät rätt rejält osso. Och grabben som körde den körde som om han stulit den. Men det va väl en annan isf..

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Zee skrev:
Aho, där ser man. Jag var nästa säker på att det var din gamla kawa jag såg. Samma regplåtslösning, och den lät rätt rejält osso. Och grabben som körde den körde som om han stulit den. Men det va väl en annan isf..
Jag TROR inte att det är min gamla då den iaf mig veterligen finns i Könjöping. Kan ju iofs hända att min köpare sålt den efter det.

Ska kolla vem som står som ägare på'n. Bara för att stilla nyfikenheten.

Ädit: Det är samma ägare som jag sålde min gamla till, alltså i Forserum, utanför Könjöping, så det borde inte vart den.

Ädit2: Min gamla Yamaha däremot, står skriven i Halmstad. Hummelgatan för att vara exakt. :crash Fan, jag vill kolla på'n igen.

Last edited:
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...